Äntligen lite ro...
_1106 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2010
    #1

    Äntligen lite ro...

    ... i knoppen!!! Jobbade min sista dag idag, tjohooo ! Har skällt ut mig själv både en och två gånger för att jag alltid är så envis och tror att jag är superwoman som klarar allt, men den här sista veckan har det känts riktigt tufft att ta sig till jobbet så det var en sån lättnad att kunna "gå hem" idag!

    Nu ska jag bara fira midsommar och sen ta det lugnt på riktigt! Hoppas jag får några dagar med lugn och ro i nästa vecka, men sen får gärna bebis komma! Eller hon är ju förstås välkommen redan nu om hon skulle få för sig att göra "tidig" entré ! Har rätt mycket sammandragningar och en del förvärkar men inget som gör jätteont. Det som gör ondast är nog trycket neråt, när det känns som hon ligger och skaver på nån ner därnere :/.

    Kram på er alla goa nyblivna mammor!! Och kram till alla oss som fortfarande väntar på våra guldklimpar
    Cornelia 26 jan -00, Hugo 18 mars -07, Esther 7 juli -11
  2. 1
    Äntligen lite ro... ... i knoppen!!! Jobbade min sista dag idag, tjohooo ! Har skällt ut mig själv både en och två gånger för att jag alltid är så envis och tror att jag är superwoman som klarar allt, men den här sista veckan har det känts riktigt tufft att ta sig till jobbet så det var en sån lättnad att kunna "gå hem" idag!

    Nu ska jag bara fira midsommar och sen ta det lugnt på riktigt! Hoppas jag får några dagar med lugn och ro i nästa vecka, men sen får gärna bebis komma! Eller hon är ju förstås välkommen redan nu om hon skulle få för sig att göra "tidig" entré ! Har rätt mycket sammandragningar och en del förvärkar men inget som gör jätteont. Det som gör ondast är nog trycket neråt, när det känns som hon ligger och skaver på nån ner därnere :/.

    Kram på er alla goa nyblivna mammor!! Och kram till alla oss som fortfarande väntar på våra guldklimpar
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Måste vara oerhört skönt att få lite ledighet innan bebisankomst. Att du har klarat att jobba är imponerande!

    Får hoppas du hinner ta det lugnt några dagar i alla fall innan den lilla kommer

    Kram!
  4. 2
    Måste vara oerhört skönt att få lite ledighet innan bebisankomst. Att du har klarat att jobba är imponerande!

    Får hoppas du hinner ta det lugnt några dagar i alla fall innan den lilla kommer

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    #3
    Vad härligt att du jobbat sista dagen nu! Förstår att det känns tungt denna sista vecka.
  6. 3
    Vad härligt att du jobbat sista dagen nu! Förstår att det känns tungt denna sista vecka.

Liknande trådar

  1. Äntligen lite sd
    By ♥Helena♥ in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-14, 10:16
  2. Äntligen lite hud...
    By Irene Huss in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 22:39
  3. Äntligen...lite ot
    By Cissi med Gustav bf 11/10 in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-17, 21:23
  4. Äntligen! *lite OT*
    By Anonym in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2005-11-22, 09:51
  5. Äntligen *lite ot*
    By Anna med Carl och Eric in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-10, 11:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar