Progesteron....
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Dec 2009
    #1

    Progesteron....

    på 0,6 vad fasen är det.... Första månaden utan trippeldos pergotime och då får man ingen ägglossning alls, känns ganska pissigt.... Nä man får nog bara vänja sig vid tanken att det blir IVF för oss.....
  2. 1
    Progesteron.... på 0,6 vad fasen är det.... Första månaden utan trippeldos pergotime och då får man ingen ägglossning alls, känns ganska pissigt.... Nä man får nog bara vänja sig vid tanken att det blir IVF för oss.....
  3. Medlem sedan
    Nov 2009
    #2
    Usch så tråkigt att kroppen bråkar! Förstår att du känner dig ledsen och frustrerad.
    Det är bra att möjligheten med IVF finns - för en del räcker det ju att påbörja processen för att de ska bli gravida på egen hand. Lycka till med vad än du bestämmer dig för! Styrkekramar
  4. 2
    Usch så tråkigt att kroppen bråkar! Förstår att du känner dig ledsen och frustrerad.
    Det är bra att möjligheten med IVF finns - för en del räcker det ju att påbörja processen för att de ska bli gravida på egen hand. Lycka till med vad än du bestämmer dig för! Styrkekramar
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    Har du inte tagit någon Pergotime alls denna månad eller hade du tagit mindre dos? Hur länge har du ätit Pergo? Jag har precis tagit min andra dos och ska lämna blodprov imorgon, hoppas på bra värden även denna gång.

    Styrkekram till dig!
  6. 3
    Har du inte tagit någon Pergotime alls denna månad eller hade du tagit mindre dos? Hur länge har du ätit Pergo? Jag har precis tagit min andra dos och ska lämna blodprov imorgon, hoppas på bra värden även denna gång.

    Styrkekram till dig!
  7. Medlem sedan
    Dec 2009
    #4
    Har inte tagit någon alls då jag ätit trippeldos i fyra månader så läkaren tyckte inte jag skulle äta de nåt mer utan remiss ska skickas till IVF. Har totalt i olika doser provat pergotime sen oktober så det börjar bli några månader nu. Har PCO som yttrar sig i tasskig ägglossning eller nu då ingen alls.

    Kanske blir några omgångar med pergotime till hösten innan man får komma på IVF. Men det är ganska skönt att inte äta pergotime den har vissa biverkningar med så stor dos. Kroppen blir helt i olag och humöret svänger. Enda som görs är att räkna dagar hit och dit så nu blir det nog några månader utan allt det ....
  8. 4
    Har inte tagit någon alls då jag ätit trippeldos i fyra månader så läkaren tyckte inte jag skulle äta de nåt mer utan remiss ska skickas till IVF. Har totalt i olika doser provat pergotime sen oktober så det börjar bli några månader nu. Har PCO som yttrar sig i tasskig ägglossning eller nu då ingen alls.

    Kanske blir några omgångar med pergotime till hösten innan man får komma på IVF. Men det är ganska skönt att inte äta pergotime den har vissa biverkningar med så stor dos. Kroppen blir helt i olag och humöret svänger. Enda som görs är att räkna dagar hit och dit så nu blir det nog några månader utan allt det ....

Liknande trådar

  1. Progesteron
    By linn_74 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 20:32
  2. Progesteron .....
    By Titti på besök in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-11, 09:20
  3. Progesteron Mic
    By Titti:) in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-17, 07:07
  4. Progesteron MIc..
    By Titti:) in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-14, 16:23
  5. Progesteron?
    By Yahoo in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-10-03, 22:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar