December mammornas snack tråd
_1112 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2011
    #1

    December mammornas snack tråd

    Jag är väldigt ny på forumet och har kanske inte koll på alla trådar men jag hittar ingen allmän snack tråd för oss blivande December mammor så jag tänkte att jag startar en
  2. 1
    December mammornas snack tråd Jag är väldigt ny på forumet och har kanske inte koll på alla trådar men jag hittar ingen allmän snack tråd för oss blivande December mammor så jag tänkte att jag startar en
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2
    Jag tror inte att jag riktigt förstår vad du menar? Hela den här sidan är ju för oss.
  4. 2
    Jag tror inte att jag riktigt förstår vad du menar? Hela den här sidan är ju för oss.
  5. Medlem sedan
    Mar 2011
    #3
    Jo det vet jag , det kanske bara är jag som tycker det är lite bökigt att följa alla trådar när det blir så många med samma rubik :?
  6. 3
    Jo det vet jag , det kanske bara är jag som tycker det är lite bökigt att följa alla trådar när det blir så många med samma rubik :?
  7. Medlem sedan
    Jul 2007
    #4
    ahh, jag tror att du tittar på "platt forum". Om du gör det så kan du byta till trådat (uppe till höger bredvid nytt inlägg och sådant) så blir det lite mindre rörigt. Tycker jag i alla fall...
  8. 4
    ahh, jag tror att du tittar på "platt forum". Om du gör det så kan du byta till trådat (uppe till höger bredvid nytt inlägg och sådant) så blir det lite mindre rörigt. Tycker jag i alla fall...
  9. Medlem sedan
    Mar 2011
    #5
    Nu har jag försökt och försökt för att hitta vart jag kan ändra men det går inte, så jag få helt eneklt trilskas ändå
  10. 5
    Nu har jag försökt och försökt för att hitta vart jag kan ändra men det går inte, så jag få helt eneklt trilskas ändå
  11. Medlem sedan
    May 2011
    #6
    Bland symbolerna uppe till höger finns det en. Om du har platt forum så ser den ut som en trappa, typ, och om du håller musen över den står det "Visa trådat forum". Hos mig är det den fjärde symbolen från vänster av dem som är på samma rad som "Ankomst 2011/12" och eftersom jag kör trådat så ser den mer ut som tre streck och om jag håller musen över så står det "Visa platt forum".

    Hoppas det var begripligt
  12. 6
    Bland symbolerna uppe till höger finns det en. Om du har platt forum så ser den ut som en trappa, typ, och om du håller musen över den står det "Visa trådat forum". Hos mig är det den fjärde symbolen från vänster av dem som är på samma rad som "Ankomst 2011/12" och eftersom jag kör trådat så ser den mer ut som tre streck och om jag håller musen över så står det "Visa platt forum".

    Hoppas det var begripligt
  13. Medlem sedan
    Mar 2011
    #7
    snacka om vad jag känner mig pantad nu, men jag har bara 3 symboler på den raden (penna, penna med förstoringsglas, och ett kugghjul )
  14. 7
    snacka om vad jag känner mig pantad nu, men jag har bara 3 symboler på den raden (penna, penna med förstoringsglas, och ett kugghjul )
  15. Medlem sedan
    Jul 2007
    #8
    nämen? Jag har 6 stycken symboler... Vad knepigt att det inte är samma för alla. Undrar om det finns någon funktion bland inställningar eller nåt då. Du får höra med admin.
  16. 8
    nämen? Jag har 6 stycken symboler... Vad knepigt att det inte är samma för alla. Undrar om det finns någon funktion bland inställningar eller nåt då. Du får höra med admin.
  17. Medlem sedan
    Mar 2011
    #9
    Nu hittade jag, men tycker nog att båda alternativen är lite bökiga. Jag är helt enkelt bortskämde med enklare varianter
  18. 9
    Nu hittade jag, men tycker nog att båda alternativen är lite bökiga. Jag är helt enkelt bortskämde med enklare varianter

Liknande trådar

  1. Mammornas aktiviteter då?
    By _Maa_ in forum _00 Alla barn
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2009-10-06, 22:22
  2. Enkät om mammornas kläder
    By Fideli_76 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-08-15, 21:09
  3. förpassad till elaka mammornas land
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-02-12, 09:03
  4. Mammornas sjätte sinne...
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-10, 18:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar