Kastade sten på bil - försäkring?
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Anonym
    #1

    Kastade sten på bil - försäkring?

    Vet inte om det är rätt forum men ville fråga om hemförsäkring. Vår dotter, 1 år kastade en stor sten på vår motorhuv och det blev ett stort fult märke. Är det någon som vet om det går på hemförsäkringen, sk drulleförsäkring? Vi måste lacka om huven och det kostar 4500:- så det är lite tråkigt .

    Tacksam för svar!
  2. 1
    Kastade sten på bil - försäkring? Vet inte om det är rätt forum men ville fråga om hemförsäkring. Vår dotter, 1 år kastade en stor sten på vår motorhuv och det blev ett stort fult märke. Är det någon som vet om det går på hemförsäkringen, sk drulleförsäkring? Vi måste lacka om huven och det kostar 4500:- så det är lite tråkigt .

    Tacksam för svar!
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2

    Min ena ligist gjorde detsamma

    fast det var inte på vår bil. Det gick på husets ansvarsförsäkringsdel. Osäker på om det är samma sak när det är en av hushållets egna medlemmar det handlar om.
    Bara måste...... allt....
  4. 2
    Min ena ligist gjorde detsamma fast det var inte på vår bil. Det gick på husets ansvarsförsäkringsdel. Osäker på om det är samma sak när det är en av hushållets egna medlemmar det handlar om.
  5. Medlem sedan
    Jul 2006
    #3
    Våra vänners barn "målade" på deras bil med en stor sten *brr*. Hela ena sidan var nerrepad och behövde lackas om. Det gick på drulleförsäkringen på huset och de behövde bara betala självrisken.
  6. 3
    Våra vänners barn "målade" på deras bil med en stor sten *brr*. Hela ena sidan var nerrepad och behövde lackas om. Det gick på drulleförsäkringen på huset och de behövde bara betala självrisken.

Liknande trådar

  1. Min 14 åring kastade ur sig att
    By Anonym in forum Tonåringar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-02-11, 11:52
  2. Jag kastade på mig träningskläderna
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-16, 20:50
  3. Nä nu kastade
    By Australia in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-01, 23:12
  4. Busschaufören kastade av
    By bambuu in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2008-01-03, 08:50
  5. jag kastade mig i famnen..
    By femella in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-02-16, 16:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar