Och det här måste jag ju också berätta:
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2007
    #1

    Och det här måste jag ju också berätta:

    När jag var ute och sprang i morse så kom det en karl på cykel från en sidoväg nära hemmet och mina tankar bara när jag fick honom i synfältet: Jamen han såg ju trevlig ut, snyggo! och så flås, flås vidare. Då hör jag ett surt: "Jamen LYCKA TILL DÅ!!" Och då är det min egen man jag mötte. Jag bara: "Jamen HEEJ, var det DU? Jag såg dig inte" Men det gjorde jag ju. *S*

    Får man skriva sånt här, eller kommer dom och hämtar mig från någon klinik nu?
  2. 1
    Och det här måste jag ju också berätta: När jag var ute och sprang i morse så kom det en karl på cykel från en sidoväg nära hemmet och mina tankar bara när jag fick honom i synfältet: Jamen han såg ju trevlig ut, snyggo! och så flås, flås vidare. Då hör jag ett surt: "Jamen LYCKA TILL DÅ!!" Och då är det min egen man jag mötte. Jag bara: "Jamen HEEJ, var det DU? Jag såg dig inte" Men det gjorde jag ju. *S*

    Får man skriva sånt här, eller kommer dom och hämtar mig från någon klinik nu?
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    Och med detta inlägg stärktes åter igen min tro på att motion är skadligt för en... uppenbarligen blir ju din syn negativt påverkad och du hamnar i någon form av delirium.

    men det är ju roligt att du fortfarande känner att mannen du hänger med är en riktig liten läckerbit
    Du kanske ska berätta det för honom så han förlåter dig din totala ignorans.
  4. 2
    Och med detta inlägg stärktes åter igen min tro på att motion är skadligt för en... uppenbarligen blir ju din syn negativt påverkad och du hamnar i någon form av delirium.

    men det är ju roligt att du fortfarande känner att mannen du hänger med är en riktig liten läckerbit
    Du kanske ska berätta det för honom så han förlåter dig din totala ignorans.
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    Jag slits mellan att skriva och berätta att jag visst såg honom, men som ett okänt snyggo, eller att helt enkelt låtsas att jag var så inne i joggningen och hade svett i ögonen liksom... Jag vet inte vad som är värst. *S*
  6. 3
    Jag slits mellan att skriva och berätta att jag visst såg honom, men som ett okänt snyggo, eller att helt enkelt låtsas att jag var så inne i joggningen och hade svett i ögonen liksom... Jag vet inte vad som är värst. *S*
  7. Medlem sedan
    Sep 2006
    #4
    Min man brukar alltid ge mig en hejdåkyss när han går till jobbet i svinottan, även när jag sover, för jag vaknar och är sur om jag inte har fått den fastän jag sover när jag blir pussad på.

    Utom en gång, då jag vaknade svinirriterad, för jag hade inte fått någon kyss av honom... så jag frågade varför han hade låtit bli och då svarade han: men du ville ju inte!! Jag hade väl inte tid å bråka om saken när du ligger å sover heller, så jag gick!

    Då insåg jag plötsligt varför den där karln i min "jag var på krogen"-dröm hade varit så himla _PÅ_ om att han skulle försöka kyssa mig... och jag väjde och väjde och bara "nej, jag är gift!"

    mannen blev lite trött på mig, men jag tyckte faktiskt själv att jag borde få nån form av pluspoäng där. *S*
  8. 4
    Min man brukar alltid ge mig en hejdåkyss när han går till jobbet i svinottan, även när jag sover, för jag vaknar och är sur om jag inte har fått den fastän jag sover när jag blir pussad på.

    Utom en gång, då jag vaknade svinirriterad, för jag hade inte fått någon kyss av honom... så jag frågade varför han hade låtit bli och då svarade han: men du ville ju inte!! Jag hade väl inte tid å bråka om saken när du ligger å sover heller, så jag gick!

    Då insåg jag plötsligt varför den där karln i min "jag var på krogen"-dröm hade varit så himla _PÅ_ om att han skulle försöka kyssa mig... och jag väjde och väjde och bara "nej, jag är gift!"

    mannen blev lite trött på mig, men jag tyckte faktiskt själv att jag borde få nån form av pluspoäng där. *S*
  9. Medlem sedan
    Aug 1999
    #5
    men vilken tur att du tycket han var "snyggo"
  10. 5
    men vilken tur att du tycket han var "snyggo"

Liknande trådar

  1. Måste berätta för er också,
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2011-12-19, 13:19
  2. Måste berätta för er också ju...
    By Annika60 in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-06-24, 19:31
  3. Måste få berätta här också..
    By Lillmorran in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-07-23, 07:12
  4. Måste också berätta...
    By miadros in forum Autismspektrum
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-30, 07:55
  5. Måste också berätta om
    By -Mian- in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-25, 17:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar