Liten minienkät
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Liten minienkät

    När ni är hos tanläkaren och de borrar och grejar i munnen, tittar ni då eller ligger ni och blundar?
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  2. 1
    Liten minienkät När ni är hos tanläkaren och de borrar och grejar i munnen, tittar ni då eller ligger ni och blundar?
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Blundar! Och försöker förtränga vad de sysslar med...
  4. 2
    Blundar! Och försöker förtränga vad de sysslar med...
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #3
    Blundar.
  6. 3
    Blundar.
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    min tandläkare pratar så jäkla mycket så det skulle kännas konstigt att blunda. så jag brukar typ stirra upp i lampan.
  8. 4
    min tandläkare pratar så jäkla mycket så det skulle kännas konstigt att blunda. så jag brukar typ stirra upp i lampan.
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Tittar
  10. 5
    Tittar
  11. kerstimärta
    #6
    Stirrar hysteriskt och glömmer hela tiden bort att andas så tandläkaren måste påminna mig om det.

    Håller stenhårt fast i armstöden så jag nästan inte kan räta ut fingrarna sen.

    Nu fick du svar på mer än du frågade efter.
  12. 6
    Stirrar hysteriskt och glömmer hela tiden bort att andas så tandläkaren måste påminna mig om det.

    Håller stenhårt fast i armstöden så jag nästan inte kan räta ut fingrarna sen.

    Nu fick du svar på mer än du frågade efter.
  13. Medlem sedan
    Sep 2001
    #7
    Både och. Jag tillhör den sällsynta skaran att jag blir extremt avslappnad hos tandläkaren så det har hänt att jag har somnat under rotbehandling när jag har blundat.
  14. 7
    Både och. Jag tillhör den sällsynta skaran att jag blir extremt avslappnad hos tandläkaren så det har hänt att jag har somnat under rotbehandling när jag har blundat.
  15. Medlem sedan
    Oct 2002
    #8
    Jag tittar oftast på min tandläkare för han är så himla snygg
  16. 8
    Jag tittar oftast på min tandläkare för han är så himla snygg
  17. Medlem sedan
    Dec 2005
    #9
    Jag stirrar stint och med hårt sammantvinnade händer i taket och har således rätt skräckfyllda konnotationer till en del sådana där barnplanscher som hänger i taket.
  18. 9
    Jag stirrar stint och med hårt sammantvinnade händer i taket och har således rätt skräckfyllda konnotationer till en del sådana där barnplanscher som hänger i taket.
  19. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #10

    Titar på afischen

    Min tandläkare har en stor Mordillo-affisch uppsatt i taket med ett myller av figurer att titta på! Defintivt bättre än att titta på spegelbilden i tandläkarens glasögon där man kan se att detaljer... *urk*

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  20. 10
    Titar på afischen Min tandläkare har en stor Mordillo-affisch uppsatt i taket med ett myller av figurer att titta på! Defintivt bättre än att titta på spegelbilden i tandläkarens glasögon där man kan se att detaljer... *urk*
  21. Medlem sedan
    Aug 2003
    #11
    Jag ligger och blundar och filosoferar. Herregud, jag får ligga still och bara blunda och ta det lungt, jag har inget att klaga på i det läget
  22. 11
    Jag ligger och blundar och filosoferar. Herregud, jag får ligga still och bara blunda och ta det lungt, jag har inget att klaga på i det läget
  23. Medlem sedan
    Apr 2002
    #12
    tittar lite, blundar ibland ifall jag är trött , om hon pratar med mig försöker jag svara med alla grejor i munnen haha. Tänker på saker. försöker komma ihåg och andas.
  24. 12
    tittar lite, blundar ibland ifall jag är trött , om hon pratar med mig försöker jag svara med alla grejor i munnen haha. Tänker på saker. försöker komma ihåg och andas.
  25. Medlem sedan
    Nov 2000
    #13
    Blundar.
  26. 13
    Blundar.
  27. Medlem sedan
    Jun 2007
    #14
    somnar
  28. 14
    somnar
  29. Medlem sedan
    Jan 2001
    #15
    blundar för det skvätter ibland med allt vatten och luftandet.....
  30. 15
    blundar för det skvätter ibland med allt vatten och luftandet.....
  31. Medlem sedan
    Oct 2002
    #16
    Blundar. Nästan hela tiden, försöker att släppa mitt krampartade grepp runt armstöden och försöker fokusera på någon vilsam plats. Det brukar lyckas sådär, men under en rotfyllning höll jag nästan på att somna.
  32. 16
    Blundar. Nästan hela tiden, försöker att släppa mitt krampartade grepp runt armstöden och försöker fokusera på någon vilsam plats. Det brukar lyckas sådär, men under en rotfyllning höll jag nästan på att somna.
  33. Medlem sedan
    May 2004
    #17

    Svarar själv...

    jag stirrar i taket och krammar i handtagen

    Kan känna lite mig pinsam ibland om jag råkar möta en snygg tandsköterska/tandläkares blick också.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  34. 17
    Svarar själv... jag stirrar i taket och krammar i handtagen

    Kan känna lite mig pinsam ibland om jag råkar möta en snygg tandsköterska/tandläkares blick också.
  35. Medlem sedan
    Jun 2007
    #18
    Blundar och försöker gå till mitt "happy place".
  36. 18
    Blundar och försöker gå till mitt "happy place".
  37. Medlem sedan
    Aug 2006
    #19
    Tittar. Tror knappt jag blinkar ens.
  38. 19
    Tittar. Tror knappt jag blinkar ens.
  39. Medlem sedan
    Jul 2003
    #20

    Blundar nog

    Eller inte. Så länge sen så jag minns inte.
    När!?
  40. 20
    Blundar nog Eller inte. Så länge sen så jag minns inte.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. liten minienkät
    By Smirran in forum _0906 Junibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-02-18, 16:04
  2. Liten minienkät
    By ~JENN~ in forum _0506 Junibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-05-29, 23:35
  3. Liten minienkät
    By Lottiz_ in forum _0706 Junibarn
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 17:03
  4. Liten minienkät
    By Lia med Saga + Alvin in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-12-19, 14:05
  5. Liten minienkät
    By Anna m Ida o Gustav in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2005-11-30, 15:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar