oj vad länge sen jag va här....
_1011 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2011
    #1

    oj vad länge sen jag va här....

    Hej alla. Som rubriken lyder så va det väääldigt länge sen jag va här inne och läste och skrev.

    Jag har nu fått byta medlemsnamn från aek82 till 3blir4 då det för 2 veckor sen va ett plus på en ny sticka
    Inte jätte planerat om man säger så men så sklart väldigt välkommet. Okej lite planerat va det väl eller iallafall va vi väldigt medvetna om att det kunde bli så
    Så nu ska lägenheten ut till försäljning, lite jobbigt med två små och bo på tredje våningen utan hiss.


    Men Linnéa flyter allt på 6månader idag, oj vad tiden går.... Sitter gör hon, lite ostabilt men men. Tar sig runt och bakåt och att ligga på rygg går bara några sekunder sen är det magen som gäller.

    Operationen av knutan på låret gick bra och visade sig vara ofarlig SKÖNT.

    Nu är det snart dags för mannen att börja jobba (vatt pappaledig sedan 17 december) och dags för mig att vara hemma själv med lillan. Annorlunda ska det bli men det kommer att gå galant.

    Nu ska jag läsa ikapp mig, ska bli skoj att se hur det är med era små.

    Kram på er
  2. 1
    oj vad länge sen jag va här.... Hej alla. Som rubriken lyder så va det väääldigt länge sen jag va här inne och läste och skrev.

    Jag har nu fått byta medlemsnamn från aek82 till 3blir4 då det för 2 veckor sen va ett plus på en ny sticka
    Inte jätte planerat om man säger så men så sklart väldigt välkommet. Okej lite planerat va det väl eller iallafall va vi väldigt medvetna om att det kunde bli så
    Så nu ska lägenheten ut till försäljning, lite jobbigt med två små och bo på tredje våningen utan hiss.


    Men Linnéa flyter allt på 6månader idag, oj vad tiden går.... Sitter gör hon, lite ostabilt men men. Tar sig runt och bakåt och att ligga på rygg går bara några sekunder sen är det magen som gäller.

    Operationen av knutan på låret gick bra och visade sig vara ofarlig SKÖNT.

    Nu är det snart dags för mannen att börja jobba (vatt pappaledig sedan 17 december) och dags för mig att vara hemma själv med lillan. Annorlunda ska det bli men det kommer att gå galant.

    Nu ska jag läsa ikapp mig, ska bli skoj att se hur det är med era små.

    Kram på er
  3. Medlem sedan
    Jan 2010
    #2
    Men hallå grattis där!!! När är det beräknat?? Hihi va kul! Va skönt att lillan mår bra! Kram
  4. 2
    Men hallå grattis där!!! När är det beräknat?? Hihi va kul! Va skönt att lillan mår bra! Kram
  5. Medlem sedan
    May 2011
    #3
    Tack. Det är beräknat till mitten på januari nångång. Kroppen har ju inte hunnit komma igång riktigt än så det är svårt att beräkna själv. Ska på VUL nästa måndag.
    Kram
  6. 3
    Tack. Det är beräknat till mitten på januari nångång. Kroppen har ju inte hunnit komma igång riktigt än så det är svårt att beräkna själv. Ska på VUL nästa måndag.
    Kram
  7. Medlem sedan
    Mar 2007
    #4
    Å, vad mysigt. Grattis.
  8. 4
    Å, vad mysigt. Grattis.
  9. Medlem sedan
    Jul 2007
    #5
    Grattis grattis, va roligt!!
  10. 5
    Grattis grattis, va roligt!!
  11. Medlem sedan
    Mar 2006
    #6
    Grattis! Ja det går himla fort med dem nu, händer något nytt titt som tätt.
  12. 6
    Grattis! Ja det går himla fort med dem nu, händer något nytt titt som tätt.
  13. Medlem sedan
    Apr 2009
    #7
    Grattis!!!
  14. 7
    Grattis!!!
  15. Medlem sedan
    Apr 2006
    #8
    Grattis så mycket!!!! Vad kul med ett till
  16. 8
    Grattis så mycket!!!! Vad kul med ett till
  17. Medlem sedan
    Jan 2008
    #9
    Grattis!
  18. 9
    Grattis!
  19. Medlem sedan
    Aug 2005
    #10
    Åh vad roligt Grattis grattis!!
    Jag som tycker vi har tätt på våra barn 18mån o 20mån Men de har ju så roligt ihop.. Håller tummarna att går bra.
  20. 10
    Åh vad roligt Grattis grattis!!
    Jag som tycker vi har tätt på våra barn 18mån o 20mån Men de har ju så roligt ihop.. Håller tummarna att går bra.
  21. Medlem sedan
    May 2008
    #11
    Grattis!! Det var roligt att höra
    Mamma till lilla S född juni -08 och lilla H född nov -10
  22. 11
    Grattis!! Det var roligt att höra

Liknande trådar

  1. Hur länge är lagom länge ?
    By Salander in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-09-13, 15:00
  2. Nu har vi väntat länge nog, länge nog,
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-03, 15:44
  3. Länge sedan! (och då menar jag länge)
    By Sirpa in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-03-31, 09:15
  4. hur länge är lagom länge?
    By Mam till E & A in forum Småbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-06-21, 23:38
  5. Så länge, länge, länge sedan
    By ulrslo in forum _0506 Junibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-12-23, 13:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar