Promeneraren Alfons
_1003 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2009
    #1

    Promeneraren Alfons

    Hej allihopa! Hoppas allt är bra med er och era familjer!

    Nu har min "lille" Alfons på snart 15 månader med börjat att gå.

    Reser sig upp och tar några försiktiga steg framåt och ler med hela ansiktet. SÅ stolt är han när han får beröm av oss andra. Från 1-2 steg är vi uppe i 20-30 nu efter bara helgen.

    Så fort tiden går hörni! Känns som det var igår man satt här och bevakade listan efter att få läsa om ytterliggare en som fått sin/sina efterlängtade bebisar!

    Ha en underbar sommar!
  2. 1
    Promeneraren Alfons Hej allihopa! Hoppas allt är bra med er och era familjer!

    Nu har min "lille" Alfons på snart 15 månader med börjat att gå.

    Reser sig upp och tar några försiktiga steg framåt och ler med hela ansiktet. SÅ stolt är han när han får beröm av oss andra. Från 1-2 steg är vi uppe i 20-30 nu efter bara helgen.

    Så fort tiden går hörni! Känns som det var igår man satt här och bevakade listan efter att få läsa om ytterliggare en som fått sin/sina efterlängtade bebisar!

    Ha en underbar sommar!
  3. Medlem sedan
    Oct 2008
    #2
    Ja visst är det kul. Speciellt när man ser hur stolt ade är. Wilmer gör precis samma sak, ler med hela ansiktet när han går. Precis som att han fattar att han är duktig. Däremot har han inte riktigt fattat hur han tar sig upp utan stöd när han sitter på rumpan men det kommer väl.
  4. 2
    Ja visst är det kul. Speciellt när man ser hur stolt ade är. Wilmer gör precis samma sak, ler med hela ansiktet när han går. Precis som att han fattar att han är duktig. Däremot har han inte riktigt fattat hur han tar sig upp utan stöd när han sitter på rumpan men det kommer väl.
  5. Medlem sedan
    Jul 2009
    #3
    Alfons vill hellst resa sig på egen hand, står han mor något så sätter han sig helst och börjar om.
    Det kommer säkert! Snart springer de runt i 190!

    Jag tror med att de förstår att de är duktiga. Alfons ögon lyser så, så det tror jag verkligen!
  6. 3
    Alfons vill hellst resa sig på egen hand, står han mor något så sätter han sig helst och börjar om.
    Det kommer säkert! Snart springer de runt i 190!

    Jag tror med att de förstår att de är duktiga. Alfons ögon lyser så, så det tror jag verkligen!
  7. Medlem sedan
    Nov 2000
    #4
    Va roligt!!! Leonidas blir nog därmed sist i marsgruppen med att gå....15 månader den 27e och går inte ännu. Vill ha stadigt tag i två vuxenhänder för att gå så det dröjer nog ett tag till.... Själv gick jag just vid 15 månader! Imorgon bitti åker vi till Grekland på långsemester, helst slut av all packning.. Ha en underbar sommar alla!!!
  8. 4
    Va roligt!!! Leonidas blir nog därmed sist i marsgruppen med att gå....15 månader den 27e och går inte ännu. Vill ha stadigt tag i två vuxenhänder för att gå så det dröjer nog ett tag till.... Själv gick jag just vid 15 månader! Imorgon bitti åker vi till Grekland på långsemester, helst slut av all packning.. Ha en underbar sommar alla!!!
  9. Medlem sedan
    Oct 2008
    #5
    Åh vad härligt!! Ha en riktigt skön semester!
  10. 5
    Åh vad härligt!! Ha en riktigt skön semester!

Liknande trådar

  1. Alfons
    By tiffan in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-24, 16:43
  2. Alfons
    By M-Irre in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-10-15, 19:03
  3. Alfons går nu...
    By Lappis m A, A & F in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-07, 21:59
  4. Alfons går nu...
    By Lappis m A, A & F in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 13:03
  5. Alfons
    By Sofia in forum Värme & medkänsla
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-06, 13:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar