vad mer kan jag förbereda?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    vad mer kan jag förbereda?

    kan man förgrädda pajskal och ha dem i kylen över natt, eller blir de sämre då?
    Kan man riva västerbotten så att det är klart till pajerna?
    samma cogito som vanligt
  2. 1
    vad mer kan jag förbereda? kan man förgrädda pajskal och ha dem i kylen över natt, eller blir de sämre då?
    Kan man riva västerbotten så att det är klart till pajerna?
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    Klart du kan! Riv på!
  4. 2
    Klart du kan! Riv på!
  5. Medlem sedan
    Jan 1999
    #3
    Förgräddningen vågar jag inte svara absolut på, men jag skulle tro att det funkar.

    Västerbottenosten kan absolut rivas! Det går ju att köpa riven sådan i påse t o m, så inga problem.
  6. 3
    Förgräddningen vågar jag inte svara absolut på, men jag skulle tro att det funkar.

    Västerbottenosten kan absolut rivas! Det går ju att köpa riven sådan i påse t o m, så inga problem.
  7. Salander
    #4
    Ja på båda frågorna men skalet kan bli lite torrare. Ska den ätas imorgon så skulle jag gjort den klar idag. Tycker alltid Västerbottenpaj är godast dagen efter tillagning.
  8. 4
    Ja på båda frågorna men skalet kan bli lite torrare. Ska den ätas imorgon så skulle jag gjort den klar idag. Tycker alltid Västerbottenpaj är godast dagen efter tillagning.
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Jag skulle göra klart pajerna helt och hållet, de blir godare om de får stå och gona sig...
  10. 5
    Jag skulle göra klart pajerna helt och hållet, de blir godare om de får stå och gona sig...
  11. Medlem sedan
    Jan 2011
    #6
    tack alla. Studenten är på fredag här, men morgondagen är tuff arbetsmässigt så här gäller militär strategi...
  12. 6
    tack alla. Studenten är på fredag här, men morgondagen är tuff arbetsmässigt så här gäller militär strategi...

Liknande trådar

  1. Mat att förbereda
    By Tuttan* in forum Mat & dryck
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-04-16, 16:01
  2. Förbereda?
    By Indra in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-23, 10:50
  3. ska man förbereda
    By anonymt namn in forum _0807 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-11-28, 07:20
  4. Förbereda sig....
    By trine72 in forum Bebissnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-09-21, 18:41
  5. Hur förbereda en 15 mån
    By Hwila & Zion:s mamma in forum Föräldraskap
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 16:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar