Vet inte vad ja ska göra
Omhändertagna barn
  1. Anonym
    #1

    Vet inte vad ja ska göra

    Kan om ja har tur få tbx ett av minabarn om ja flyttar men min sambo vägrar flytta med mig han vill slåss mot soc som inte vill lyssna på oss...Jag är inte uppåt över att bli ensam igen och denna gång utan barnen som soc tog ifrån mig...sambon är inte barnens fader...Ingen bestämmer vart ja ska bo sa min sambo...hmm älskar han mig verkligen tillräckligt mkt då?
    Har inte ngn flytthjälp och inte pengar till annat än mat...
    Bara seriösa svar tack
  2. 1
    Vet inte vad ja ska göra Kan om ja har tur få tbx ett av minabarn om ja flyttar men min sambo vägrar flytta med mig han vill slåss mot soc som inte vill lyssna på oss...Jag är inte uppåt över att bli ensam igen och denna gång utan barnen som soc tog ifrån mig...sambon är inte barnens fader...Ingen bestämmer vart ja ska bo sa min sambo...hmm älskar han mig verkligen tillräckligt mkt då?
    Har inte ngn flytthjälp och inte pengar till annat än mat...
    Bara seriösa svar tack
  3. Medlem sedan
    Jun 2011
    #2
    Hej

    Jag kan bara beklaga din situation. Jag förstår att det måste vara jättejobbigt.
    Det enda kan kan svara på är hur jag tror att jag skulle göra.

    Kämpa med näbbar och klor för att få barnen att komma hem. Krävs det en flytt, flytta! Krävs det att jag flyttar ensam, flytta ensam!

    Lycka till och hoppas att det löser sig

    Helene
  4. 2
    Hej

    Jag kan bara beklaga din situation. Jag förstår att det måste vara jättejobbigt.
    Det enda kan kan svara på är hur jag tror att jag skulle göra.

    Kämpa med näbbar och klor för att få barnen att komma hem. Krävs det en flytt, flytta! Krävs det att jag flyttar ensam, flytta ensam!

    Lycka till och hoppas att det löser sig

    Helene
  5. Anonym
    #3
    Älskar du verkligen dina barn tillräckligt mycket undrar jag. Inte om din sambo älskar dig.
    Till vad är det soc vill att du ska flytta?
  6. 3
    Älskar du verkligen dina barn tillräckligt mycket undrar jag. Inte om din sambo älskar dig.
    Till vad är det soc vill att du ska flytta?
  7. Medlem sedan
    Jul 2011
    #4
    Är det så att socialtjänsten inte tycker att sambon är lämplig för barnen? Du står i ett vägskäl där du måste fundera vad som är viktigare för dig. Är det att vara sambo, eller är det att vara med barnen? Jag vet att det kan vara tufft att vara ensamstående, men är det värt att vara sambo, och inte få ha barnen - det är det du får fråga dig själv.

    All lycka till i ditt beslut.
  8. 4
    Är det så att socialtjänsten inte tycker att sambon är lämplig för barnen? Du står i ett vägskäl där du måste fundera vad som är viktigare för dig. Är det att vara sambo, eller är det att vara med barnen? Jag vet att det kan vara tufft att vara ensamstående, men är det värt att vara sambo, och inte få ha barnen - det är det du får fråga dig själv.

    All lycka till i ditt beslut.

Liknande trådar

  1. Vet inte vad jag ska göra.
    By lolouise in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-05, 10:42
  2. inte orkar jag göra raggmunkar inte...
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2011-03-10, 15:45
  3. Att göra eller inte göra
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-20, 11:30
  4. vad får man göra å inte göra?
    By madicken in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 16:06
  5. Vet inte vad jag ska göra
    By Mamzing in forum Känsliga snack
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 21:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar