Lycka!
Missfall
  1. Medlem sedan
    Aug 2010
    #1

    Lycka!

    Helt galet!!!!
    Jag är gravid!!
    är så lycklig så jag spricker tror jag.

    Vi förlorade ju vår dotter i mars i v19 och jag trodde aldrig att det skulle gå så här snabbt då vi kämpade ett år för att bli gravida med henne. Men smack, nu satt den.
    Det magiska och läskiga är att samma dag som hon blev gravsatt 1/6 så blev antagligen den här lilla själen till....

    Det är en konstig känsla... att vara både i sorg och i lycka. Är rädd.. men samtidigt lugn på något konstigt sätt... Men nu jäklar ska det gå vägen!! Och jag ska banne mig inte bli så dåligt illamående som i vintras då jag låg 2 månader sjukskriven och spydde koooonstant. Men gör jag det denna gången med så är det värt det

    Jahoopp , jag hoppar in i februari ankomstgruppen nu då, en jäklars plusvåg här tycker jag och jag hoppas den fortsätter!!

    Kram på er
    underbara kvinnor!!

    / Längtan
    www.vartanglabarn.blogg.se
  2. 1
    Lycka! Helt galet!!!!
    Jag är gravid!!
    är så lycklig så jag spricker tror jag.

    Vi förlorade ju vår dotter i mars i v19 och jag trodde aldrig att det skulle gå så här snabbt då vi kämpade ett år för att bli gravida med henne. Men smack, nu satt den.
    Det magiska och läskiga är att samma dag som hon blev gravsatt 1/6 så blev antagligen den här lilla själen till....

    Det är en konstig känsla... att vara både i sorg och i lycka. Är rädd.. men samtidigt lugn på något konstigt sätt... Men nu jäklar ska det gå vägen!! Och jag ska banne mig inte bli så dåligt illamående som i vintras då jag låg 2 månader sjukskriven och spydde koooonstant. Men gör jag det denna gången med så är det värt det

    Jahoopp , jag hoppar in i februari ankomstgruppen nu då, en jäklars plusvåg här tycker jag och jag hoppas den fortsätter!!

    Kram på er
    underbara kvinnor!!

    / Längtan
    www.vartanglabarn.blogg.se
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    STORT GRATTIS! Vad härligt att det tog sig så snabbt igen men förstår att det känns konstigt att både sörja och vara lycklig samtidigt. Den här gången blir det bebis
  4. 2
    STORT GRATTIS! Vad härligt att det tog sig så snabbt igen men förstår att det känns konstigt att både sörja och vara lycklig samtidigt. Den här gången blir det bebis

Liknande trådar

  1. Lycka!
    By *Lottiz* in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-24, 09:59
  2. Lo är här!!! *Lycka*
    By QueenOfNight in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-05-24, 17:28
  3. LYCKA !!!!!!!!!
    By Norrlands-mamma in forum Autismspektrum
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-04-23, 14:27
  4. Lycka är att...
    By LoL in forum Diabetes
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-21, 16:37
  5. *lycka*
    By leoleo in forum _05 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-08, 18:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar