Livstecken från mig=)
_1105 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Livstecken från mig=)

    Hej på er!
    Livet som 4-barns mamma är hektiskt Man hinner inte så mycket mer än med familjen. Speciellt nu när alla har sommarlov och man är själv med alla. Oliver sover bra fram till 3 på natten ung. sen bökar han resten av natten...så man är lite trött om dagarna. Han föddes ju även med bakre gomspalt och kan inte ammas och måste sitta upp och äta så man hinner ju bli pigg när man matar honom så det tar en stund att somna om igen. Men det gör inget för han är helt underbar min skrutt!! Hoppas ni har det bra med era bebisar!
    Ska försöka titta in lite oftare nu under sommaren!
    Ha det så bra!
    Kram Madde
  2. 1
    Livstecken från mig=) Hej på er!
    Livet som 4-barns mamma är hektiskt Man hinner inte så mycket mer än med familjen. Speciellt nu när alla har sommarlov och man är själv med alla. Oliver sover bra fram till 3 på natten ung. sen bökar han resten av natten...så man är lite trött om dagarna. Han föddes ju även med bakre gomspalt och kan inte ammas och måste sitta upp och äta så man hinner ju bli pigg när man matar honom så det tar en stund att somna om igen. Men det gör inget för han är helt underbar min skrutt!! Hoppas ni har det bra med era bebisar!
    Ska försöka titta in lite oftare nu under sommaren!
    Ha det så bra!
    Kram Madde
  3. Medlem sedan
    Jul 2004
    #2
    Håller helt med dig. Fyra barn tar tid men det är helt underbart att ha fyra små liv :-)
  4. 2
    Håller helt med dig. Fyra barn tar tid men det är helt underbart att ha fyra små liv :-)

Liknande trådar

  1. Livstecken från mig!
    By cat m Vilgot o Molly in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-15, 20:47
  2. Livstecken från mig....
    By Smilla... in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-08-29, 09:37
  3. Livstecken från oss
    By cat m Vilgot o Molly in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-29, 05:57
  4. Ett livstecken från mig...
    By Cheyenne78 in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 20:20
  5. Livstecken från oss
    By Leelo in forum _0606 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-09, 19:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar