Reser sig upp själv
_1011 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Reser sig upp själv

    Japp, då var det klart
    Nu reser han sig upp mot soffan och står där så glad...
    Hur gick det till? inte klokt vad fort det går. Kan inte minnas att det var så tidigt med de andra.

    Vet att de kunde gå runt längst bordet när de var runt 9mån har jag för mig men i denna takt så blir han nog före

    Ha det så gott i solen alla
  2. 1
    Reser sig upp själv Japp, då var det klart
    Nu reser han sig upp mot soffan och står där så glad...
    Hur gick det till? inte klokt vad fort det går. Kan inte minnas att det var så tidigt med de andra.

    Vet att de kunde gå runt längst bordet när de var runt 9mån har jag för mig men i denna takt så blir han nog före

    Ha det så gott i solen alla
  3. Medlem sedan
    Apr 1999
    #2
    Jeeeses! DET var tidigt! Lovisa hålls snällt där man sätter ner henne!

    Vi har lite aktivitet i vår FB-grupp nu -kom dit du oxå om du inte redan är där! Det är svårt att veta vem som är vem där, när vi använder "riktiga namnen".
  4. 2
    Jeeeses! DET var tidigt! Lovisa hålls snällt där man sätter ner henne!

    Vi har lite aktivitet i vår FB-grupp nu -kom dit du oxå om du inte redan är där! Det är svårt att veta vem som är vem där, när vi använder "riktiga namnen".
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    Vilken kille Min Meja har dragit sig upp mot storasysters säng ett par gånger. de ser ju så lyckliga ut när de står där!!!
    Ha e gott själv i värmen!!
  6. 3
    Vilken kille Min Meja har dragit sig upp mot storasysters säng ett par gånger. de ser ju så lyckliga ut när de står där!!!
    Ha e gott själv i värmen!!
  7. Medlem sedan
    Aug 2005
    #4
    ojoj.. FB Har bara varit där typ 3ggr
    Har nu iaf lagt in att jag gillar allt för föräldrar men har inte en aning av vad jag ska göra nu Hur hittar jag er osv får skylla på att jag är över 40
  8. 4
    ojoj.. FB Har bara varit där typ 3ggr
    Har nu iaf lagt in att jag gillar allt för föräldrar men har inte en aning av vad jag ska göra nu Hur hittar jag er osv får skylla på att jag är över 40
  9. Medlem sedan
    Apr 1999
    #5
    Ja, hur gör du nu???? Vi har en sluten grupp som heter novemberbarn 2010 (AFF). Ansök om medlemsskap om du hittar den gruppen. Minns inte vem som skapade den. Annars sätter du dig bara å väntar på att någon läser det här och hjälper dig bättre än vad jag kan.....
  10. 5
    Ja, hur gör du nu???? Vi har en sluten grupp som heter novemberbarn 2010 (AFF). Ansök om medlemsskap om du hittar den gruppen. Minns inte vem som skapade den. Annars sätter du dig bara å väntar på att någon läser det här och hjälper dig bättre än vad jag kan.....
  11. Medlem sedan
    Jul 2007
    #6
  12. 6
  13. Medlem sedan
    Aug 2010
    #7
    Samma här Livia reser sig mot allt!!! Kryper runt i världens fart och tur jag har grind för trappen för den klättrar hon gärna i... Hon tar även några steg när hon håller sig.. O går jättebra om man håller henne i händerna.. Hade GÄRNA väntat liiite till med detta....
  14. 7
    Samma här Livia reser sig mot allt!!! Kryper runt i världens fart och tur jag har grind för trappen för den klättrar hon gärna i... Hon tar även några steg när hon håller sig.. O går jättebra om man håller henne i händerna.. Hade GÄRNA väntat liiite till med detta....
  15. Medlem sedan
    Jul 2011
    #8
    Jag har läst att dom flesta barn lär sig krypa ifrån 6-12 månader och lär sig ställa sig upp emot saker efter ett tag.
    Min dotter är snart 8 månader. Hon började krypa när hon var 4 månader och far runt som en tok . Och nu ställer hon sig upp utan stöd och står kvar mitt på golvet och är jätte glad haha. Men det sägs att om dom lär sig saker fort så kan dom bli senare med pratet. Men hon blablar helt tiden och kan nästan säga lampa och kan peka på lampan och klappa händerna.
  16. 8
    Jag har läst att dom flesta barn lär sig krypa ifrån 6-12 månader och lär sig ställa sig upp emot saker efter ett tag.
    Min dotter är snart 8 månader. Hon började krypa när hon var 4 månader och far runt som en tok . Och nu ställer hon sig upp utan stöd och står kvar mitt på golvet och är jätte glad haha. Men det sägs att om dom lär sig saker fort så kan dom bli senare med pratet. Men hon blablar helt tiden och kan nästan säga lampa och kan peka på lampan och klappa händerna.

Liknande trådar

  1. Reser själv till ena förälder?
    By Anonym in forum Stora barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-08-04, 10:21
  2. Reser ni
    By asdfg in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-07-11, 19:07
  3. reser du?
    By mixie71 in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-21, 21:20
  4. Nu reser han! *ot*
    By anonymt namn in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-02-23, 11:07
  5. Vide reser sig själv!
    By Malin med V o V in forum _0412 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 08:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar