Någon mer gravid i ung ålder ?
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    May 2011
    #1

    Någon mer gravid i ung ålder ?

    Jag är 19 år o ska ha mitt första barn i augusti =)
    Någon mer som är i samma ålder ?
    Vore kul o prata, lära känna någon som går igenom det en annan oxå gör =)
    Kanske till och med utöka kontakten =) ?
  2. 1
    Någon mer gravid i ung ålder ? Jag är 19 år o ska ha mitt första barn i augusti =)
    Någon mer som är i samma ålder ?
    Vore kul o prata, lära känna någon som går igenom det en annan oxå gör =)
    Kanske till och med utöka kontakten =) ?
  3. Medlem sedan
    Apr 2011
    #2
    Hejsan Jag är 19 år och ska ha mitt första barn i november. Vart i Sverige bor du?
  4. 2
    Hejsan Jag är 19 år och ska ha mitt första barn i november. Vart i Sverige bor du?
  5. Medlem sedan
    May 2011
    #3
    Hej
    Då är ju inte ensam vilken tur hehe :P
    Jag bor i hultsfred, ligger i småland. Du da =) ?
  6. 3
    Hej
    Då är ju inte ensam vilken tur hehe :P
    Jag bor i hultsfred, ligger i småland. Du da =) ?
  7. Medlem sedan
    Apr 2011
    #4
    Nej det är du inte Jag fyller 20 i sep.
    Ja, det va ju en bit härifrån, jag bor på västkusten, i en liten byhåla som heter Tanumshede!
    Hur är det med pappan till barnet för dig?
  8. 4
    Nej det är du inte Jag fyller 20 i sep.
    Ja, det va ju en bit härifrån, jag bor på västkusten, i en liten byhåla som heter Tanumshede!
    Hur är det med pappan till barnet för dig?
  9. Medlem sedan
    May 2011
    #5
    Okej =)
    Vi köpte hus eller han då i augusti förra året så vi bor ihop, fast det gjorde vi innan med =) och är forlovade =) Har det jätte bra ihop o han är överlycklig över den lille Något specillet du tänkte på ?
    Hur är det för dig ?
  10. 5
    Okej =)
    Vi köpte hus eller han då i augusti förra året så vi bor ihop, fast det gjorde vi innan med =) och är forlovade =) Har det jätte bra ihop o han är överlycklig över den lille Något specillet du tänkte på ?
    Hur är det för dig ?
  11. Medlem sedan
    Apr 2011
    #6
    Jag är så nyfiken på hur andra i min ålder har det med sin partner, för det verkar krångla för många.
    Men jätte kul att det går så bra för er
    Jag och min sambo har vart tillsammans i 4 år, bott ihop i 3 år vi har fått tag på en trea som vi hoppas kunna flytta till! Och han är minst lika glad över att jag är gravid som jag är även om det va väldigt oplanerat, ett riktigt OOPS. Hur var det för er, har ni försökt?
  12. 6
    Jag är så nyfiken på hur andra i min ålder har det med sin partner, för det verkar krångla för många.
    Men jätte kul att det går så bra för er
    Jag och min sambo har vart tillsammans i 4 år, bott ihop i 3 år vi har fått tag på en trea som vi hoppas kunna flytta till! Och han är minst lika glad över att jag är gravid som jag är även om det va väldigt oplanerat, ett riktigt OOPS. Hur var det för er, har ni försökt?
  13. Medlem sedan
    May 2011
    #7
    jo det är sant men här är det inget krångel hehe.
    Jo det har vi nog men nu kom det lämpligast så det visste väl när det var som bäst :P
    Vet ni vad det är =), eller nej det är lite tidigt kanske hehe =)
    Hur gammal är din sambo då =) ?
  14. 7
    jo det är sant men här är det inget krångel hehe.
    Jo det har vi nog men nu kom det lämpligast så det visste väl när det var som bäst :P
    Vet ni vad det är =), eller nej det är lite tidigt kanske hehe =)
    Hur gammal är din sambo då =) ?
  15. Medlem sedan
    Apr 2011
    #8
    Härligt
    Jaha men va kul att det gick så bra!
    Nej, det är nog lite tidigt som du sa
    Men jag vill faktiskt inte veta.. Vill att det ska vara en överraskning, hur är det med er, vet ni?
    Han är född i januari 88, så han är väl inte gammal heller, men äldre än mig.
    Din sambo då?
  16. 8
    Härligt
    Jaha men va kul att det gick så bra!
    Nej, det är nog lite tidigt som du sa
    Men jag vill faktiskt inte veta.. Vill att det ska vara en överraskning, hur är det med er, vet ni?
    Han är född i januari 88, så han är väl inte gammal heller, men äldre än mig.
    Din sambo då?
  17. Medlem sedan
    May 2011
    #9
    Jo då vi vet, en liten kille är det som kommer i augusti. Om dom har kollat rätt vill säga :P men det skulle jag väl tro.
    Okej lite äldre då =) Min är 86:a så ännu äldre hehe =) men som sagt ålderna är bara en siffra =)
  18. 9
    Jo då vi vet, en liten kille är det som kommer i augusti. Om dom har kollat rätt vill säga :P men det skulle jag väl tro.
    Okej lite äldre då =) Min är 86:a så ännu äldre hehe =) men som sagt ålderna är bara en siffra =)
  19. Medlem sedan
    Apr 2011
    #10
    Jaha okej Va roligt.. då vet du vad du ska köpa och lite så då, det kan ju va rätt härligt!
    för mig spelat det ingen roll vad det blir för något, men det finns så många fina tjejnamn som jag tycker om, så jag hoppas liite på det ^^,
    Ja.. åldern är inte så viktig
  20. 10
    Jaha okej Va roligt.. då vet du vad du ska köpa och lite så då, det kan ju va rätt härligt!
    för mig spelat det ingen roll vad det blir för något, men det finns så många fina tjejnamn som jag tycker om, så jag hoppas liite på det ^^,
    Ja.. åldern är inte så viktig
  21. Medlem sedan
    May 2011
    #11
    Nej precis, bara barnet är friskt när det kommer så spelar det ingen roll!!
    Vad har du eller ni för namnförslag då =) ?
    Vår lille ska heta Theo
  22. 11
    Nej precis, bara barnet är friskt när det kommer så spelar det ingen roll!!
    Vad har du eller ni för namnförslag då =) ?
    Vår lille ska heta Theo
  23. Medlem sedan
    Apr 2011
    #12
    Precis, det är jag lite nervöst med det tycker jag.. man vill ju såklart ha ett friskt barn!
    Jaa va fint
    Om vi får en kille så funderar vi på Leon eller Theodor, (lite likt Theo )
    Tjej funderar vi på Celina ^^, men det är ju många som ändrar sig när barnet väl kommer.. så vi får väl se
  24. 12
    Precis, det är jag lite nervöst med det tycker jag.. man vill ju såklart ha ett friskt barn!
    Jaa va fint
    Om vi får en kille så funderar vi på Leon eller Theodor, (lite likt Theo )
    Tjej funderar vi på Celina ^^, men det är ju många som ändrar sig när barnet väl kommer.. så vi får väl se
  25. Medlem sedan
    May 2011
    #13
    Leon heter nog alla barn här nere nu för tiden tycker jag hehe =) men mkt fina namn, Theodor brukar ju bli Theo så vi tar det med en gång istället hehe =)
    Det var ett fint tjej namn lite så där ovanligt o det är alltid roligt, om vi skulle fått en tjej hade det blivit Hollie =) oxå ovanligt hehe. Ja precis men vi har sagt theo länge nu så ingen ändring här inte
  26. 13
    Leon heter nog alla barn här nere nu för tiden tycker jag hehe =) men mkt fina namn, Theodor brukar ju bli Theo så vi tar det med en gång istället hehe =)
    Det var ett fint tjej namn lite så där ovanligt o det är alltid roligt, om vi skulle fått en tjej hade det blivit Hollie =) oxå ovanligt hehe. Ja precis men vi har sagt theo länge nu så ingen ändring här inte
  27. Medlem sedan
    Mar 2011
    #14
    Jag är 19 år o ska ha mitt första barn i augusti =)
    Någon mer som är i samma ålder ?
    Vore kul o prata, lära känna någon som går igenom det en annan oxå gör =)
    Kanske till och med utöka kontakten =) ?
    Hej! Jag är gravid med mitt första barn, beräknad den 17 juli!
    Och är nyss 20 fyllda!
  28. 14
    Jag är 19 år o ska ha mitt första barn i augusti =)
    Någon mer som är i samma ålder ?
    Vore kul o prata, lära känna någon som går igenom det en annan oxå gör =)
    Kanske till och med utöka kontakten =) ?
    Hej! Jag är gravid med mitt första barn, beräknad den 17 juli!
    Och är nyss 20 fyllda!
  29. Medlem sedan
    May 2011
    #15
    Hej =)
    Va roligt !!
    Vart är du ifrån ?
  30. 15
    Hej =)
    Va roligt !!
    Vart är du ifrån ?
  31. Medlem sedan
    Mar 2011
    #16
    Hej =)
    Va roligt !!
    Vart är du ifrån ?
    Jag är ifrån Sollefteå du då?
  32. 16
    Hej =)
    Va roligt !!
    Vart är du ifrån ?
    Jag är ifrån Sollefteå du då?
  33. Medlem sedan
    May 2011
    #17
    Jag är från hultsfred =)
  34. 17
    Jag är från hultsfred =)
  35. Medlem sedan
    Mar 2010
    #18
    hej jag är snart 19 år och väntar mitt andra barn i december. Bor just nu i härnösans man ska snart flytta ner till sundsvall/ljustadalen.
  36. 18
    hej jag är snart 19 år och väntar mitt andra barn i december. Bor just nu i härnösans man ska snart flytta ner till sundsvall/ljustadalen.
  37. Medlem sedan
    May 2011
    #19
    Hej hej =) !
    Oj andra barnet var inte dåligt hehe =) men som sagt alltid roligt med små= )
  38. 19
    Hej hej =) !
    Oj andra barnet var inte dåligt hehe =) men som sagt alltid roligt med små= )
  39. Medlem sedan
    Mar 2010
    #20
    jo precis, nu har ju lillkillen min börjat blivit stor så nu vill man ha en till liten
  40. 20
    jo precis, nu har ju lillkillen min börjat blivit stor så nu vill man ha en till liten
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Någon i min ålder ?
    By Yvonne67 in forum Gravidsnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-05-04, 09:42
  2. Spelar ålder någon roll?
    By Anonymkär in forum Pappasnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-10-12, 21:01
  3. Om ålder, har någon tänkte på det här
    By Lilla_jag_79 in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-03, 12:41
  4. Någon som har barn i samma ålder...
    By dartmamma in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-14, 17:16
  5. ålder och bli gravid
    By asa1973 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-02, 17:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar