Ett livstecken från mig :-)
_1105 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2004
    #1

    Ett livstecken från mig :-)

    Phu hinner knapt med mig själv. Det är avslutningar och utflykter till höger och vänster. Vet inte hur många ryggsäckar jag packat med matsäck de senaste veckorna. Sedan tar fyra barn verkligen sin tid, lilla Melony bara hänger med stackarn, hon hinner inte äta i lugn och ro. Alltid är det någon som behöver hjälp eller så ska det hämtas å lämnas. Sist så kommer jag själv för tillfället. Jag är glad ja hinner äta :-) men jag skulle inte byta ut mitt liv för nåt :-)
    [URL]http://trollungarnalinder.blogg.se/URL]
  2. 1
    Ett livstecken från mig :-) Phu hinner knapt med mig själv. Det är avslutningar och utflykter till höger och vänster. Vet inte hur många ryggsäckar jag packat med matsäck de senaste veckorna. Sedan tar fyra barn verkligen sin tid, lilla Melony bara hänger med stackarn, hon hinner inte äta i lugn och ro. Alltid är det någon som behöver hjälp eller så ska det hämtas å lämnas. Sist så kommer jag själv för tillfället. Jag är glad ja hinner äta :-) men jag skulle inte byta ut mitt liv för nåt :-)
  3. Medlem sedan
    Aug 2009
    #2
    Jag håller med! Fastän jag "bara" har ett till barn så har man verkligen fullt upp! Är en lättnad när maken kommer hem så man får gå ut på en hederlig powerwalk alldeles ensam med bra musik i lurarna. :-) Egentid, om det så bara är en promenad ensam en timma - är väl investerad tid. :-)
  4. 2
    Jag håller med! Fastän jag "bara" har ett till barn så har man verkligen fullt upp! Är en lättnad när maken kommer hem så man får gå ut på en hederlig powerwalk alldeles ensam med bra musik i lurarna. :-) Egentid, om det så bara är en promenad ensam en timma - är väl investerad tid. :-)
  5. Medlem sedan
    Sep 2010
    #3
    Ja jag tycker detsamma, dagarna rullar på bara o jag tycker de med fler än 2 barn är vardagshjältar. Hur klarar ni av det? Jag har en 10 åring som sköter sig själv så när som på maten plus att karln är hemma nu 2.5 mån på heltid, så jag vet att jag har det rätt bra.
    Utan de timmarna jag kan få per vecka, när jag får sitta för mig själv, eller bara åka iväg på affären o strosa etc,så vet jag inte om jag skulle ha förståndet kvar =o) Älskar givetvis mitt liv med, men man undrar hur man ska hinna allt bara =o)
  6. 3
    Ja jag tycker detsamma, dagarna rullar på bara o jag tycker de med fler än 2 barn är vardagshjältar. Hur klarar ni av det? Jag har en 10 åring som sköter sig själv så när som på maten plus att karln är hemma nu 2.5 mån på heltid, så jag vet att jag har det rätt bra.
    Utan de timmarna jag kan få per vecka, när jag får sitta för mig själv, eller bara åka iväg på affären o strosa etc,så vet jag inte om jag skulle ha förståndet kvar =o) Älskar givetvis mitt liv med, men man undrar hur man ska hinna allt bara =o)

Liknande trådar

  1. Livstecken från mig!
    By cat m Vilgot o Molly in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-15, 20:47
  2. Livstecken från mig....
    By Smilla... in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-08-29, 09:37
  3. Livstecken från oss
    By cat m Vilgot o Molly in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-29, 05:57
  4. Ett livstecken från mig...
    By Cheyenne78 in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 20:20
  5. Livstecken från oss
    By Leelo in forum _0606 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-09, 19:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar