Fullt upp?
_1103 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Fullt upp?

    Vill önska er alla en skön sommar med era härliga bebisar! Det går väldigt bra med mina tvillingar men det blir inte mkt tid över till annat.. Tar det lugnt o bara myser. Amningen går sådär. Den ena äter bra men den andra krånglar mest, så det blir som det blir. Det verkar gå bra för er också, skönt! Vad hiskeligt fort tiden går! Kram!
  2. 1
    Fullt upp? Vill önska er alla en skön sommar med era härliga bebisar! Det går väldigt bra med mina tvillingar men det blir inte mkt tid över till annat.. Tar det lugnt o bara myser. Amningen går sådär. Den ena äter bra men den andra krånglar mest, så det blir som det blir. Det verkar gå bra för er också, skönt! Vad hiskeligt fort tiden går! Kram!
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Eg har jag inte alls speciellt fullt upp. Inte mycket mer än vanligt. Lata har vi blivit dock, mannen och jag. Så vi måste skärpa oss med tex städning och andra tråkiga sysslor. Mina pojkar får bara ersättning nu.
    Håller med om att tiden går fort! För fort nästan. Samtidigt tycker jag nog att det är "roligare" med bebisarna nu när de har blivit lite äldre
  4. 2
    Eg har jag inte alls speciellt fullt upp. Inte mycket mer än vanligt. Lata har vi blivit dock, mannen och jag. Så vi måste skärpa oss med tex städning och andra tråkiga sysslor. Mina pojkar får bara ersättning nu.
    Håller med om att tiden går fort! För fort nästan. Samtidigt tycker jag nog att det är "roligare" med bebisarna nu när de har blivit lite äldre
  5. Medlem sedan
    Oct 2010
    #3
    Hej o de samma
    Nej tid är en brist vara ibland vill jag lova men börjar bli bättre, flickorna har äntligen fått in en bra sömn rytm sover från ca kl 20 till kl 4 så de känns toppen. Amningen funkade inte länge på mig, 4 veckor sen var de över :/ men huvudsaken är att flickorna är mätta o nöjda, även om de kändes tungt o ge upp de...
  6. 3
    Hej o de samma
    Nej tid är en brist vara ibland vill jag lova men börjar bli bättre, flickorna har äntligen fått in en bra sömn rytm sover från ca kl 20 till kl 4 så de känns toppen. Amningen funkade inte länge på mig, 4 veckor sen var de över :/ men huvudsaken är att flickorna är mätta o nöjda, även om de kändes tungt o ge upp de...
  7. Medlem sedan
    Aug 2010
    #4
    Samma här, fullt upp! När lillen sover en stund på dagen har jag ett fullspäckat schema över vad jag vill hinna göra. Observera att jag skrev vill...
    Vi har en ganska stor trädgård som skriker på hjälp här också men det får den nog tyvärr lov att fortsätta med. Känner nog ändå att jag lyckats slappna av ganska bra och inse att man inte kan hinna med allt.

    Någon som ska iväg på lite semester med småttingarna i sommar? Vi funderar på att sticka iväg till västkusten ett par dagar bara för att få lite miljöombyte, man kan behöva det ibland också.

    Trevlig sommar till er allihopa!
  8. 4
    Samma här, fullt upp! När lillen sover en stund på dagen har jag ett fullspäckat schema över vad jag vill hinna göra. Observera att jag skrev vill...
    Vi har en ganska stor trädgård som skriker på hjälp här också men det får den nog tyvärr lov att fortsätta med. Känner nog ändå att jag lyckats slappna av ganska bra och inse att man inte kan hinna med allt.

    Någon som ska iväg på lite semester med småttingarna i sommar? Vi funderar på att sticka iväg till västkusten ett par dagar bara för att få lite miljöombyte, man kan behöva det ibland också.

    Trevlig sommar till er allihopa!

Liknande trådar

  1. Fullt upp
    By mammaLouise in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-09-22, 19:01
  2. Fullt ös!
    By mibelle in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-05-30, 15:54
  3. Är det fullt upp hos er....
    By Nickisa in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-19, 17:13
  4. Fullt på HS
    By Lotta m M+bf12/10 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-09, 12:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar