snart sommar
Änglabarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2010
    #1

    snart sommar

    Har inte varit här på länge, livet har på något sätt rullat på sen Ophelia dog den 26:e juli förra året, värsta dagen i mitt liv.
    Är förundrad hur man kan fortsätta leva och många dagar vara glad och som vanligt. Andra dagar slår sorgen och saknaden till som en blixt. Vid denna tid förra året var det bara två månader kvar och hon sparkade och levde rövare i min mage. Nu har jag en grav....livet är fan orättvist.....

    Kram på er alla som besöker detta forum...vi är starka människor....
  2. 1
    snart sommar Har inte varit här på länge, livet har på något sätt rullat på sen Ophelia dog den 26:e juli förra året, värsta dagen i mitt liv.
    Är förundrad hur man kan fortsätta leva och många dagar vara glad och som vanligt. Andra dagar slår sorgen och saknaden till som en blixt. Vid denna tid förra året var det bara två månader kvar och hon sparkade och levde rövare i min mage. Nu har jag en grav....livet är fan orättvist.....

    Kram på er alla som besöker detta forum...vi är starka människor....
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    livet är både tungt och orättvist,tyvärr!

    men nånstans går det vidare,tuggar på dag efter dag....ena foten framför den andra....dagar går,veckor,månader och år och man överlever.....för att man måste

    Vi är starka,men vi måste också få sörja när vi behöver.

    Kram
  4. 2
    livet är både tungt och orättvist,tyvärr!

    men nånstans går det vidare,tuggar på dag efter dag....ena foten framför den andra....dagar går,veckor,månader och år och man överlever.....för att man måste

    Vi är starka,men vi måste också få sörja när vi behöver.

    Kram
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Kram kram tillbaka! Minnen kommer tillbaka och gör ont, så är det. Graven blir en vardag, oönskad men ändå med sin plats i tillvaron. Hoppas du kan fortsätta känna dig stark, det underlättar nog ibland.
  6. 3
    Kram kram tillbaka! Minnen kommer tillbaka och gör ont, så är det. Graven blir en vardag, oönskad men ändå med sin plats i tillvaron. Hoppas du kan fortsätta känna dig stark, det underlättar nog ibland.
  7. Medlem sedan
    May 2011
    #4
    livet är både tungt och orättvist,tyvärr!

    men nånstans går det vidare,tuggar på dag efter dag....ena foten framför den andra....dagar går,veckor,månader och år och man överlever.....för att man måste

    Vi är starka,men vi måste också få sörja när vi behöver.

    Kram
    Ja man fattar inte att livet bara fortsätter fastän att det värdefullaste man har inte finns.
    Det jobbigaste med att mista någon är inte att glömma, det är att komma ihåg att dom är borta.
    Ibland när jag kör bil så känns det som min lilla kille fortfarnde sitter där bak.
    Stora kramar till dig.
  8. 4
    livet är både tungt och orättvist,tyvärr!

    men nånstans går det vidare,tuggar på dag efter dag....ena foten framför den andra....dagar går,veckor,månader och år och man överlever.....för att man måste

    Vi är starka,men vi måste också få sörja när vi behöver.

    Kram
    Ja man fattar inte att livet bara fortsätter fastän att det värdefullaste man har inte finns.
    Det jobbigaste med att mista någon är inte att glömma, det är att komma ihåg att dom är borta.
    Ibland när jag kör bil så känns det som min lilla kille fortfarnde sitter där bak.
    Stora kramar till dig.

Liknande trådar

  1. Snart är det sommar
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2012-01-07, 15:57
  2. Snart sommar lov...
    By pinja in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-06-08, 13:54
  3. ok snart är det sommar
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-05-21, 21:05
  4. Sommar snart här
    By somrigt in forum Hitta nya vänner
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-02, 11:12
  5. Snart sommar
    By illan in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-26, 18:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar