Så rädd...
_1112 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Så rädd...

    Om mindre än en timme är det dags för ultraljudsdelen av KUB-testet. Jag har på ett sätt längtat, men nu när det är dags så är jag så rädd. Alla känslor från när vi var där på ultraljud sist (3 januari -11 i v18+4) kommer fram igen. Då allt bara slutade i ett kaos och mörker... Jag är så rädd att även detta lilla barn ska vara dött. Att hjärtljuden inte ska finnas där den här gången heller. Att barnmorskan ska titta på oss medlidsamt och säga "Det här ser inte så bra ut..." Jag vill inte vara med om det här. Någon annan kan få göra ultraljudet åt mig, också kan jag bara få resultatet sen. Så jag slipper ligga där och kanske själv upptäcka att hjärtljuden saknas. Usch vad jag är rädd!!!
    Stolt mamma till Nellie 020901, Felix 040525 och Minea 080623. Sörjer änglapojkarna som dött i magen på mig i v19, v19 och v13. Nu bor det ännu en liten skrutt i min mage med bf 121120.

    Min gravidblogg;
    http://ivantanpaettliv.blogg.se

    Min blogg;
    http://litenskrutt.blogg.se/

    Mina auktioner;
    http://www.tradera.com/category/cate...x?ftgnr=460865
  2. 1
    Så rädd... Om mindre än en timme är det dags för ultraljudsdelen av KUB-testet. Jag har på ett sätt längtat, men nu när det är dags så är jag så rädd. Alla känslor från när vi var där på ultraljud sist (3 januari -11 i v18+4) kommer fram igen. Då allt bara slutade i ett kaos och mörker... Jag är så rädd att även detta lilla barn ska vara dött. Att hjärtljuden inte ska finnas där den här gången heller. Att barnmorskan ska titta på oss medlidsamt och säga "Det här ser inte så bra ut..." Jag vill inte vara med om det här. Någon annan kan få göra ultraljudet åt mig, också kan jag bara få resultatet sen. Så jag slipper ligga där och kanske själv upptäcka att hjärtljuden saknas. Usch vad jag är rädd!!!
  3. Medlem sedan
    Mar 2011
    #2
    Håller tummar och tår! Det kommer gå bra, det är jag säker på! Ser fram emot ett pospitivt inlägg framåt kvällen!

    Kram!
  4. 2
    Håller tummar och tår! Det kommer gå bra, det är jag säker på! Ser fram emot ett pospitivt inlägg framåt kvällen!

    Kram!
  5. Medlem sedan
    May 2011
    #3
    Hoppas att allt har gått bra! Gissar att det här är en milstolpe som blir skön att lägga bakom dig.

    Kram
  6. 3
    Hoppas att allt har gått bra! Gissar att det här är en milstolpe som blir skön att lägga bakom dig.

    Kram
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4
    Jag håller tummarna för dig idag!!!!!
  8. 4
    Jag håller tummarna för dig idag!!!!!
  9. Medlem sedan
    Oct 2002
    #5
    Tack för tumhållningen! Jag har skrivit ett nytt inlägg om hur det gick.
  10. 5
    Tack för tumhållningen! Jag har skrivit ett nytt inlägg om hur det gick.

Liknande trådar

  1. Ibland blir jag så rädd så rädd
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-12-19, 17:56
  2. Rädd för pyskos och rädd för smärtan....
    By BraigaMamma in forum Förlossning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-20, 23:47
  3. Rädd & förståndig eller rädd & feg?
    By Karolinalina in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-29, 04:33
  4. rädd för MS
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-20, 17:30
  5. Nu är jag rädd...
    By Petra m F F & M in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-09-20, 12:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar