VUL i går
_1112 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2004
    #1

    VUL i går

    I Spanien gör man obligatoriskt ett vul runt vecka tolv så i går var jag på sjukhuset och tittade på liten. Allt såg bra ut och det var supermysigt och lika fascinerande som vanligt att se att det lilla pyret redan har fingrar och tår, allt! Storleken stämde bra med uträkningen av bf som bm gjort så jag ligger kvar på 2 december.
    Kajsa-Lisa, mamma till V -02, L -06 och E -07.
  2. 1
    VUL i går I Spanien gör man obligatoriskt ett vul runt vecka tolv så i går var jag på sjukhuset och tittade på liten. Allt såg bra ut och det var supermysigt och lika fascinerande som vanligt att se att det lilla pyret redan har fingrar och tår, allt! Storleken stämde bra med uträkningen av bf som bm gjort så jag ligger kvar på 2 december.
  3. Hoppfylld
    #2
    Vad skönt att allt såg bra ut! Ja det är faschinerande hur allt utvecklas så tidigt och att få se det lilla livet leva och röra sig!
  4. 2
    Vad skönt att allt såg bra ut! Ja det är faschinerande hur allt utvecklas så tidigt och att få se det lilla livet leva och röra sig!
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Skönt att se att allt var bra! Själv ska jag få titta på vårt pyre på tisdag.
  6. 3
    Skönt att se att allt var bra! Själv ska jag få titta på vårt pyre på tisdag.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar