kanske en enkät
_1012 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    kanske en enkät

    kan skaka liv i gruppen?
    Gör ett försök och författar härmed min första enkät:

    1. Hur stor är din decemberbebis, längd och vikt?

    2. Hur mycket och hur ofta sover h*n?

    3. Vad äter h*n?

    4. Några tänder än?

    5. Vad tycker din decemberbebis är roligast att göra?

    6. Går du på någon aktivitet bara med bebisen?

    7. Sommarplaner?

    Kom igen nu tjejer, vi ska väl inte bara tyna bort?
  2. 1
    kanske en enkät kan skaka liv i gruppen?
    Gör ett försök och författar härmed min första enkät:

    1. Hur stor är din decemberbebis, längd och vikt?

    2. Hur mycket och hur ofta sover h*n?

    3. Vad äter h*n?

    4. Några tänder än?

    5. Vad tycker din decemberbebis är roligast att göra?

    6. Går du på någon aktivitet bara med bebisen?

    7. Sommarplaner?

    Kom igen nu tjejer, vi ska väl inte bara tyna bort?
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    får ju svara själv också :)

    1. Hur stor är din decemberbebis, längd och vikt? Hm, väger inte så ofta. Sist var det väl knappt 7 kg och sisådär 63 cm. Snart dags för halvårskontroll!!

    2. Hur mycket och hur ofta sover h*n? Min lilla H sover säkert 4-5 ggr per dag, oftast runt en timme, men ibland två. Natten brukar vara ok, men inatt var vi uppe och gjorde nummer två. Klockan tolv *gäsp*

    3. Vad äter h*n? Mest bröstmjölk, men en eller två portioner gröt och en grönsaksportion blir det också. Och så smörgåsrån som hon förvandlar till slemmiga trasor. Men våra middagar blir mycket lugnare

    4. Några tänder än? Nej, jag spanar förgäves.

    5. Vad tycker din decemberbebis är roligast att göra? Hon har lärt sig att sitta, så att sitta och kolla in syskonen får vi nog skriva. Gärna med något i händerna (annars blir man lätt rastlös), då kan armarna gå upp och ner i entusiasmen.

    6. Går du på någon aktivitet bara med bebisen? Nej, men det börjar kännas som om även hon skulle få ut något av babyrytmik. Vi får kolla utbudet till hösten.

    7. Sommarplaner? Ska hämta pass idag tänkte jag och så hoppas jag att Greklandssemestern blir av. Ska synka oss med en annan familj, det blev rysligt krångligt.... Annars blir det sommarstugehoppning misstänker jag
  4. 2
    får ju svara själv också :) 1. Hur stor är din decemberbebis, längd och vikt? Hm, väger inte så ofta. Sist var det väl knappt 7 kg och sisådär 63 cm. Snart dags för halvårskontroll!!

    2. Hur mycket och hur ofta sover h*n? Min lilla H sover säkert 4-5 ggr per dag, oftast runt en timme, men ibland två. Natten brukar vara ok, men inatt var vi uppe och gjorde nummer två. Klockan tolv *gäsp*

    3. Vad äter h*n? Mest bröstmjölk, men en eller två portioner gröt och en grönsaksportion blir det också. Och så smörgåsrån som hon förvandlar till slemmiga trasor. Men våra middagar blir mycket lugnare

    4. Några tänder än? Nej, jag spanar förgäves.

    5. Vad tycker din decemberbebis är roligast att göra? Hon har lärt sig att sitta, så att sitta och kolla in syskonen får vi nog skriva. Gärna med något i händerna (annars blir man lätt rastlös), då kan armarna gå upp och ner i entusiasmen.

    6. Går du på någon aktivitet bara med bebisen? Nej, men det börjar kännas som om även hon skulle få ut något av babyrytmik. Vi får kolla utbudet till hösten.

    7. Sommarplaner? Ska hämta pass idag tänkte jag och så hoppas jag att Greklandssemestern blir av. Ska synka oss med en annan familj, det blev rysligt krångligt.... Annars blir det sommarstugehoppning misstänker jag
  5. Medlem sedan
    Mar 2006
    #3
    1. Hur stor är din decemberbebis, längd och vikt?
    66 cm och 7790 gram på 5-månaderskontrollen

    2. Hur mycket och hur ofta sover h*n?
    11 timmar på natten, 3-4 timmar på dagen i två eller tre olika pass.

    3. Vad äter h*n?
    Ett mål gröt, middag, och sedan några dagar tillbaka välling.

    4. Några tänder än?
    Nej, inga trots intensivt dregglande.

    5. Vad tycker din decemberbebis är roligast att göra?
    Bada

    6. Går du på någon aktivitet bara med bebisen?
    Nej, inte än vi har ganska fullt upp med storasyskonens, men till hösten hade jag tänkt börja på babysim.

    7. Sommarplaner?
    Pappan tar långledigt så vi ska bara vara tillsammans hela familjen så mycket som möjligt. Vi har en tripp till Legoland inplanerad som säkerligen kommer bli en hit för 4- och 6-åringen.
  6. 3
    1. Hur stor är din decemberbebis, längd och vikt?
    66 cm och 7790 gram på 5-månaderskontrollen

    2. Hur mycket och hur ofta sover h*n?
    11 timmar på natten, 3-4 timmar på dagen i två eller tre olika pass.

    3. Vad äter h*n?
    Ett mål gröt, middag, och sedan några dagar tillbaka välling.

    4. Några tänder än?
    Nej, inga trots intensivt dregglande.

    5. Vad tycker din decemberbebis är roligast att göra?
    Bada

    6. Går du på någon aktivitet bara med bebisen?
    Nej, inte än vi har ganska fullt upp med storasyskonens, men till hösten hade jag tänkt börja på babysim.

    7. Sommarplaner?
    Pappan tar långledigt så vi ska bara vara tillsammans hela familjen så mycket som möjligt. Vi har en tripp till Legoland inplanerad som säkerligen kommer bli en hit för 4- och 6-åringen.
  7. Medlem sedan
    Apr 2010
    #4
    1. Hur stor är din decemberbebis, längd och vikt?
    Vid senaste kollen 65 cm och 7300g. Men det är ett par veckor sedan nu.

    2. Hur mycket och hur ofta sover h*n?
    ca 8 timmar per natt, varit ltie oroligt senaste tiden med mer vaket och lite skrik, sen ungefär tre gånger på dagen 1,5- en halvtimme. Ibland en liten lur på kvällen också.

    3. Vad äter h*n?
    Ammar mest. Men idag satte hon nästan i sig en halv portion gröt vid lunch. Sen försöker vi ta någon smakis av någon rotfrukt eller grönsak någon gång under dagen med.

    4. Några tänder än?
    Inte än men dregglet har forsat sedan två månaders ålder.

    5. Vad tycker din decemberbebis är roligast att göra?
    Leka i vår säng, krypa och rulla omkring. Annars vara ute och krypa och upptäcka saker.

    6. Går du på någon aktivitet bara med bebisen?
    Går på mamma-babyyoga. Ska försöka komma igång med babysim till hösten.

    7. Sommarplaner?
    Inte direkt. Försöka åka upp till föräldrarna någon vecka förhoppningsvis. Annars blir det väl mest små utflykter och så. Förhoppningsvis hitta en ny lägenhet och flytta.
  8. 4
    1. Hur stor är din decemberbebis, längd och vikt?
    Vid senaste kollen 65 cm och 7300g. Men det är ett par veckor sedan nu.

    2. Hur mycket och hur ofta sover h*n?
    ca 8 timmar per natt, varit ltie oroligt senaste tiden med mer vaket och lite skrik, sen ungefär tre gånger på dagen 1,5- en halvtimme. Ibland en liten lur på kvällen också.

    3. Vad äter h*n?
    Ammar mest. Men idag satte hon nästan i sig en halv portion gröt vid lunch. Sen försöker vi ta någon smakis av någon rotfrukt eller grönsak någon gång under dagen med.

    4. Några tänder än?
    Inte än men dregglet har forsat sedan två månaders ålder.

    5. Vad tycker din decemberbebis är roligast att göra?
    Leka i vår säng, krypa och rulla omkring. Annars vara ute och krypa och upptäcka saker.

    6. Går du på någon aktivitet bara med bebisen?
    Går på mamma-babyyoga. Ska försöka komma igång med babysim till hösten.

    7. Sommarplaner?
    Inte direkt. Försöka åka upp till föräldrarna någon vecka förhoppningsvis. Annars blir det väl mest små utflykter och så. Förhoppningsvis hitta en ny lägenhet och flytta.
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5
    1. Hur stor är din decemberbebis, längd och vikt?
    Dryga nio härliga kilo. Längd vet jag inte riktigt... 68 kanske.

    2. Hur mycket och hur ofta sover h*n?
    Natt 10-11 timmar med 2-5 avbrott för mat. Tre gånger på dagen.

    3. Vad äter h*n?
    Bröstmjölk.

    4. Några tänder än?
    Nä faktiskt inte. Syskonen hade redan fått vid denna ålder så jag är lite förvånad faktiskt. Trodde hon ville vara värst

    5. Vad tycker din decemberbebis är roligast att göra?
    Babygymmet, snurra från rygg till mage och vara social och sitta med vid matbordet och titta på när vi andra äter.

    6. Går du på någon aktivitet bara med bebisen?
    Tredje barnet, skojar du? Nej, det hinner vi inte.

    7. Sommarplaner?
    Vara ute på sjön, umgås med familjen.
  10. 5
    1. Hur stor är din decemberbebis, längd och vikt?
    Dryga nio härliga kilo. Längd vet jag inte riktigt... 68 kanske.

    2. Hur mycket och hur ofta sover h*n?
    Natt 10-11 timmar med 2-5 avbrott för mat. Tre gånger på dagen.

    3. Vad äter h*n?
    Bröstmjölk.

    4. Några tänder än?
    Nä faktiskt inte. Syskonen hade redan fått vid denna ålder så jag är lite förvånad faktiskt. Trodde hon ville vara värst

    5. Vad tycker din decemberbebis är roligast att göra?
    Babygymmet, snurra från rygg till mage och vara social och sitta med vid matbordet och titta på när vi andra äter.

    6. Går du på någon aktivitet bara med bebisen?
    Tredje barnet, skojar du? Nej, det hinner vi inte.

    7. Sommarplaner?
    Vara ute på sjön, umgås med familjen.
  11. Medlem sedan
    Jun 2003
    #6
    1. Hur stor är din decemberbebis, längd och vikt?
    Tilde väger ca 6 kilo och är rätt lång ungefär så här *måttar lite på en höft*

    2. Hur mycket och hur ofta sover h*n?
    Sover hela nätter, ammar några gånger i sömnen och sedan ett par tre svängar i korthet på dagarna.

    3. Vad äter h*n?
    Hon helammar, har slickat på citron med glatta livet och en halv räka lyckades hon klämma i sig. Och paprika men det var tydligen inget gott.

    4. Några tänder än?
    Förvånansvärt inte, men hon har kindtänder som ligger precis under tandköttet, inget annat.

    5. Vad tycker din decemberbebis är roligast att göra?
    Att bli hissad i luften, sjunga ramsor och sånger gillar hon och att springa runt i gåstolen är skoj.

    6. Går du på någon aktivitet bara med bebisen?
    Ja vi går på öppna förskolan två gånger i veckan, en gång med brorsorna och en gång på babygrupp.

    7. Sommarplaner?
    Vara nakenfis ha det lugnt och skönt och käka gräs, vad vet jag.
  12. 6
    1. Hur stor är din decemberbebis, längd och vikt?
    Tilde väger ca 6 kilo och är rätt lång ungefär så här *måttar lite på en höft*

    2. Hur mycket och hur ofta sover h*n?
    Sover hela nätter, ammar några gånger i sömnen och sedan ett par tre svängar i korthet på dagarna.

    3. Vad äter h*n?
    Hon helammar, har slickat på citron med glatta livet och en halv räka lyckades hon klämma i sig. Och paprika men det var tydligen inget gott.

    4. Några tänder än?
    Förvånansvärt inte, men hon har kindtänder som ligger precis under tandköttet, inget annat.

    5. Vad tycker din decemberbebis är roligast att göra?
    Att bli hissad i luften, sjunga ramsor och sånger gillar hon och att springa runt i gåstolen är skoj.

    6. Går du på någon aktivitet bara med bebisen?
    Ja vi går på öppna förskolan två gånger i veckan, en gång med brorsorna och en gång på babygrupp.

    7. Sommarplaner?
    Vara nakenfis ha det lugnt och skönt och käka gräs, vad vet jag.
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7
    vad härligt med en långledig sommar tillsammans! Vågar inte riktigt tala om för sonen att Legoland finns, då blir han nog inte glad förrän vi åker dit....
  14. 7
    vad härligt med en långledig sommar tillsammans! Vågar inte riktigt tala om för sonen att Legoland finns, då blir han nog inte glad förrän vi åker dit....
  15. Medlem sedan
    Mar 2003
    #8
    håller tummarna för att ni hittar en ny lägenhet!
  16. 8
    håller tummarna för att ni hittar en ny lägenhet!
  17. Medlem sedan
    Mar 2003
    #9
    lilla tjockisen
  18. 9
    lilla tjockisen
  19. Medlem sedan
    Mar 2003
    #10
    Ett udda urval av smakportioner
    Lilla H fick också suga på en paprika, det var helt ok. Men vattenmelon smällde högre
  20. 10
    Ett udda urval av smakportioner
    Lilla H fick också suga på en paprika, det var helt ok. Men vattenmelon smällde högre
  21. Medlem sedan
    Apr 2010
    #11
    Tackar. Har letat sen jag fick veta att jag var gravid ungefär så vi hoppas inte för mycket. Snart lutar det åt att flytta ut i småort bara för att få en större lägenhet.
  22. 11
    Tackar. Har letat sen jag fick veta att jag var gravid ungefär så vi hoppas inte för mycket. Snart lutar det åt att flytta ut i småort bara för att få en större lägenhet.
  23. Medlem sedan
    Mar 2006
    #12
    Haha, vi har länge hållt det hemligt men nu gick det inte längre
  24. 12
    Haha, vi har länge hållt det hemligt men nu gick det inte längre
  25. Medlem sedan
    Jun 2003
    #13
    Tja jag vet inte, mina stora började med rå vitlök och en redig köttbit.
    Vattenmelon ska jag minsann prova det är ju gott på sommaren.
  26. 13
    Tja jag vet inte, mina stora började med rå vitlök och en redig köttbit.
    Vattenmelon ska jag minsann prova det är ju gott på sommaren.
  27. Medlem sedan
    Apr 2010
    #14
    Det smakades på vattenmelon här med i helgen. Hon sög och sög och sög... Och sen när den var helt söndersuttad och det var dags att gå hem blev hon fly förbannad för att hon inte fick ha den mer. Hon har ganska mycket humör och vilja min lilla plutta. Annars är en rå morot favoriten att suga på.
  28. 14
    Det smakades på vattenmelon här med i helgen. Hon sög och sög och sög... Och sen när den var helt söndersuttad och det var dags att gå hem blev hon fly förbannad för att hon inte fick ha den mer. Hon har ganska mycket humör och vilja min lilla plutta. Annars är en rå morot favoriten att suga på.
  29. Medlem sedan
    Sep 2010
    #15
    1. Hur stor är din decemberbebis, längd och vikt?
    dryga 6 kg och 64 cm lång var det när vi mätte och vägde i början av maj.

    2. Hur mycket och hur ofta sover h*n?
    Sover ca 12 timmar per natt med några avbrott för amning (jag kan inte hålla räkningen). 2-4 gånger per dag, allt från 30 min till 2 timmar.

    3. Vad äter h*n?
    Ammar för fullt och försöker klämma in nån smakis per dag, ska försöka börja med gröt morgon och kväll nu vid 5 månader. Gillar bäst smakisar med lite smak på typ palsternacka och ärtor

    4. Några tänder än?
    2 gaddar, framtänderna i underkäken, jag har fått utstå ett par hugg men inget allvarligt ;P

    5. Vad tycker din decemberbebis är roligast att göra?
    Bada, hänga i famnen och kolla på när andra härjar och snackar, sjunga med mamma och lyssna på när pappa pratar (vilket han gör nästan konstant så hon känner väl igen ljudet från magen)

    6. Går du på någon aktivitet bara med bebisen?
    Vi går på babycafé en gång i veckan, ska försöka hitta på babysim till hösten

    7. Sommarplaner?
    Träffa lite släkt och vänner, utforska trädgården och måla om Valmas rum i härliga färger, lära oss krypa och helst gå så att pappa får det roligt till hösten när han ska vara hemma
  30. 15
    1. Hur stor är din decemberbebis, längd och vikt?
    dryga 6 kg och 64 cm lång var det när vi mätte och vägde i början av maj.

    2. Hur mycket och hur ofta sover h*n?
    Sover ca 12 timmar per natt med några avbrott för amning (jag kan inte hålla räkningen). 2-4 gånger per dag, allt från 30 min till 2 timmar.

    3. Vad äter h*n?
    Ammar för fullt och försöker klämma in nån smakis per dag, ska försöka börja med gröt morgon och kväll nu vid 5 månader. Gillar bäst smakisar med lite smak på typ palsternacka och ärtor

    4. Några tänder än?
    2 gaddar, framtänderna i underkäken, jag har fått utstå ett par hugg men inget allvarligt ;P

    5. Vad tycker din decemberbebis är roligast att göra?
    Bada, hänga i famnen och kolla på när andra härjar och snackar, sjunga med mamma och lyssna på när pappa pratar (vilket han gör nästan konstant så hon känner väl igen ljudet från magen)

    6. Går du på någon aktivitet bara med bebisen?
    Vi går på babycafé en gång i veckan, ska försöka hitta på babysim till hösten

    7. Sommarplaner?
    Träffa lite släkt och vänner, utforska trädgården och måla om Valmas rum i härliga färger, lära oss krypa och helst gå så att pappa får det roligt till hösten när han ska vara hemma
  31. Medlem sedan
    Sep 2010
    #16
    Är det inte risk att det får av en bit om de får melon som inte är så hårt? Min lilla tös hugger ju tag i det hon får i munnen och kärgar på med de där små gaddarna, känns inte som en melon skulle stå emot så bra.
  32. 16
    Är det inte risk att det får av en bit om de får melon som inte är så hårt? Min lilla tös hugger ju tag i det hon får i munnen och kärgar på med de där små gaddarna, känns inte som en melon skulle stå emot så bra.
  33. Medlem sedan
    Jun 2003
    #17
    Jo de smaskar ju upp en hel del om man ger dem chansen. Är du rädd för att din bebis ska sätta vattenmelon i halsen? Vattenmelon hänger ju inte ihop, det är ingen stenhård sak, jag tror det är jättebra de får prova på och lära sig hantera fast föda. Det är främst större barn som sätter i halsen och jag tror det beror mycket på att man passerar, puréear och joxar när de är små. De flesta små barn spottar ju ut saker de inte kan hantera med tungan, eller så jonglar de runt en evighet i munnen med dem.
  34. 17
    Jo de smaskar ju upp en hel del om man ger dem chansen. Är du rädd för att din bebis ska sätta vattenmelon i halsen? Vattenmelon hänger ju inte ihop, det är ingen stenhård sak, jag tror det är jättebra de får prova på och lära sig hantera fast föda. Det är främst större barn som sätter i halsen och jag tror det beror mycket på att man passerar, puréear och joxar när de är små. De flesta små barn spottar ju ut saker de inte kan hantera med tungan, eller så jonglar de runt en evighet i munnen med dem.
  35. Medlem sedan
    Nov 2002
    #18
    Har varit och mätt nu. 9,2 kilo och 69 cm lång. Har landat på två kurvor över nu, för både längd och vikt.
    BVC-tanten fullkomligt fnissar och gnuggar händerna av förtjusning... Själv känner jag väl att jag har muskler så det räcker om man säger så. M
  36. 18
    Har varit och mätt nu. 9,2 kilo och 69 cm lång. Har landat på två kurvor över nu, för både längd och vikt.
    BVC-tanten fullkomligt fnissar och gnuggar händerna av förtjusning... Själv känner jag väl att jag har muskler så det räcker om man säger så. M
  37. Medlem sedan
    Sep 2010
    #19
    Ja men då ska vi också prova det

    Jo eftersom det är första barnet så är jag rädd för det mesta, det är nog tur att jag har flera kompisar som är mammalediga samtidigt annars skulle nog Valma bli lite överbeskyddad... det finns ju så mycket att läsa om allt man inte får/ska göra med små bebisar. Dessutom att jag är nästan helt ovan med småbarn hjälper ju inte, men det tar sig
  38. 19
    Ja men då ska vi också prova det

    Jo eftersom det är första barnet så är jag rädd för det mesta, det är nog tur att jag har flera kompisar som är mammalediga samtidigt annars skulle nog Valma bli lite överbeskyddad... det finns ju så mycket att läsa om allt man inte får/ska göra med små bebisar. Dessutom att jag är nästan helt ovan med småbarn hjälper ju inte, men det tar sig
  39. Medlem sedan
    Sep 2009
    #20
    Jag hänger på fast det ju bidde en januaribebis

    1. Hur stor är din bebis, längd och vikt?
    Förra veckan, 4 1/2 månad, vägde han ca 8300. Ganska kort, skulle gissa på runt 64 cm, så han är en riktig knubbis! Ligger över medelkurvan på vikten och lite under på längden

    2. Hur mycket och hur ofta sover h*n?
    På natten brukar han sova mellan 20-03, amma och somnar om, 05 bajsar han och ammar och somnar om, vaknar sen mellan 06-07. På dagen är det oftast bara korta stunder på 10 - 30 min.

    3. Vad äter h*n?
    Han är ju inte så gammal än så han helammar, med lite smakisar när vi äter middag. Godast är klart morotspuré med en klick smör. Potatis är äckligt! Att suga på ett äpple är också mumsigt.

    4. Några tänder än?
    Nix, inga på g.

    5. Vad tycker din bebis är roligast att göra?
    Busa med storebror hamnar nog som nummer ett, han kiknar av skratt när storebror busar med honom. Annars är han väldigt kittlig så det är roligt
    Bada och sitta i bärselen är ju också två favoriter.

    6. Går du på någon aktivitet bara med bebisen?
    Nej, vi går till Öppna förskolan när storebror är hemma från dagis men inget annat.

    7. Sommarplaner?
    Det blir nog mest att ligga på badet då min sambo precis har bytt jobb och kommer jobba mer eller mindre hela sommaren
    En vecka kommer vi åka bort tillsammans med mina föräldrar som har hyrt en stuga, blir fiska, bada och bara mysa.
  40. 20
    Jag hänger på fast det ju bidde en januaribebis

    1. Hur stor är din bebis, längd och vikt?
    Förra veckan, 4 1/2 månad, vägde han ca 8300. Ganska kort, skulle gissa på runt 64 cm, så han är en riktig knubbis! Ligger över medelkurvan på vikten och lite under på längden

    2. Hur mycket och hur ofta sover h*n?
    På natten brukar han sova mellan 20-03, amma och somnar om, 05 bajsar han och ammar och somnar om, vaknar sen mellan 06-07. På dagen är det oftast bara korta stunder på 10 - 30 min.

    3. Vad äter h*n?
    Han är ju inte så gammal än så han helammar, med lite smakisar när vi äter middag. Godast är klart morotspuré med en klick smör. Potatis är äckligt! Att suga på ett äpple är också mumsigt.

    4. Några tänder än?
    Nix, inga på g.

    5. Vad tycker din bebis är roligast att göra?
    Busa med storebror hamnar nog som nummer ett, han kiknar av skratt när storebror busar med honom. Annars är han väldigt kittlig så det är roligt
    Bada och sitta i bärselen är ju också två favoriter.

    6. Går du på någon aktivitet bara med bebisen?
    Nej, vi går till Öppna förskolan när storebror är hemma från dagis men inget annat.

    7. Sommarplaner?
    Det blir nog mest att ligga på badet då min sambo precis har bytt jobb och kommer jobba mer eller mindre hela sommaren
    En vecka kommer vi åka bort tillsammans med mina föräldrar som har hyrt en stuga, blir fiska, bada och bara mysa.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. En enkät kanske?
    By FinlandsSofia in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-02-20, 13:43
  2. En enkät kanske?
    By Cissi med G och A in forum Hem & fritid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-11-28, 11:18
  3. Kanske en enkät.....
    By Hanna m H o M in forum _0606 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-08-27, 21:08
  4. En enkät kanske?
    By Humla med tre in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-05-18, 09:47
  5. Enkät kanske?
    By Malin IGAF in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-09-05, 16:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar