hej amningsfrans
_1012 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    hej amningsfrans

    efter månader av intensivt håravfall siktades idag för första gången amningsfransen. jag ser lite lätt smutsig ut i hårfästet och som vanligt funderar jag på om jag ska klippa lugg.. Hoppas jag står emot den impulsen den här gången!
  2. 1
    hej amningsfrans efter månader av intensivt håravfall siktades idag för första gången amningsfransen. jag ser lite lätt smutsig ut i hårfästet och som vanligt funderar jag på om jag ska klippa lugg.. Hoppas jag står emot den impulsen den här gången!
  3. Medlem sedan
    Apr 2010
    #2
    Upptäckte också den häromdagen. Trodde först att jag fått en ny virvel när jag duschat och när jag sen såg att den gick längs hela pannan när håret väl torkat fattade jag vad det var. Men nu borde man väl ändå sluta tappa så mycket snart? Jag har fällt som en katt sen lillan var knappt tre månader..
  4. 2
    Upptäckte också den häromdagen. Trodde först att jag fått en ny virvel när jag duschat och när jag sen såg att den gick längs hela pannan när håret väl torkat fattade jag vad det var. Men nu borde man väl ändå sluta tappa så mycket snart? Jag har fällt som en katt sen lillan var knappt tre månader..
  5. Medlem sedan
    Apr 2010
    #3
    japp! den finns här med. Någon som vet hur länge man tappar hår? Är typ 2-3 månader nu.... inte roligt!
  6. 3
    japp! den finns här med. Någon som vet hur länge man tappar hår? Är typ 2-3 månader nu.... inte roligt!
  7. Medlem sedan
    Sep 2010
    #4
    Oj då, kanske dags att köpa B-vitamin som svärmor föreslog... då skulle man visst tappa mindre hår. Har inte sett Frans ännu men håret rasar i klasar!
  8. 4
    Oj då, kanske dags att köpa B-vitamin som svärmor föreslog... då skulle man visst tappa mindre hår. Har inte sett Frans ännu men håret rasar i klasar!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar