Äntligen Inskriven =)
_1112 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2011
    #1

    Äntligen Inskriven =)

    En av alla milstolpar är nådd! Äntligen har inskrivningen varit.

    Har varit lite nervös eftersom det även var cellprovstagning pga; under VUL som vi gjorde i v.8 såg läkaren en polyp på livmodertappen som hon tyckte att det var bäst om det togs prover på. Självklart har jag ju varit dum å läst på internet om dessa polyper och hittade ju inget positivt. Har inbillat mig att det är en stor grej osv. BM tyckte att jag kan vara lugn och enligt henne var det en mkt liten polyp som hon hade svårt att hitta.

    Så summa sumarum behöver jag inte gå och måla fan på väggen utan njuta av att vara gravid, alla tester visade sig vara bra till och med tröttheten som jag trodde berodde på dåligt järnvärde är pga hormonerna.

    Hade även sådant flax att vi fick precis den BM som jag hade hoppats på, hon är helt underbar och har ett sådant lugn som får en att bli som en filbunke

    Så nu är det väl bara att på provsvaren och sen nästa besök som är UL
  2. 1
    Äntligen Inskriven =) En av alla milstolpar är nådd! Äntligen har inskrivningen varit.

    Har varit lite nervös eftersom det även var cellprovstagning pga; under VUL som vi gjorde i v.8 såg läkaren en polyp på livmodertappen som hon tyckte att det var bäst om det togs prover på. Självklart har jag ju varit dum å läst på internet om dessa polyper och hittade ju inget positivt. Har inbillat mig att det är en stor grej osv. BM tyckte att jag kan vara lugn och enligt henne var det en mkt liten polyp som hon hade svårt att hitta.

    Så summa sumarum behöver jag inte gå och måla fan på väggen utan njuta av att vara gravid, alla tester visade sig vara bra till och med tröttheten som jag trodde berodde på dåligt järnvärde är pga hormonerna.

    Hade även sådant flax att vi fick precis den BM som jag hade hoppats på, hon är helt underbar och har ett sådant lugn som får en att bli som en filbunke

    Så nu är det väl bara att på provsvaren och sen nästa besök som är UL
  3. Hoppfylld
    #2
    Kul det verkar vara många inskrivningar nu :-) Skönt att det inte verkar va så farligt med din polyp och att du fick en lugnande barnmorska!

    Jag gjorde också min inskrivning idag. Gick bra, var inte så mycket samtal då jag ju gjorde en inskrivning slutet av förra året (då det sen slutade i MA). Men fick göra nya prover ändå, kan ju ha förändras med ex hb-värde.
  4. 2
    Kul det verkar vara många inskrivningar nu :-) Skönt att det inte verkar va så farligt med din polyp och att du fick en lugnande barnmorska!

    Jag gjorde också min inskrivning idag. Gick bra, var inte så mycket samtal då jag ju gjorde en inskrivning slutet av förra året (då det sen slutade i MA). Men fick göra nya prover ändå, kan ju ha förändras med ex hb-värde.
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Skönt att du fick den bm du önskade. Och att allt såg bra ut med polypen. Jag håller definitivt med om att inskrivningen är en milstolpe.
  6. 3
    Skönt att du fick den bm du önskade. Och att allt såg bra ut med polypen. Jag håller definitivt med om att inskrivningen är en milstolpe.
  7. Medlem sedan
    Apr 2011
    #4
    Ja nu börjar det blir fler och flerinskrivningar, nån vecka till så väntar vi alla på det stora UL ;-)

    Trevlig helg på er =)
  8. 4
    Ja nu börjar det blir fler och flerinskrivningar, nån vecka till så väntar vi alla på det stora UL ;-)

    Trevlig helg på er =)

Liknande trådar

  1. Äntligen inskriven
    By karwes85 in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-04-26, 19:18
  2. Äntligen inskriven
    By tingeling2 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-03-01, 18:55
  3. Inskriven äntligen!
    By Anniz_w in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-21, 09:18
  4. Äntligen inskriven!
    By Åsa v 10 in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-17, 18:45
  5. Äntligen inskriven
    By Maria in forum _0605 Majbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-10-21, 13:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar