bloggar?
_1103 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2010
    #1

    bloggar?

    finns det några bloggar i denna ankomstgrupp? min dotter är född 2/2, så det vore kul att följa nån som har barn i samma ålder!

    min blogg - ettheltnyttliv.blogg.se
    20 år och mamma till en liten dotter född 2/2 11.

    http://ettheltnyttliv.blogg.se
  2. 1
    bloggar? finns det några bloggar i denna ankomstgrupp? min dotter är född 2/2, så det vore kul att följa nån som har barn i samma ålder!

    min blogg - ettheltnyttliv.blogg.se
  3. Medlem sedan
    Jul 2010
    #2
    hej, jag har en blogg som tidigare handlade om shopping, inredning och mina tavlor men som nu enbart handlar om min Inez. Har blivit helt enkelspårig he he. Det är nog mest min mamma, syster och lite kompisar i utlandet som kollar in bloggen så därför blir det mest Inez-updates.
    http://cherries-malina.blogspot.com
  4. 2
    hej, jag har en blogg som tidigare handlade om shopping, inredning och mina tavlor men som nu enbart handlar om min Inez. Har blivit helt enkelspårig he he. Det är nog mest min mamma, syster och lite kompisar i utlandet som kollar in bloggen så därför blir det mest Inez-updates.
    http://cherries-malina.blogspot.com
  5. Medlem sedan
    Jul 2008
    #3
    Hej

    Har en lite mer sporadisk blogg, lägger ut bilder med lite text några gånger i månaden, är till för familjen men ni är så välkomna att läsa och titta.

    Http://litetgryn.blogg.se/
  6. 3
    Hej

    Har en lite mer sporadisk blogg, lägger ut bilder med lite text några gånger i månaden, är till för familjen men ni är så välkomna att läsa och titta.

    Http://litetgryn.blogg.se/
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Jag försöker hålla igång bloggen även om den inte alltid handlar om Visan så förekommer det, oftast är det dock mellanligisten Osse som avses då det "händer" mest med honom..

    nummertva.bloggagratis.se

    Om mitt liv med hundar, kattor och ett gäng ungar.
  8. 4
    Jag försöker hålla igång bloggen även om den inte alltid handlar om Visan så förekommer det, oftast är det dock mellanligisten Osse som avses då det "händer" mest med honom..

    nummertva.bloggagratis.se

    Om mitt liv med hundar, kattor och ett gäng ungar.
  9. Medlem sedan
    Jan 2011
    #5
  10. 5
  11. Medlem sedan
    Aug 2010
    #6
    ska kolla in dessa =)
  12. 6
    ska kolla in dessa =)
  13. Medlem sedan
    Sep 2010
    #7
    Och jag följer din blogg Malina
  14. 7
    Och jag följer din blogg Malina
  15. Medlem sedan
    Sep 2010
    #8
    www.jasminek.blogg.se
    Livet med Ebba.
  16. 8
    www.jasminek.blogg.se
    Livet med Ebba.
  17. Medlem sedan
    Sep 2010
    #9
    Jag har försökt kommentera din blogg Malin, men det går inte...?
    Jag har ju min blogg på blogg.se så då bör jag väl kryssa i OpenID och sen ange min bloggadress där? Det är i alla fall så jag har gjort, men det funkar icke för mig. Jäklans skit!
  18. 9
    Jag har försökt kommentera din blogg Malin, men det går inte...?
    Jag har ju min blogg på blogg.se så då bör jag väl kryssa i OpenID och sen ange min bloggadress där? Det är i alla fall så jag har gjort, men det funkar icke för mig. Jäklans skit!
  19. Medlem sedan
    Jul 2010
    #10
    det verkar vara ngt fel i bloggvärlden för jag har oxå skitsvårt att kommentera, brukar ta anonym för då går det, men då får man skriva sitt namn i meddelandet istället. Skitfånigt men jag fattar inte om det är ngt som jag måste ändra på eller om det är ett allmänt fel.
    Vad roligt det är att hitta alla nya bebisbloggar, det var ett bra initiativ från feb11
  20. 10
    det verkar vara ngt fel i bloggvärlden för jag har oxå skitsvårt att kommentera, brukar ta anonym för då går det, men då får man skriva sitt namn i meddelandet istället. Skitfånigt men jag fattar inte om det är ngt som jag måste ändra på eller om det är ett allmänt fel.
    Vad roligt det är att hitta alla nya bebisbloggar, det var ett bra initiativ från feb11
  21. Medlem sedan
    Sep 2010
    #11
    Ja jag har också haft en hel del problem med det, så kanske du har rätt. Kanske är det bloggvärlden det är fel på och inte oss Fast det finns ingen anonym på din...den letade jag efter

    Ja det var ett jättebra initiativ av feb11, det är verkligen jätteroligt att läsa om alla våra vardagar med de nya liven
  22. 11
    Ja jag har också haft en hel del problem med det, så kanske du har rätt. Kanske är det bloggvärlden det är fel på och inte oss Fast det finns ingen anonym på din...den letade jag efter

    Ja det var ett jättebra initiativ av feb11, det är verkligen jätteroligt att läsa om alla våra vardagar med de nya liven

Liknande trådar

  1. Ni som bloggar el läser bloggar *enkät*
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2010-09-29, 12:45
  2. Bloggar?
    By Alexiiaa89 in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-06-15, 11:27
  3. Bloggar
    By Helene o Saga in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-29, 16:39
  4. Bloggar ni?
    By Jolie in forum _0806 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-26, 09:09
  5. Bra bloggar?
    By bunozi in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-06, 21:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar