Länge sen sist!!!!
_1003 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    Länge sen sist!!!!

    Hej allihopa! Det var ett tag sen jag var in och skrev och det verkar som det är fler än jag som har fullt upp. Det är verkligen lugnt på forumet just nu.

    Här händer det en hel del. Först så har vi haft magsjuka hela familjen, ganska långdragen dessutom. Själv har jag inte haft magsjuka på 20 år, så tack för det dagiset ;-) Och nu har Wilmer varit på dagis ett par dar igen och åkt på jordens förkylning! Vad ger man småbarn som hostar och är rossliga, har ni något tips!

    Men förutom sådana tråkigheter så har Wilmer äntligen börjat gå!!!!! Snacka om "pappas pojke", pappa var också 1 år och 3 mån när han började gå. Visst kryper han fortfarande men han går lätt över hela vardagsrummet om han bara ids ;-)

    Och nu är vårat husbygge äntligen igång, de håller på med grunden som bäst. Imorgon kommer huspaketet men det ska inte resas förrän om ca två veckor. Ganska spännande!

    Till midsommar åker vi till stugan så jag hoppas på bra väder och lite mygg men tyvärr ser det inte så lovande ut :-(

    Hoppas allt är bra med er!

    Ha en riktigt skön midsommar!
  2. 1
    Länge sen sist!!!! Hej allihopa! Det var ett tag sen jag var in och skrev och det verkar som det är fler än jag som har fullt upp. Det är verkligen lugnt på forumet just nu.

    Här händer det en hel del. Först så har vi haft magsjuka hela familjen, ganska långdragen dessutom. Själv har jag inte haft magsjuka på 20 år, så tack för det dagiset ;-) Och nu har Wilmer varit på dagis ett par dar igen och åkt på jordens förkylning! Vad ger man småbarn som hostar och är rossliga, har ni något tips!

    Men förutom sådana tråkigheter så har Wilmer äntligen börjat gå!!!!! Snacka om "pappas pojke", pappa var också 1 år och 3 mån när han började gå. Visst kryper han fortfarande men han går lätt över hela vardagsrummet om han bara ids ;-)

    Och nu är vårat husbygge äntligen igång, de håller på med grunden som bäst. Imorgon kommer huspaketet men det ska inte resas förrän om ca två veckor. Ganska spännande!

    Till midsommar åker vi till stugan så jag hoppas på bra väder och lite mygg men tyvärr ser det inte så lovande ut :-(

    Hoppas allt är bra med er!

    Ha en riktigt skön midsommar!
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    Hoppas Wilmwe snart får bli frisk igen!

    Alfons har, precis som Wilmer, vid 15 månders ålder att börja gå. Visst är det spännande?

    Lycka till med husbygget!
  4. 2
    Hoppas Wilmwe snart får bli frisk igen!

    Alfons har, precis som Wilmer, vid 15 månders ålder att börja gå. Visst är det spännande?

    Lycka till med husbygget!

Liknande trådar

  1. Länge sen sist
    By trollisbo in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-06-14, 19:23
  2. Oj, länge sen sist...
    By VeraK in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-17, 07:37
  3. Länge sen sist!
    By nornor in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-13, 22:08
  4. Länge sen sist
    By Nahna in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 15:11
  5. Länge sen sist
    By -malin in forum _0507 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-02, 09:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar