Vart tar tiden vägen...?
Änglabarn
  1. Annam.4
    #1

    Vart tar tiden vägen...?

    Hej på er!

    Igår var jag och stora dottern och gjorde fint på Hannas grav. På tal om tråden nedanför blev det en smultronplanta, en perenn rosa jungfrunejlika och en liten blå lobelia som får vara kvar så länge den är fin Imorgon blir det nog lite syrener, nallar och änglar också...

    Imorgon skulle hon blivit 6 år - 6 ÅR!!! Ja, vart tar tiden vägen...?
    Livet går vidare, trots allt. Det trodde jag inte för 6 år sen. När allt stannade trodde jag väl aldrig att jag skulle orka vidare. Hur skulle jag någonsin kunna leva utan Hanna?

    Men här står jag! Med en underbar 13-åring och en fantastisk 10-åring som bär Hanna i sitt hjärta, och en ljuvligt intensiv liten 4-åring som har många funderingar om sin "lilla storasyster Hanna". Och en underbar man också, förstås!

    Med Hanna i hjärtat och resten av barnen i famnen lever jag!!!

    Många kramar till er alla!
  2. 1
    Vart tar tiden vägen...? Hej på er!

    Igår var jag och stora dottern och gjorde fint på Hannas grav. På tal om tråden nedanför blev det en smultronplanta, en perenn rosa jungfrunejlika och en liten blå lobelia som får vara kvar så länge den är fin Imorgon blir det nog lite syrener, nallar och änglar också...

    Imorgon skulle hon blivit 6 år - 6 ÅR!!! Ja, vart tar tiden vägen...?
    Livet går vidare, trots allt. Det trodde jag inte för 6 år sen. När allt stannade trodde jag väl aldrig att jag skulle orka vidare. Hur skulle jag någonsin kunna leva utan Hanna?

    Men här står jag! Med en underbar 13-åring och en fantastisk 10-åring som bär Hanna i sitt hjärta, och en ljuvligt intensiv liten 4-åring som har många funderingar om sin "lilla storasyster Hanna". Och en underbar man också, förstås!

    Med Hanna i hjärtat och resten av barnen i famnen lever jag!!!

    Många kramar till er alla!
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    precis mina tankar,livet går vidare.....fast man väl aldrig trodde det.

    Vi är ju i den märkliga situationen att våran älskade yngste son /barnens lillebror aldrig skulle funnits om vårt Änglabarn Thea valt att leva vidare....mycket blandade känslor är det ibland!

    Kram
  4. 2
    precis mina tankar,livet går vidare.....fast man väl aldrig trodde det.

    Vi är ju i den märkliga situationen att våran älskade yngste son /barnens lillebror aldrig skulle funnits om vårt Änglabarn Thea valt att leva vidare....mycket blandade känslor är det ibland!

    Kram

Liknande trådar

  1. Vart tar tiden vägen?
    By Minks in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-02-27, 08:04
  2. Vart tar tiden vägen?
    By Sicily in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-19, 19:42
  3. Vart tar tiden vägen?
    By ajilie in forum Känsliga snack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 19:29
  4. Vart tog tiden vägen?
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-09, 18:54
  5. Vart tar tiden vägen?!
    By Galotta in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-18, 11:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar