önskan för morsdag i morgon
Änglabarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    önskan för morsdag i morgon

    en teckning från min son, Robin. Men det går ju inte. Jag får ha min son i mitt hjärta istället. Det är sånna här dagar man saknar sin son. Mammakänslor som jag inte få ge bort. kram på er änglaföräldrar speciellt mödrar i morgon.
    ~mamma till en ängel *Robin* f/d 17 okt 2004~


    "Skogen skulle vara mycket tyst, om inga andra fåglar sjöng än de som sjunger bäst"
  2. 1
    önskan för morsdag i morgon en teckning från min son, Robin. Men det går ju inte. Jag får ha min son i mitt hjärta istället. Det är sånna här dagar man saknar sin son. Mammakänslor som jag inte få ge bort. kram på er änglaföräldrar speciellt mödrar i morgon.
  3. Medlem sedan
    May 2011
    #2
    Ja den här morsdagen var fruktansvärt jobbig. Vet inte hur jag tog mig igenom den. På vårat kylskåp hänger 2 små teckningar som våran son Carl ritat, det är visserligen bara olika streck och punkter, han blev ju bara 1,5 år, men för mig är det dom vackraste teckningarna som finns.
    Kram
  4. 2
    Ja den här morsdagen var fruktansvärt jobbig. Vet inte hur jag tog mig igenom den. På vårat kylskåp hänger 2 små teckningar som våran son Carl ritat, det är visserligen bara olika streck och punkter, han blev ju bara 1,5 år, men för mig är det dom vackraste teckningarna som finns.
    Kram

Liknande trådar

  1. morsdag!
    By malla402 in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-05-30, 21:51
  2. Morsdag
    By Nyfikna jag in forum Styvfamiljer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-05-30, 20:21
  3. är det morsdag i dag?
    By UngMamma89 in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-05-09, 19:34
  4. Ang. Morsdag
    By ~JENN~ in forum _0506 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-28, 14:06
  5. Morsdag.
    By bacora in forum Änglabarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-28, 07:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar