nu är Joar här!
_1106 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    nu är Joar här!

    Nu är lillebror här :-) Han var punktlig och kom på bf idag. Det blev en raketförlossning! inne på förlossningen kl 23, öppen 3 cm. duschar vid ett tiden, kommer ut vid kvart i två, öppen 7 cm, krystvärkar direkt! Joar född kl 1.50 :-) 3250 g , 51 cm o hattmått 35. kommer mer utförlig berättelse när vi kommit hem. måste stanna för observation pga att jag hade feber o joar hade bajsat i vattnet. nu ska vi mysa! kramar
    ♥ Loke 14 maj 2008 ♥

    ♥ Joar 24 juni 2011 ♥
  2. 1
    nu är Joar här! Nu är lillebror här :-) Han var punktlig och kom på bf idag. Det blev en raketförlossning! inne på förlossningen kl 23, öppen 3 cm. duschar vid ett tiden, kommer ut vid kvart i två, öppen 7 cm, krystvärkar direkt! Joar född kl 1.50 :-) 3250 g , 51 cm o hattmått 35. kommer mer utförlig berättelse när vi kommit hem. måste stanna för observation pga att jag hade feber o joar hade bajsat i vattnet. nu ska vi mysa! kramar
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Nämen grattis!!!

    Mys massor nu! Kram!
  4. 2
    Nämen grattis!!!

    Mys massor nu! Kram!
  5. Medlem sedan
    Sep 2010
    #3
    Grattis, va´ mysigt! Kram från mig och Emelie!
  6. 3
    Grattis, va´ mysigt! Kram från mig och Emelie!
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4
    Grattis! Vilken underbar midsommargåva
  8. 4
    Grattis! Vilken underbar midsommargåva
  9. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5
    Grattis! Hoppas febern går ner fort

    Kram
  10. 5
    Grattis! Hoppas febern går ner fort

    Kram
  11. Medlem sedan
    Nov 2007
    #6
    stort stort grattis älskade Veronica. Vad roligt för er. Själv är jag fortfarande höggravid och börjar nästan tro att jag kommer vara det för alltid!

    Kram
  12. 6
    stort stort grattis älskade Veronica. Vad roligt för er. Själv är jag fortfarande höggravid och börjar nästan tro att jag kommer vara det för alltid!

    Kram
  13. Medlem sedan
    May 2010
    #7
    Grattis till lille Joar Jättegulligt namn!
  14. 7
    Grattis till lille Joar Jättegulligt namn!
  15. Medlem sedan
    Nov 2010
    #8
    Grattis till lille Joar!! Skönt att du slapp hamna på pluslistan också . Stor kram
  16. 8
    Grattis till lille Joar!! Skönt att du slapp hamna på pluslistan också . Stor kram
  17. Medlem sedan
    Jan 2000
    #9
    Ett stort grattis till er och er lille Joar :-)! Han verkade ha bråttom ut. Ser fram emot att få läsa lite mer sen när ni kommit hem och du orkar och hinner.
  18. 9
    Ett stort grattis till er och er lille Joar :-)! Han verkade ha bråttom ut. Ser fram emot att få läsa lite mer sen när ni kommit hem och du orkar och hinner.

Liknande trådar

  1. Vår Joar Wilding är här!
    By mayya in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-09-22, 21:37
  2. Joar eller Aron?
    By vildanora in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-08-28, 18:48
  3. Joar
    By Kanella in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 11:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar