Babysim
_1012 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Babysim

    Någon som går på babysim? Vi går en grupp nu har varit tre gånger o Alice tycker de e superkul! Första gången var hon lite skeptisk, bara tyst o neutral men sen släppte det o lika skrattig som vanligt! Är så kul!

    Kram
  2. 1
    Babysim Någon som går på babysim? Vi går en grupp nu har varit tre gånger o Alice tycker de e superkul! Första gången var hon lite skeptisk, bara tyst o neutral men sen släppte det o lika skrattig som vanligt! Är så kul!

    Kram
  3. Medlem sedan
    Apr 2010
    #2
    Åh vad mysigt! Skäms nästan lite att jag inte går då jag själv är babysiminstruktör. Men då mitt jobb gick i konkurs precis när jag blivit mammaledig så tappade jag liksom lusten lite eftersom jag inte har koll på bassänger och annat. Men har badat några gånger och det har varit jättekul. Hon blir alldeles vild och älskar det. Fast hade ju varit roligt med andra barn och föräldrar.. Däremot blir hon helt galen och bara skriker och skriker när vi har gått upp och ska torka oss. Precis samma när hon badar här hemma.
  4. 2
    Åh vad mysigt! Skäms nästan lite att jag inte går då jag själv är babysiminstruktör. Men då mitt jobb gick i konkurs precis när jag blivit mammaledig så tappade jag liksom lusten lite eftersom jag inte har koll på bassänger och annat. Men har badat några gånger och det har varit jättekul. Hon blir alldeles vild och älskar det. Fast hade ju varit roligt med andra barn och föräldrar.. Däremot blir hon helt galen och bara skriker och skriker när vi har gått upp och ska torka oss. Precis samma när hon badar här hemma.
  5. Medlem sedan
    Sep 2010
    #3
    Vi har inte provat babysim, men tänkte försöka hitta en grupp till hösten. Hon älskar ju att plaska och bada hemma i badrummet så jag hoppas att det ska bli en hit, men det blir väl pappa som får gå för då ska ju jag börja jobba igen... hemska tanke!!
  6. 3
    Vi har inte provat babysim, men tänkte försöka hitta en grupp till hösten. Hon älskar ju att plaska och bada hemma i badrummet så jag hoppas att det ska bli en hit, men det blir väl pappa som får gå för då ska ju jag börja jobba igen... hemska tanke!!

Liknande trådar

  1. Babysim?
    By H med E in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-11-01, 19:22
  2. Babysim
    By Nizze in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-08, 21:32
  3. Babysim?
    By Jolie in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-22, 14:50
  4. Babysim...
    By Helen+1 in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-29, 09:26
  5. babysim
    By emelia in forum Fritidsaktiviteter
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-23, 13:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar