Länge sen sist
_1009 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2010
    #1

    Länge sen sist

    Nu efter en välbehövlig semester på egen hand i grekland (barn och man hemma) hemma igen och vad mycket det verkar ha hänt här

    Under veckan som jag var borta hände det typiskt nog massor, Anna kryper ordentligt på alla fyra, hon reser sig mot allt och inget, och nu vinkar hon också helt plötsigt.

    Och jo det är nog dags att outa sig också... jag är en av de där tidigare anonyma =)
    barn nr 2 på g i slutet av november. Helt oplanerat.
  2. 1
    Länge sen sist Nu efter en välbehövlig semester på egen hand i grekland (barn och man hemma) hemma igen och vad mycket det verkar ha hänt här

    Under veckan som jag var borta hände det typiskt nog massor, Anna kryper ordentligt på alla fyra, hon reser sig mot allt och inget, och nu vinkar hon också helt plötsigt.

    Och jo det är nog dags att outa sig också... jag är en av de där tidigare anonyma =)
    barn nr 2 på g i slutet av november. Helt oplanerat.
  3. jagbarajag
    #2
    hehe.... späääännande!! Stort grattis!!!
  4. 2
    hehe.... späääännande!! Stort grattis!!!
  5. Medlem sedan
    Mar 2010
    #3
    Grattis )
  6. 3
    Grattis )
  7. Medlem sedan
    Mar 2010
    #4
    Grattis =)
  8. 4
    Grattis =)
  9. Medlem sedan
    Jun 2007
    #5
    Åh, GRATTIS!

    "Trollisbo" - betyder det att du bor i Trollis, dvs. Trollhättan?
  10. 5
    Åh, GRATTIS!

    "Trollisbo" - betyder det att du bor i Trollis, dvs. Trollhättan?
  11. Medlem sedan
    Jan 2010
    #6
    Trollisbo kommer sig inte av trollhättan mälardalen bo.
    Vi kallar vårt lilla hus och dess tomt för trollis så därför är jag bo där =)

    Tack för grattis, har inte riktigt anat vad jag gett mig in på...
  12. 6
    Trollisbo kommer sig inte av trollhättan mälardalen bo.
    Vi kallar vårt lilla hus och dess tomt för trollis så därför är jag bo där =)

    Tack för grattis, har inte riktigt anat vad jag gett mig in på...
  13. Medlem sedan
    Jan 2010
    #7
    Vad roligt! Stort grattis till nya magen. Kom ihåg att ofta ær det dær spontana som ger størst glædje =)
  14. 7
    Vad roligt! Stort grattis till nya magen. Kom ihåg att ofta ær det dær spontana som ger størst glædje =)
  15. Medlem sedan
    Jan 2008
    #8
    Stort grattis!
  16. 8
    Stort grattis!
  17. Medlem sedan
    Apr 2002
    #9
    Vilket lyx att bara få vara själv och få SOVA UT ordentligt! Jag e inte ett dugg avis.

    Det e ju alltid sådär me barn, de passar på när man inte e me. Lite dålig stil men de får hon kompensera med att hon lär sig gå när du e där tycker jag.

    Grattis till graviditeten! Då är det bara en till av oss tre som sa att vi va gravida som ska komma ut också. Spännande att se vem de blir!

    Måste också tillägga att min graviditet också var helt oplanerad.
  18. 9
    Vilket lyx att bara få vara själv och få SOVA UT ordentligt! Jag e inte ett dugg avis.

    Det e ju alltid sådär me barn, de passar på när man inte e me. Lite dålig stil men de får hon kompensera med att hon lär sig gå när du e där tycker jag.

    Grattis till graviditeten! Då är det bara en till av oss tre som sa att vi va gravida som ska komma ut också. Spännande att se vem de blir!

    Måste också tillägga att min graviditet också var helt oplanerad.
  19. Medlem sedan
    Jan 2010
    #10
    förstår inte alls avundsjukan det var helt underbart att få rå om sig själv en stund, sen var ju min mamma med så det var inte så mycket annat jag behövde göra heller =)

    Visst är det dålig stil att göra saker när jag inte är med! Så nu övar vi på mamma hela dagarna inte pappa

    Jag undrar med vem den tredje är (nyfiken) det är dags att komma ut nu!
  20. 10
    förstår inte alls avundsjukan det var helt underbart att få rå om sig själv en stund, sen var ju min mamma med så det var inte så mycket annat jag behövde göra heller =)

    Visst är det dålig stil att göra saker när jag inte är med! Så nu övar vi på mamma hela dagarna inte pappa

    Jag undrar med vem den tredje är (nyfiken) det är dags att komma ut nu!
  21. Medlem sedan
    Apr 2002
    #11
    Åhh, ännu lyxigare ju! Vill också, fast jag e inte så kräsen, bara en helg skulle vara ok för mig men jag skulle föredra en vecka.

    De gör du rätt i, Jonathan säger redan pappa. Mamma säger han bara när han e ledsen så jag över flitigt på att han ska säga de när han e glad också.

    Ja, nr 3...kom ut nu!!!
  22. 11
    Åhh, ännu lyxigare ju! Vill också, fast jag e inte så kräsen, bara en helg skulle vara ok för mig men jag skulle föredra en vecka.

    De gör du rätt i, Jonathan säger redan pappa. Mamma säger han bara när han e ledsen så jag över flitigt på att han ska säga de när han e glad också.

    Ja, nr 3...kom ut nu!!!

Liknande trådar

  1. Länge sen sist!
    By Pyretopolarn in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-12-12, 13:31
  2. Oj, länge sen sist...
    By VeraK in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-17, 07:37
  3. Länge sen sist!
    By nornor in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-13, 22:08
  4. Länge sen sist
    By Nahna in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 15:11
  5. Länge sen sist
    By -malin in forum _0507 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-02, 09:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar