mitt tålamod e slut
_1106 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    mitt tålamod e slut

    nu får det räcka....39+2 idag bf på onsdag, sambo som jag bråkade med i onsdags pga att han skrek åt mig bland folk. Han bestämde sig tydligen för att gå ut en sväng, problemet e att han fortfarande håller sig undan. 2 NÄTTER!!!! utan att hör av sig elr svara. Tänk om jag föder!!??? Ska han missa det eller! Jag fattar inenting. Fan va arg jag är. Har lust att slänga ut han. Jag vet att han är okej för han har ringt från sin mobil(kan kolla saldot) men han har inte ringt mig och frågat hur det är...vafan liksom. Jag börjar snart gråta. Nu sitter han med sina kompisar och planerar midsommar säkert och tänker lämna mig ensam hemma utan någon att fira med utom mina 2 små barn......usch. orkar inte
  2. 1
    mitt tålamod e slut nu får det räcka....39+2 idag bf på onsdag, sambo som jag bråkade med i onsdags pga att han skrek åt mig bland folk. Han bestämde sig tydligen för att gå ut en sväng, problemet e att han fortfarande håller sig undan. 2 NÄTTER!!!! utan att hör av sig elr svara. Tänk om jag föder!!??? Ska han missa det eller! Jag fattar inenting. Fan va arg jag är. Har lust att slänga ut han. Jag vet att han är okej för han har ringt från sin mobil(kan kolla saldot) men han har inte ringt mig och frågat hur det är...vafan liksom. Jag börjar snart gråta. Nu sitter han med sina kompisar och planerar midsommar säkert och tänker lämna mig ensam hemma utan någon att fira med utom mina 2 små barn......usch. orkar inte
  3. Medlem sedan
    Jun 2009
    #2
    låter inte alls kul, skulle nästan föreslå att du ringer honom, svarar han inte så ring nån av de kompisar han e hos/med för att ni måste få pratat igenom det oavsett hur det hela slutar, för om han missar förlossningn pga detta och det reder upp sig, så kommer ni båda ångra er efteråt.
    Så föreslår en lugn konversation där ni båda lyssnar på varandras åsikter och försöker reda ut detta.

    Jag hoppas verkligen inte du behöver sitta själv på midsommar:/
    *stora kramar*
  4. 2
    låter inte alls kul, skulle nästan föreslå att du ringer honom, svarar han inte så ring nån av de kompisar han e hos/med för att ni måste få pratat igenom det oavsett hur det hela slutar, för om han missar förlossningn pga detta och det reder upp sig, så kommer ni båda ångra er efteråt.
    Så föreslår en lugn konversation där ni båda lyssnar på varandras åsikter och försöker reda ut detta.

    Jag hoppas verkligen inte du behöver sitta själv på midsommar:/
    *stora kramar*
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    önskar jag kunde, men hans kompisar skyddar han till slutet och det är ingen ide alls. Det blir nog en ensam midsommar
  6. 3
    önskar jag kunde, men hans kompisar skyddar han till slutet och det är ingen ide alls. Det blir nog en ensam midsommar
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4
    Men fy så ledsamt! Vilken idiot! Hoppas han skärper sig snart. Har du nån vän som kan komma och vara med dig?

    Stor kram!
    M
  8. 4
    Men fy så ledsamt! Vilken idiot! Hoppas han skärper sig snart. Har du nån vän som kan komma och vara med dig?

    Stor kram!
    M
  9. Medlem sedan
    Nov 2006
    #5
    dom har ju sina planer redan och min familj bor inte i samma stad. det får bli som det blir, inte mycket att göra något åt.
  10. 5
    dom har ju sina planer redan och min familj bor inte i samma stad. det får bli som det blir, inte mycket att göra något åt.
  11. Medlem sedan
    Mar 2002
    #6
    Men vad säger du?? Fy fasen vilket ruttet sätt!!

    Blir både arg och ledsen å dina vägnar och jag hoppas innerligt att han tar sitt förnuft tillfånga och beter sig lite vuxet!

    Stor, varm styrkekram!!!! ♥
  12. 6
    Men vad säger du?? Fy fasen vilket ruttet sätt!!

    Blir både arg och ledsen å dina vägnar och jag hoppas innerligt att han tar sitt förnuft tillfånga och beter sig lite vuxet!

    Stor, varm styrkekram!!!! ♥
  13. Medlem sedan
    Nov 2006
    #7
    Tack ♥
  14. 7
    Tack ♥
  15. Medlem sedan
    Feb 2003
    #8
    Fy tusan så ruttet! Bråka kan alla göra men man måste re ut det så fort som möjligt. Jag hade nog skickat jordens suraste sms (ja jag vet att man inte ska skicka sms när man är sur, har precis haft den diskussionen med min dotter) men i alla fall... När han inte svarar så...Jag förstår att du har lust att kasta ut honom. Ett förhållande måste bygga på respekt annars funkar det inte.

    skickar över massor med kramar och hoppas ni reder upp det här snarast oavsett hur det slutar. Hoppas han växer upp och tar ansvar för sin familj.
  16. 8
    Fy tusan så ruttet! Bråka kan alla göra men man måste re ut det så fort som möjligt. Jag hade nog skickat jordens suraste sms (ja jag vet att man inte ska skicka sms när man är sur, har precis haft den diskussionen med min dotter) men i alla fall... När han inte svarar så...Jag förstår att du har lust att kasta ut honom. Ett förhållande måste bygga på respekt annars funkar det inte.

    skickar över massor med kramar och hoppas ni reder upp det här snarast oavsett hur det slutar. Hoppas han växer upp och tar ansvar för sin familj.
  17. Medlem sedan
    Apr 2005
    #9
    Vad fult av honom! Hoppas verkligen han inser hur barnsligt han beter sig!

    Hoppas att du och barnen kan få en bra midsommar i alla fall!

    Styrkekramar!
  18. 9
    Vad fult av honom! Hoppas verkligen han inser hur barnsligt han beter sig!

    Hoppas att du och barnen kan få en bra midsommar i alla fall!

    Styrkekramar!
  19. Medlem sedan
    Nov 2006
    #10
    tack för alla svar, har inte hört av honom än. blir en tråkig midsommar men men. inget att göra något åt. jag hoppas han inser någon gång att det är fel och egoistiskt. Kram på alla och glad midsommar.
  20. 10
    tack för alla svar, har inte hört av honom än. blir en tråkig midsommar men men. inget att göra något åt. jag hoppas han inser någon gång att det är fel och egoistiskt. Kram på alla och glad midsommar.
  21. Medlem sedan
    Dec 2003
    #11
    Jag skulle nästan ringa polisen.. Det KAN ju ja hänt nåt. Och om inte kan man hoppas att han får ruskigt dåligt samvete när han blir hittad...

    Styrkekramar till dej!
  22. 11
    Jag skulle nästan ringa polisen.. Det KAN ju ja hänt nåt. Och om inte kan man hoppas att han får ruskigt dåligt samvete när han blir hittad...

    Styrkekramar till dej!
  23. Medlem sedan
    Nov 2006
    #12
    nä du det tror jag inte, han ringer samtal från sin mobil hela tiden och har gjort hela dagen. Bara inga samtal till mig eller sms. Inte heller svarar han på mina sms så....det finns liksom inget att göra. Inte 1a gången det här händer tyvärr. Känns bara lite mer denna gången med tanke på hur nära bf det e
  24. 12
    nä du det tror jag inte, han ringer samtal från sin mobil hela tiden och har gjort hela dagen. Bara inga samtal till mig eller sms. Inte heller svarar han på mina sms så....det finns liksom inget att göra. Inte 1a gången det här händer tyvärr. Känns bara lite mer denna gången med tanke på hur nära bf det e
  25. Medlem sedan
    Dec 2003
    #13
    Ja vad ska jag säga. Stackars dig!
    Kram
  26. 13
    Ja vad ska jag säga. Stackars dig!
    Kram
  27. Anonym
    #14
    Nu är jag kanske hård, men allvarligt talat: lämna honom! Du är värd någon som älskar och respekterar dig och dina barn!
  28. 14
    Nu är jag kanske hård, men allvarligt talat: lämna honom! Du är värd någon som älskar och respekterar dig och dina barn!
  29. Medlem sedan
    Feb 2003
    #15
    Hur går det? Har du fått tag på honom än? Tänker på dig och hoppas du och barnen fick mysa lite tillsammans igår i alla fall. *Kram*
  30. 15
    Hur går det? Har du fått tag på honom än? Tänker på dig och hoppas du och barnen fick mysa lite tillsammans igår i alla fall. *Kram*
  31. Medlem sedan
    Nov 2006
    #16
    Nej du är inte hård alls. Jag har samma tankar om det hela faktiskt.
  32. 16
    Nej du är inte hård alls. Jag har samma tankar om det hela faktiskt.
  33. Medlem sedan
    Nov 2006
    #17
    Va söt du är. Han kom väl hem vid ett tiden inatt, full!!!! utan förklaring. Jag la mig i barnens rum. Och idag har jag så ont i kroppen att jag inte ens orkar ta tag i det hela. Orkar inte ens se honom. Kram Kram.
  34. 17
    Va söt du är. Han kom väl hem vid ett tiden inatt, full!!!! utan förklaring. Jag la mig i barnens rum. Och idag har jag så ont i kroppen att jag inte ens orkar ta tag i det hela. Orkar inte ens se honom. Kram Kram.
  35. Medlem sedan
    Feb 2003
    #18
    Skönt att han är hemma. Fast jag tycker HAN borde tagit soffan Men jag vet hur det är.... Ta du tag i det hela snarast men jag förstår att du inte orkar nu. Kram
  36. 18
    Skönt att han är hemma. Fast jag tycker HAN borde tagit soffan Men jag vet hur det är.... Ta du tag i det hela snarast men jag förstår att du inte orkar nu. Kram
  37. Medlem sedan
    Nov 2010
    #19
    Hm det låter inte lätt det där, känns som ni hamnat i någon slags dålig nedåtspiral? Känner igen det från min äldsta tjejs pappa som inte alltid behandlade mig så schysst, han tyckte det var bra mycket roligare att vara ute o festa än att vara hemma med sin familj.

    Är han även pappa till dina stora barn? Jag tycker verkligen att du måste ställa honom mot väggen och ifrågasätta om ni ska ha det på det här sättet?? Kan förstå om det känns jobbigt just nu med bebis som kommer snart osv... men gör det så fort du orkar!!

    Styrkekramar från mig
  38. 19
    Hm det låter inte lätt det där, känns som ni hamnat i någon slags dålig nedåtspiral? Känner igen det från min äldsta tjejs pappa som inte alltid behandlade mig så schysst, han tyckte det var bra mycket roligare att vara ute o festa än att vara hemma med sin familj.

    Är han även pappa till dina stora barn? Jag tycker verkligen att du måste ställa honom mot väggen och ifrågasätta om ni ska ha det på det här sättet?? Kan förstå om det känns jobbigt just nu med bebis som kommer snart osv... men gör det så fort du orkar!!

    Styrkekramar från mig
  39. Medlem sedan
    Nov 2006
    #20
    nä han är ju inte pappa till mina andra 2. Dom har ju ingen kontakt med sin så det gör mig ännu mer rädd att det ska bli likadant denna gången. Jag har väl ställt han mot väggen kanske 100 gånger men det hjälper tydligen inte. Kanske dags att inse fakta för mig att jag får ha det så här elr lämna honom. kram
  40. 20
    nä han är ju inte pappa till mina andra 2. Dom har ju ingen kontakt med sin så det gör mig ännu mer rädd att det ska bli likadant denna gången. Jag har väl ställt han mot väggen kanske 100 gånger men det hjälper tydligen inte. Kanske dags att inse fakta för mig att jag får ha det så här elr lämna honom. kram
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Mitt tålamod
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-02-25, 17:59
  2. Idag är mitt tålamod = 0 zip, zero...
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-09-28, 18:19
  3. Tålamod slut med burkmat!
    By Chantel in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-22, 08:01
  4. Nu är mitt tålamod väck
    By sara in forum Föräldraskap
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-24, 10:44
  5. Vart är mitt tålamod???
    By Maria m2, bf 14/4 in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-13, 10:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar