Så glad
_1106 Junibarn
  1. Anonym
    #1

    Så glad

    Hör inte riktigt till ämnet men måste få berätta för någon.. Idag ringde jag till vår kyrka och bokade tid för vigsel!! wooho! Den 21 april nästa år ringer klockorna, vilket är på dagen 12 år efter att vi blev tillsammans.. Å vad lycklig jag är.. Är lite hemlig ett tag till då det fortfarande är lite hemligt..
  2. 1
    Så glad Hör inte riktigt till ämnet men måste få berätta för någon.. Idag ringde jag till vår kyrka och bokade tid för vigsel!! wooho! Den 21 april nästa år ringer klockorna, vilket är på dagen 12 år efter att vi blev tillsammans.. Å vad lycklig jag är.. Är lite hemlig ett tag till då det fortfarande är lite hemligt..
  3. Medlem sedan
    May 2009
    #2
    åh, vad roligt och du är verkligen ute i god tid!!! Förstår att du är lycklig, den dagen vi gifte oss är verkligen den bästa i hela mitt liv (med undantag för när barnen har fötts)

    har ingen aning om vem du är men ser fram emot att veta när du goes public.

    kram
  4. 2
    åh, vad roligt och du är verkligen ute i god tid!!! Förstår att du är lycklig, den dagen vi gifte oss är verkligen den bästa i hela mitt liv (med undantag för när barnen har fötts)

    har ingen aning om vem du är men ser fram emot att veta när du goes public.

    kram
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Å vad roligt!
    Vi skall gifta oss i sommar. Bara en månad kvar! Så himla spännande.
  6. 3
    Å vad roligt!
    Vi skall gifta oss i sommar. Bara en månad kvar! Så himla spännande.
  7. Anonym
    #4

    Ja..

    vi är ute i god tid, det beror mycket på att vi verkligen ville ha just den kyrkan och det datumet.. Ska verkligen bli kul att planera och göra inbjudningskort osv.. Är såå glad..
  8. 4
    Ja.. vi är ute i god tid, det beror mycket på att vi verkligen ville ha just den kyrkan och det datumet.. Ska verkligen bli kul att planera och göra inbjudningskort osv.. Är såå glad..
  9. Medlem sedan
    May 2009
    #5
    vad roligt, grattis! har ni mycket kvar att fixa el är allt under kontroll?
  10. 5
    vad roligt, grattis! har ni mycket kvar att fixa el är allt under kontroll?
  11. Anonym
    #6
    Grattis i förkott! Jag funderar så på hur jag ska göra med klänning då jag hoppas tappa alla mammakilon innan men man måste ju beställa klänning typ vi jul.. hur har du gjort med klänning med tanke på graviditeten?
  12. 6
    Grattis i förkott! Jag funderar så på hur jag ska göra med klänning då jag hoppas tappa alla mammakilon innan men man måste ju beställa klänning typ vi jul.. hur har du gjort med klänning med tanke på graviditeten?
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Lite klädinköp kvar, vilket börjar oroa mig. Tiden har ju en tendens att flyga förbi. Vore ju trist om Johan var tvungen att gifta sig i jeans

    Vi skall gifta oss på landet utanför Skellefteå, i trädgården på min sambos släktgård. Och vi bor ju i Göteborg. Så det har varit en del att ordna med logistiken. Men det mesta är nog under kontroll. Hindersprövningen är iaf skickad, liksom namnändringspapprena. Och prästen bokad. Det är ju det viktigaste.
  14. 7
    Lite klädinköp kvar, vilket börjar oroa mig. Tiden har ju en tendens att flyga förbi. Vore ju trist om Johan var tvungen att gifta sig i jeans

    Vi skall gifta oss på landet utanför Skellefteå, i trädgården på min sambos släktgård. Och vi bor ju i Göteborg. Så det har varit en del att ordna med logistiken. Men det mesta är nog under kontroll. Hindersprövningen är iaf skickad, liksom namnändringspapprena. Och prästen bokad. Det är ju det viktigaste.
  15. Medlem sedan
    Nov 2010
    #8
    Åh vad roligt!! Grattis! Jag o min sambo har varit tillsammans i drygt 6 år o jag drömmer om att han ska fria . Snart tar jag nog tag i det själv o nästa år är det skottår dessutom .
  16. 8
    Åh vad roligt!! Grattis! Jag o min sambo har varit tillsammans i drygt 6 år o jag drömmer om att han ska fria . Snart tar jag nog tag i det själv o nästa år är det skottår dessutom .
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9
    Tack

    Vi skall inte ha något traditionellt bröllop, så jag skall inte ha någon vanlig brudklänning. Vi skall gifta oss i trädgården, så det blir väldigt avskalat. Men klänningen jag skall ha köpte jag i tre storlekar (den var inte så dyr)

    Måste man verkligen beställa redan vid jul? Det är ju helt vansinnigt!
  18. 9
    Tack

    Vi skall inte ha något traditionellt bröllop, så jag skall inte ha någon vanlig brudklänning. Vi skall gifta oss i trädgården, så det blir väldigt avskalat. Men klänningen jag skall ha köpte jag i tre storlekar (den var inte så dyr)

    Måste man verkligen beställa redan vid jul? Det är ju helt vansinnigt!
  19. Medlem sedan
    Jan 2004
    #10
    Fast i ditt fall tänker jag att det är bättre att beställa en lite för stor som du sedan kan sy in, än att beställa en för liten. Är ju inte kul att behöva hålla andan hela dagen. Eller oroa sig för spruckna sömmar för den delen..
  20. 10
    Fast i ditt fall tänker jag att det är bättre att beställa en lite för stor som du sedan kan sy in, än att beställa en för liten. Är ju inte kul att behöva hålla andan hela dagen. Eller oroa sig för spruckna sömmar för den delen..
  21. Anonym
    #11
    Har sedan tidigare hittat den klänning som jag vill ha. (Har sedan måga år haft en klart bild och det tog ca 18 månader att hitta den - ja jag är knäpp men just klänningen är väldigt viktig för mig.. ) Å den är det ca 10 veckors leveranstid på och så vill jag ha lite marginal samt tid för justering om man måste..

    Roligt att du köpt tre likadana kläningar, undra vad de i kassan tänkte när du köpte dem.. hahah
  22. 11
    Har sedan tidigare hittat den klänning som jag vill ha. (Har sedan måga år haft en klart bild och det tog ca 18 månader att hitta den - ja jag är knäpp men just klänningen är väldigt viktig för mig.. ) Å den är det ca 10 veckors leveranstid på och så vill jag ha lite marginal samt tid för justering om man måste..

    Roligt att du köpt tre likadana kläningar, undra vad de i kassan tänkte när du köpte dem.. hahah
  23. Medlem sedan
    Jan 2004
    #12
    Jag förstår PRECIS! Men då hade jag nog valt en storlek större hellre än en storlek mindre. För det måste ju på alla sätt vara lättae att sy in.

    Haha! Jag beställde på nätet
  24. 12
    Jag förstår PRECIS! Men då hade jag nog valt en storlek större hellre än en storlek mindre. För det måste ju på alla sätt vara lättae att sy in.

    Haha! Jag beställde på nätet
  25. Medlem sedan
    Oct 2006
    #13
    Grattis, vad kul att få planera bröllop.
  26. 13
    Grattis, vad kul att få planera bröllop.
  27. Medlem sedan
    Mar 2002
    #14
    Åh, vad roligt! Ska bli spännande att se vem du är
  28. 14
    Åh, vad roligt! Ska bli spännande att se vem du är
  29. Medlem sedan
    Jan 2000
    #15
    Åh, vad kul :-)!
  30. 15
    Åh, vad kul :-)!
  31. Medlem sedan
    Jan 2000
    #16
    Vad kul att ni ska gifta er i sommar! Grattis i förskott :-)!
  32. 16
    Vad kul att ni ska gifta er i sommar! Grattis i förskott :-)!

Liknande trådar

  1. Glad, Bara Glad
    By Izabelam in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-18, 06:30
  2. Glad Glad Glad idag!
    By cogitoQ in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-05-30, 14:48
  3. Glad och inte glad!
    By .charlotte. in forum _0407 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-25, 09:05
  4. Glad - Inte glad?!
    By I väntan på Kotten in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-23, 07:53
  5. Heeej! En glad nyhet och en mindre glad!
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-10-30, 13:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar