F-n också!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    F-n också!

    Förlåt om jag svär. Men idag fick jag reda på att jag förmodligen har fått epilepsi.
  2. 1
    F-n också! Förlåt om jag svär. Men idag fick jag reda på att jag förmodligen har fått epilepsi.
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Men näää. Vad tråkigt! Jag förstår att du svär, skulle jag också gjort. Hur "elak" epilepsi är det? Eller finns det olika grader på det förresten...
  4. 2
    Men näää. Vad tråkigt! Jag förstår att du svär, skulle jag också gjort. Hur "elak" epilepsi är det? Eller finns det olika grader på det förresten...
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3

    Vet inte

    Jag vet inte mer än det jag nyss skrev. Det togs en del prover idag som jag ännu har fått svar på.
  6. 3
    Vet inte Jag vet inte mer än det jag nyss skrev. Det togs en del prover idag som jag ännu har fått svar på.
  7. Medlem sedan
    Jun 2001
    #4

    Inte

    Som jag inte har fått svar på skulle det stå.
  8. 4
    Inte Som jag inte har fått svar på skulle det stå.
  9. Medlem sedan
    Aug 2000
    #5
    Men nej? Varför kollade man detta? Har du haft anfall?
  10. 5
    Men nej? Varför kollade man detta? Har du haft anfall?
  11. Medlem sedan
    Aug 2003
    #6
    Hoppas att du inte behöver vänta länge på provsvaren. Och att den är snäll, om det nu finns grader på skiten.
  12. 6
    Hoppas att du inte behöver vänta länge på provsvaren. Och att den är snäll, om det nu finns grader på skiten.
  13. Medlem sedan
    Jun 2001
    #7

    Förra sommaren

    Förra sommaren, drygt en vecka efter amputationen av mitt ben så svimmade jag och fördes i ambulans till sjukhus. Den gången hittade man inga orsaker till min svimning. Sen kände jag mig risig under vårvintern och gick till vårdcentralen för att få svar på varför jag mår dåligt. Och min husläkare skickade en remiss till Huddinge sjukhus.
  14. 7
    Förra sommaren Förra sommaren, drygt en vecka efter amputationen av mitt ben så svimmade jag och fördes i ambulans till sjukhus. Den gången hittade man inga orsaker till min svimning. Sen kände jag mig risig under vårvintern och gick till vårdcentralen för att få svar på varför jag mår dåligt. Och min husläkare skickade en remiss till Huddinge sjukhus.
  15. Medlem sedan
    Aug 2000
    #8
    Hoppas proverna inte visar något! Kanske finns det något annat som ligger bakom risigheten, som en långdragen infektion eller så...
  16. 8
    Hoppas proverna inte visar något! Kanske finns det något annat som ligger bakom risigheten, som en långdragen infektion eller så...
  17. Medlem sedan
    Jun 2001
    #9

    Verkade säker

    Man har redan gjort en del undersökningar och läkaren verkade säker på att det är epilepsi som jag har drabbats av. Idag tog man blodprov och om jag fattade rätt så gjorde man detta för att kunna sätt in rätt medicin.
  18. 9
    Verkade säker Man har redan gjort en del undersökningar och läkaren verkade säker på att det är epilepsi som jag har drabbats av. Idag tog man blodprov och om jag fattade rätt så gjorde man detta för att kunna sätt in rätt medicin.
  19. Medlem sedan
    May 2002
    #10
    Det har min man också... Med medicinering lever de flesta helt utan besvär som väl är!
  20. 10
    Det har min man också... Med medicinering lever de flesta helt utan besvär som väl är!
  21. Medlem sedan
    May 2005
    #11
    Nä, men fy fan vad trist. Bra dock att det finns bra mediciner nuförtiden. Även om jag hajar att det inte är så himla kul att behöva äta mediciner såklart.
  22. 11
    Nä, men fy fan vad trist. Bra dock att det finns bra mediciner nuförtiden. Även om jag hajar att det inte är så himla kul att behöva äta mediciner såklart.
  23. Medlem sedan
    Jun 2001
    #12

    Tack!

    Tack för de orden. Ett gott exempel vad precis vad jag behövde nu.
  24. 12
    Tack! Tack för de orden. Ett gott exempel vad precis vad jag behövde nu.
  25. Medlem sedan
    Nov 2000
    #13
    Nej men fy, så jobbigt!! Hoppas att du får svar på alla prover och att dom hittar en bra medicin som funkar för dej!
  26. 13
    Nej men fy, så jobbigt!! Hoppas att du får svar på alla prover och att dom hittar en bra medicin som funkar för dej!
  27. Medlem sedan
    Jun 2001
    #14

    Hoppas

    Jag hoppas så klart att medicinen ska kunna hålla sjukdomen i schack. Men nu börjar det bli många olika mediciner för mig.

    Jag äter betablockare, tabletter för högt blodtryck, magmedicin och sedan en tid även antidepressiv medicin.
  28. 14
    Hoppas Jag hoppas så klart att medicinen ska kunna hålla sjukdomen i schack. Men nu börjar det bli många olika mediciner för mig.

    Jag äter betablockare, tabletter för högt blodtryck, magmedicin och sedan en tid även antidepressiv medicin.
  29. Medlem sedan
    Jun 2001
    #15

    Mycket de senaste åren

    Det har varit lite väl mycket de senaste åren. Men jag hoppas givetvis att medicinen ska hjälpa.
  30. 15
    Mycket de senaste åren Det har varit lite väl mycket de senaste åren. Men jag hoppas givetvis att medicinen ska hjälpa.
  31. Medlem sedan
    May 2005
    #16
    Ja, det är förjävla trist med massa mediciner. Å andra sidan är ju alternativet ÄNNU tristare såklart.
  32. 16
    Ja, det är förjävla trist med massa mediciner. Å andra sidan är ju alternativet ÄNNU tristare såklart.
  33. Medlem sedan
    Oct 2002
    #17
    Min dotter fick epilepsi för tre år sedan. Hon medicinerar och har bara haft två anfall sedan dess, så med rätt medicin så kan man förhoppningsvis leva rätt så normalt ändå.

    Men jag förstår att det är jobbigt med ett sådant besked.
  34. 17
    Min dotter fick epilepsi för tre år sedan. Hon medicinerar och har bara haft två anfall sedan dess, så med rätt medicin så kan man förhoppningsvis leva rätt så normalt ändå.

    Men jag förstår att det är jobbigt med ett sådant besked.
  35. Medlem sedan
    Jan 2004
    #18
    Nej fy vad skitans jättetrist Förstår att du svär.
  36. 18
    Nej fy vad skitans jättetrist Förstår att du svär.
  37. ÅJ67 m 3 kidz
    #19
    Usch så tråkigt, men om det är EP så finns det bra mediciner och de kommer förmodligen hålla dig i stort sett besvärsfri.
  38. 19
    Usch så tråkigt, men om det är EP så finns det bra mediciner och de kommer förmodligen hålla dig i stort sett besvärsfri.
  39. Medlem sedan
    Nov 1999
    #20
    Fy vilket jobbigt besked. Jag hoppas du snart får veta mera om det.
  40. 20
    Fy vilket jobbigt besked. Jag hoppas du snart får veta mera om det.

Liknande trådar

  1. AS här också
    By Anonym in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-13, 22:51
  2. Jag också...
    By mamma_i_norr in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-05, 17:10
  3. Har också...
    By emja0103 in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-06-18, 19:38
  4. Också verkar denna månad vara körd också
    By Anis in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-09, 13:59
  5. vi också
    By anonymt namn in forum Planera för barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-20, 20:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar