Men, Vi lever här hemma!
Stora tjejen bröt benet den 5/5, o gipset är kvar, planerad bort tagning blir nästa torsdag.. Äntligen.. så besvärligt med gipsat ben, problematik med kläder o dusch.. o SOM hon längtar efter bad!! Stackars barn!

Den lilla fislisan.. Tuva.. hon växer på så de knakar..
från sin lilla nätta start på 2835 gram o sina 48 cm, har hon nu stigit över 9 kilos sträcket! Idag på 8 månaders kontrollen vägde lillan in på 9225 gram o mätte hela 69,8 cm i längden.. Känner på mig att hon inte kommer bli en liten nätt tös.. Hehe..
O bara för skojjs skull så jämförde jag systrarnas BVC journaler.. Kan säga at Tuva vid 8 månaders ålder, har gått förbi vad storasyster Alva vägde på sin 12 månaders kontroll.. Då alva vägde in på 8660 som 1 åring.. kul att skillnaden kan vara så stor även fast dom hade snarlik startvik/längd..
(alva vägde 2700 o va 47 lång vid ankomst för snart 5 år sedan)

Annars är de ganska lugnt i livet.. har svårt att greppa att de bara är dryga 4 ybka månader kvar innan våra bebisar blir 1 år.. FAttar verkligen inte vart tiden har tagit vägen!?
Tycker helt klart att de va nyss dom kom!
Läste min förslossningsberättelse för någon vecka sedan o fick ett sådant kännslosvall över mig att jag satt o började gråta..
kan liksom komma ihåg mina kännslor som plötsligt dök upp i mig när jag fattade att de va hinnblåsan som brast, o känna glädjeruset i kroppen när vattnet började forsa.. o skakningarna innan värkarna drog igång.. Oj oj oj säger jag bara.. ÄR sååååååå sugen på en till..
Vill dock INTE vara gravid.. den biten hoppas jag mer än gärna över.. men.. att få uppleva en förlossning till de vill jag VERKLIGEN göra!! O så snart som möjligt.. Dock ska vi inte ha fler barn just nu.. Men, de är klart att vi börjat prata lite smått om de.. De tar ju tid för oss att bli gravida, så tanken är konstant snurrande i vårat liv..

Hur är de med er andra då?? Några bebisar på gång??
Något annat nytt jag har missat när jag har varit borta??

STOOORA kramar till er ALLA!!!
**har saknat er!!**