Hoppar in här
_1105 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2010
    #1

    Hoppar in här

    Hej på er,
    har varit aktiv i Junis ankomstgrupp, men fick lille Max 31/5. Så jag hoppar in här med er nu.
    Har en son på snart 10 år, och lille Max kom som sagt 31/5, vägde 4012 g och var 51 lång, med ett hattmått på 37.5.

    Nu försöker vi hitta rutiner i vårt lilla kaos här hemma, o vi kan inte begripa att vi redan gjort detta en gång, även om det var länge sen haha.. riktigt klurigt att få allt o funka, men det får ta den tid det tar. vi njuter som aldrig förr av vårt nya liv =o)

    Ska nu sätta mig o läsa tillbaka om era upplevelser o försöka suga i mig lite tips o trix.

    / Therese
  2. 1
    Hoppar in här Hej på er,
    har varit aktiv i Junis ankomstgrupp, men fick lille Max 31/5. Så jag hoppar in här med er nu.
    Har en son på snart 10 år, och lille Max kom som sagt 31/5, vägde 4012 g och var 51 lång, med ett hattmått på 37.5.

    Nu försöker vi hitta rutiner i vårt lilla kaos här hemma, o vi kan inte begripa att vi redan gjort detta en gång, även om det var länge sen haha.. riktigt klurigt att få allt o funka, men det får ta den tid det tar. vi njuter som aldrig förr av vårt nya liv =o)

    Ska nu sätta mig o läsa tillbaka om era upplevelser o försöka suga i mig lite tips o trix.

    / Therese
  3. Medlem sedan
    Sep 2010
    #2
    Välkommen i gruppen!
  4. 2
    Välkommen i gruppen!

Liknande trådar

  1. jag hoppar kondomen och jag hoppar
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-01-26, 00:18
  2. Hoppar av här
    By anonymt namn in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-10, 20:21
  3. Hoppar in här...
    By .Flingan in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-04-22, 06:49
  4. Nu hoppar jag!
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-07, 16:24
  5. Hoppar in här..
    By marica83 in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-02-01, 08:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar