gravid igen!
Missfall
  1. Medlem sedan
    Aug 2010
    #1

    gravid igen!

    jag plussade igår morse på bim+4, plusset kom efter bara 15 sekunder

    jag fick missfall i januari, var då i vecka 6. nu är jag i vecka 4+5 och har mer symptom än förra gången så det känns jättebra. denna gång ska det gå bra! jag och sambon hade bestämt att vi inte skulle försöka så aktivt förrän efter sommaren igen, men nu sitter jag här och är gravid ändå. är så lycklig!!
    bf blir 24/1 enligt uträkningen på familjeliv. detta blir vårt andra barn, vi har en son som just fyllt 3.

    jag håller tummarna för alla er som kämpar efter missfall!
  2. 1
    gravid igen! jag plussade igår morse på bim+4, plusset kom efter bara 15 sekunder

    jag fick missfall i januari, var då i vecka 6. nu är jag i vecka 4+5 och har mer symptom än förra gången så det känns jättebra. denna gång ska det gå bra! jag och sambon hade bestämt att vi inte skulle försöka så aktivt förrän efter sommaren igen, men nu sitter jag här och är gravid ändå. är så lycklig!!
    bf blir 24/1 enligt uträkningen på familjeliv. detta blir vårt andra barn, vi har en son som just fyllt 3.

    jag håller tummarna för alla er som kämpar efter missfall!
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Grattis vad härligt! Klart det ska gå bra
  4. 2
    Grattis vad härligt! Klart det ska gå bra
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    Grattis vännen!! Är så himla glad för er skull!! Smitta av dig massor på oss här med gravidbaciller
    Shit vilken lycka för er! Avis avis he he.
    Stor kram och fortsätt gärna skriv här så vi får följa dig lite

    Kramar
    Längtan
    www.vartanglabarn.blogg.se
  6. 3
    Grattis vännen!! Är så himla glad för er skull!! Smitta av dig massor på oss här med gravidbaciller
    Shit vilken lycka för er! Avis avis he he.
    Stor kram och fortsätt gärna skriv här så vi får följa dig lite

    Kramar
    Längtan
    www.vartanglabarn.blogg.se
  7. Medlem sedan
    Aug 2010
    #4
    vännen! om det är nån som förtjänar att plussa så är det DU!! jag hoppas så att det tar sig snart för er! kram
  8. 4
    vännen! om det är nån som förtjänar att plussa så är det DU!! jag hoppas så att det tar sig snart för er! kram
  9. Medlem sedan
    Aug 2010
    #5
    Kram!! Å tack! =) Å jättegrattis igen!! =)
  10. 5
    Kram!! Å tack! =) Å jättegrattis igen!! =)
  11. Medlem sedan
    Nov 2008
    #6
    Oj vad kul!!!
    Stort grattis!
    Här är det vecka 31 nu. Du fattar inte var det går undan andra gången!! Man hinner knappt oroa sig faktsikt. Och det är ju skönt!
    Hoppas nu att allt går jättebra för er och att symtomen håller i sig, men inte blir för jävliga...
    Kram på dig!!
  12. 6
    Oj vad kul!!!
    Stort grattis!
    Här är det vecka 31 nu. Du fattar inte var det går undan andra gången!! Man hinner knappt oroa sig faktsikt. Och det är ju skönt!
    Hoppas nu att allt går jättebra för er och att symtomen håller i sig, men inte blir för jävliga...
    Kram på dig!!
  13. Medlem sedan
    Aug 2010
    #7
    tack Karin!
    ja jag hoppas att åtminstone första halvan av graviditeten går undan, samtidigt vill man ju njuta också. jag var på inskrivning idag och ska få göra VUL 15/6 så det känns bra.

    vecka 31 alltså, då är det ju inte långt kvar
    kram!
  14. 7
    tack Karin!
    ja jag hoppas att åtminstone första halvan av graviditeten går undan, samtidigt vill man ju njuta också. jag var på inskrivning idag och ska få göra VUL 15/6 så det känns bra.

    vecka 31 alltså, då är det ju inte långt kvar
    kram!
  15. Ja tack!
    #8
    Verkligen lycka till den här gången!! Håller tummarna för dig!
  16. 8
    Verkligen lycka till den här gången!! Håller tummarna för dig!
  17. Medlem sedan
    May 2011
    #9
    Vad härligt!

    Jag håller tummarna .

    Hade en ofostrig graviditet som slutade i missfall 7/7 och är nu gravid i v 14+1 ca. Idag fick jag se lilla bebisen. Hjärtat slog och allt såg bra ut. Nu känner jag mig mindre orolig .
  18. 9
    Vad härligt!

    Jag håller tummarna .

    Hade en ofostrig graviditet som slutade i missfall 7/7 och är nu gravid i v 14+1 ca. Idag fick jag se lilla bebisen. Hjärtat slog och allt såg bra ut. Nu känner jag mig mindre orolig .

Liknande trådar

  1. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  2. Gravid igen??
    By Anonym in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-09-09, 08:50
  3. gravid igen?
    By anonym in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-04, 16:23
  4. gravid igen
    By anonymt namn in forum Änglabarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-31, 17:00
  5. Gravid igen...
    By Katla in forum Allvarligt sjuka
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-28, 20:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar