det som inte fick hända
_1109 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2009
    #1

    det som inte fick hända

    Det som inte fick hända hände, igen. För en vecka sedan satt vi för andra gången med en liten liten bebis, till definitionen fortfarande ett foster, i våra händer. Vi hann fram till vecka 20+3 men inte längre. Känns så fruktansvärt orättvist men det finns inget annat att göra än att gå vidare, en dag i taget.
  2. 1
    det som inte fick hända Det som inte fick hända hände, igen. För en vecka sedan satt vi för andra gången med en liten liten bebis, till definitionen fortfarande ett foster, i våra händer. Vi hann fram till vecka 20+3 men inte längre. Känns så fruktansvärt orättvist men det finns inget annat att göra än att gå vidare, en dag i taget.
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Nej det är inte sant!!! VARFÖR får sånt här hända?????
    Jag kan inte tänka mig ert liv just nu....så ofattbart och vilken bottenlös sorg!
    Hoppas ni finner styrka i varandra att gå vidare och tillsammans finna hoppet och styrkan att försöka igen så småningom.
    Sänder mina varmaste kramar
  4. 2
    Nej det är inte sant!!! VARFÖR får sånt här hända?????
    Jag kan inte tänka mig ert liv just nu....så ofattbart och vilken bottenlös sorg!
    Hoppas ni finner styrka i varandra att gå vidare och tillsammans finna hoppet och styrkan att försöka igen så småningom.
    Sänder mina varmaste kramar
  5. Medlem sedan
    Jan 2011
    #3
    Så otroligt sorgligt! Jag har verkligen hoppats att det skulle gå bra för er! Vet inte vad jag kan säga, men ta naturligtvis hand om varandra.
  6. 3
    Så otroligt sorgligt! Jag har verkligen hoppats att det skulle gå bra för er! Vet inte vad jag kan säga, men ta naturligtvis hand om varandra.
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4
    Nej så orättvist livet är!! STORA varma kramar till er. Hoppas ni orkar gå vidare och att det snart blir er tur för ett litet liv som får stanna.. Man kan inte förstå =( KRAM o tänker på er!
  8. 4
    Nej så orättvist livet är!! STORA varma kramar till er. Hoppas ni orkar gå vidare och att det snart blir er tur för ett litet liv som får stanna.. Man kan inte förstå =( KRAM o tänker på er!
  9. Medlem sedan
    Sep 2009
    #5
    Är så ledsen för er skull, livet är så orättvist! Stor Kram
  10. 5
    Är så ledsen för er skull, livet är så orättvist! Stor Kram
  11. Medlem sedan
    Aug 2009
    #6
    Oj, det finns inga ord. Önskar er styrka och allt gott! Kram!
  12. 6
    Oj, det finns inga ord. Önskar er styrka och allt gott! Kram!
  13. Medlem sedan
    Apr 2008
    #7
    Nej fan fan vet inte vad man ska säga, försök ta hand om varandra.. Usch får riktigt ont i magen, är i 20+2 idag, och jag kan knappt föreställa mig er sorg.. Kram!
  14. 7
    Nej fan fan vet inte vad man ska säga, försök ta hand om varandra.. Usch får riktigt ont i magen, är i 20+2 idag, och jag kan knappt föreställa mig er sorg.. Kram!
  15. Medlem sedan
    Feb 2011
    #8
    Tänker på er, många kramar!
  16. 8
    Tänker på er, många kramar!
  17. Medlem sedan
    Feb 2011
    #9
    Det finns inga ord som kan uttrycka vad ni måste gå igenom. Jag önskar er all lycka.
  18. 9
    Det finns inga ord som kan uttrycka vad ni måste gå igenom. Jag önskar er all lycka.
  19. Medlem sedan
    Sep 2003
    #10
    Styrkekram, tänker på er!
  20. 10
    Styrkekram, tänker på er!
  21. Medlem sedan
    Mar 2011
    #11
    Finner inga ord, skickar en massa styrka till er och beklagar verkligen er sorg!
  22. 11
    Finner inga ord, skickar en massa styrka till er och beklagar verkligen er sorg!
  23. Medlem sedan
    Jan 2011
    #12
    Massor av kramar i till er! Ni finns i mina tankar!

    Världen är bra orättvis
  24. 12
    Massor av kramar i till er! Ni finns i mina tankar!

    Världen är bra orättvis
  25. Medlem sedan
    Dec 2009
    #13
    Kan inte komma på några ord som kan hjälpa er just nu, men skickar över en hel hög styrkekramar till er och kommer tänka på er massvis.
  26. 13
    Kan inte komma på några ord som kan hjälpa er just nu, men skickar över en hel hög styrkekramar till er och kommer tänka på er massvis.
  27. Medlem sedan
    Apr 2008
    #14
    Även jag vill krama om er i massor och om möjligt tillföra er lite styrka i denna orättvisa värld. Det är så in i helvete fel att det går såhär och jag önskar verkligen att ni hittar tröst och styrka i varandra och kan resa er upp och gå vidare om ett tag.

    KRAMAR i MASSOR!!!!!
  28. 14
    Även jag vill krama om er i massor och om möjligt tillföra er lite styrka i denna orättvisa värld. Det är så in i helvete fel att det går såhär och jag önskar verkligen att ni hittar tröst och styrka i varandra och kan resa er upp och gå vidare om ett tag.

    KRAMAR i MASSOR!!!!!
  29. Medlem sedan
    Mar 2011
    #15
    Är också hemskt ledsen för er skull, beklagar verkligen sorgen. Stor kram, ta hand om varandra-
  30. 15
    Är också hemskt ledsen för er skull, beklagar verkligen sorgen. Stor kram, ta hand om varandra-
  31. Medlem sedan
    Jan 2003
    #16
    Jag finner inga ord! Min varmaste kärlek till er, gråter för er och er fina bebis!
  32. 16
    Jag finner inga ord! Min varmaste kärlek till er, gråter för er och er fina bebis!
  33. Medlem sedan
    Dec 2002
    #17
    Massor av styrkekramar till er.....Finns inga ord, livet är bra orättvist ibland. Finns inget ord som tröstar, låt det göra ont, gråt när ni behöver gråta. försök att hitta styrkan i varandra. Även om det känns tufft & hopplöst just nu, så kommer glädjen & hoppet snart tillbaka. Massor av styrkekramar
  34. 17
    Massor av styrkekramar till er.....Finns inga ord, livet är bra orättvist ibland. Finns inget ord som tröstar, låt det göra ont, gråt när ni behöver gråta. försök att hitta styrkan i varandra. Även om det känns tufft & hopplöst just nu, så kommer glädjen & hoppet snart tillbaka. Massor av styrkekramar
  35. Medlem sedan
    Sep 2000
    #18

    Åhh nej :-(

    Massor med kramar till er! Livet är verkligen orättvist...
  36. 18
    Åhh nej :-( Massor med kramar till er! Livet är verkligen orättvist...
  37. Medlem sedan
    Jul 2009
    #19
    Tack allihop för era varma ord. Min man och jag har stort stöd av varandra, och man klarar det, för att man måste. Jag har ju en son på 11 år.

    Sorgen får komma fram lite i taget och däremellan försöker vi leva "normalt".
  38. 19
    Tack allihop för era varma ord. Min man och jag har stort stöd av varandra, och man klarar det, för att man måste. Jag har ju en son på 11 år.

    Sorgen får komma fram lite i taget och däremellan försöker vi leva "normalt".
  39. Medlem sedan
    Mar 2011
    #20
    Jag är så himla ledsen för er skull, kan inte företälla mig hur det känns...
    Tänker på er, kram!
  40. 20
    Jag är så himla ledsen för er skull, kan inte företälla mig hur det känns...
    Tänker på er, kram!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Det som inte fick hända... :(
    By Lycklig88 in forum Missfall
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-08-21, 09:04
  2. Det som inte fick hända.....
    By Linnea-67 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2008-05-14, 15:10
  3. Det som inte fick hända...
    By Jessica05 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-05-13, 16:55
  4. Det som inte fick hända har hänt!
    By _eliza_*bf 26/2* in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 11:41
  5. Det som inte fick hända har hänt:-(
    By PemPem in forum _05 Vårbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-30, 20:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar