Länge sedan!
_1004 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Länge sedan!

    Hej på er!

    Va lääänge sedan jag tittade in här. Hoppas ni alla har det bra.

    Wiktors första dagar som 1-åring börjae inte så bra då han fick rota virus och blev inlag m,ed dropp i 3 dygn. Han som redan är så lång och smal tappade 1,2 kg på 2 dagar. Så det va en pärs. Nu börjar han må bättre men är fortfarande dålig i magen!

    Ska försöka bli lite bättre på att hänga här.

    Kram//Anna och Wiktor 100428
    Anna med Mikaela & Elin 020306, Wiktor 20100428 bonusbarnen Oliver 9611 och Robin 0004, samt BF 20120522
  2. 1
    Länge sedan! Hej på er!

    Va lääänge sedan jag tittade in här. Hoppas ni alla har det bra.

    Wiktors första dagar som 1-åring börjae inte så bra då han fick rota virus och blev inlag m,ed dropp i 3 dygn. Han som redan är så lång och smal tappade 1,2 kg på 2 dagar. Så det va en pärs. Nu börjar han må bättre men är fortfarande dålig i magen!

    Ska försöka bli lite bättre på att hänga här.

    Kram//Anna och Wiktor 100428
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Men stackars lille skrutt - skönt ändå att ni förstod i tid att det var dags att åka in. När mina små varit dåliga i magen har det funkat att ge med rätt mycket fett - som olja t.ex. (mjölkfritt alltså) - i maten. Först tänkte jag att sånt skulle uteslutas, men tydligen inte (mjölk har vi fått låta bli helt - tydligen vanligt med tilfällig laktosintolerans eftert magsjukor - och de kan hålla i ett tag).
  4. 2
    Men stackars lille skrutt - skönt ändå att ni förstod i tid att det var dags att åka in. När mina små varit dåliga i magen har det funkat att ge med rätt mycket fett - som olja t.ex. (mjölkfritt alltså) - i maten. Först tänkte jag att sånt skulle uteslutas, men tydligen inte (mjölk har vi fått låta bli helt - tydligen vanligt med tilfällig laktosintolerans eftert magsjukor - och de kan hålla i ett tag).
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Stackars liten... Hoppas magen blir bra snart också.
  6. 3
    Stackars liten... Hoppas magen blir bra snart också.
  7. Medlem sedan
    Feb 2010
    #4
    Men stackars Wiktor då

    Hoppas att han är helt frisk snart!
  8. 4
    Men stackars Wiktor då

    Hoppas att han är helt frisk snart!
  9. Medlem sedan
    Nov 2004
    #5
    men stackars liten! att behöva gå igenom en sådan pärs.
    han kommer säkert äta upp sig igen ganska snart ska du se. så fort han blir frisk.

    kram!
  10. 5
    men stackars liten! att behöva gå igenom en sådan pärs.
    han kommer säkert äta upp sig igen ganska snart ska du se. så fort han blir frisk.

    kram!
  11. Medlem sedan
    Jul 2009
    #6
    Kul att du hittat tillbaka hit! Hur har det gått med Wiktor? Har han återhämtat sig och ätit upp sig igen?
  12. 6
    Kul att du hittat tillbaka hit! Hur har det gått med Wiktor? Har han återhämtat sig och ätit upp sig igen?

Liknande trådar

  1. Oj, vad länge sedan!
    By Linda&Agnes in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-09-21, 15:33
  2. Länge sedan! (och då menar jag länge)
    By Sirpa in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-03-31, 09:15
  3. Länge sedan
    By Småbarnsliv in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-01-24, 20:49
  4. Var länge sedan
    By Småbarnsliv in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-22, 23:49
  5. Hej det var länge sedan...
    By Fröken solsken in forum _0705 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-08-11, 09:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar