Räkfrossa!
_1112 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2011
    #1

    Räkfrossa!

    Blev idag medbjuden av spinningjobbet på räkfrossa på en välkänd restaurang med gott rykte här i stan. Nu är frågan TÖRS JAG??? För fasiken vad gott det vore! Men så är det ju risken med salmonella som jag tänker på. Vad tror ni?
  2. 1
    Räkfrossa! Blev idag medbjuden av spinningjobbet på räkfrossa på en välkänd restaurang med gott rykte här i stan. Nu är frågan TÖRS JAG??? För fasiken vad gott det vore! Men så är det ju risken med salmonella som jag tänker på. Vad tror ni?
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2
    Räkor skall inte vara några problem så det är bara att frossa! men guud vad sugen jag själv blev på räkor nu... Får nog bli en sväng förbi fiskbilen.
  4. 2
    Räkor skall inte vara några problem så det är bara att frossa! men guud vad sugen jag själv blev på räkor nu... Får nog bli en sväng förbi fiskbilen.
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Vid någon av mina tidigare graviditeter så gick det en massa rykten om räkor. Men det vi i gruppen kom fram till efter att kollat runt en massa, var att så länge de är kokta så är det ingen fara. Och så vitt jag vet så är väl alltid räkor kokta innan man äter dem, så det ska inte vara någon fara.
  6. 3
    Vid någon av mina tidigare graviditeter så gick det en massa rykten om räkor. Men det vi i gruppen kom fram till efter att kollat runt en massa, var att så länge de är kokta så är det ingen fara. Och så vitt jag vet så är väl alltid räkor kokta innan man äter dem, så det ska inte vara någon fara.
  7. Gravid med 4:an
    #4
    Mmmmums! Gott! Det skall bara vara att tuta och köra på, så ät lite för mig också ;-).Nu sitter jag nästan och dreglar bara av tanken på en mumsig räkmacka.
  8. 4
    Mmmmums! Gott! Det skall bara vara att tuta och köra på, så ät lite för mig också ;-).Nu sitter jag nästan och dreglar bara av tanken på en mumsig räkmacka.

Liknande trådar

  1. Räkfrossa
    By Räkafton in forum Mat & dryck
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-31, 08:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar