Hoppas ni alla fick..
_1002 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2009
    #1

    Hoppas ni alla fick..

    en FINFIN MIDSOMMAR! Här togs dagen mycket lugnt. Hade familj här på dagen och käkade midsommarmat och gjorde kransar för att sedan vara själva med en stor skål smågodis i soffan på kvällen. Passade oss ALLDELES utmärkt med en liten knodd i magen och en liten knodd uppe i spjälsängen =)

    Hoppas ni hade en fantastisk dag!
    Amandaexanimo - http://hesselgard,se - Saga 20100219, Tuvalie 20111003 och nummer 3 BF 20130813
  2. 1
    Hoppas ni alla fick.. en FINFIN MIDSOMMAR! Här togs dagen mycket lugnt. Hade familj här på dagen och käkade midsommarmat och gjorde kransar för att sedan vara själva med en stor skål smågodis i soffan på kvällen. Passade oss ALLDELES utmärkt med en liten knodd i magen och en liten knodd uppe i spjälsängen =)

    Hoppas ni hade en fantastisk dag!
  3. Medlem sedan
    Mar 2010
    #2
    Tack detsamma! Vi hade också en lugn kväll. Stor lunch hos kompisar men sedan hemma, åt gott och tittade på film på kvällen. Alldeles lagom då Astrid alltid vaknar 06.30
  4. 2
    Tack detsamma! Vi hade också en lugn kväll. Stor lunch hos kompisar men sedan hemma, åt gott och tittade på film på kvällen. Alldeles lagom då Astrid alltid vaknar 06.30
  5. Medlem sedan
    Jul 2009
    #3
    Detsamma!

    Vi var ut på landet (ja vi bor ju i princip på landet) och dansade kring midsommarstången. Gjorde en krans till Wilma som satt på så pass många minuter att jag hann ta någon bild, sen åkte den av =)

    På kvällen var vi hos några vänner och grillade och Wilma for runt och busade på gräsmattan. Vid 22 var vi hemma och då sov redan Wilma i vagnen. Tror hon hade en finfin midsommar =)

    Hoppas allt är bra med småtjejerna! Kram
  6. 3
    Detsamma!

    Vi var ut på landet (ja vi bor ju i princip på landet) och dansade kring midsommarstången. Gjorde en krans till Wilma som satt på så pass många minuter att jag hann ta någon bild, sen åkte den av =)

    På kvällen var vi hos några vänner och grillade och Wilma for runt och busade på gräsmattan. Vid 22 var vi hemma och då sov redan Wilma i vagnen. Tror hon hade en finfin midsommar =)

    Hoppas allt är bra med småtjejerna! Kram

Liknande trådar

  1. Jag hoppas alla fick...
    By mirakel nr.2 in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-12-26, 23:41
  2. Jag hoppas alla fick...
    By mirakel nr.2 in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-12-26, 23:34
  3. jag hoppas att Agda fick uppleva mycket
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-12, 14:09
  4. hoppas ni fick en fin morsdag själv fick
    By ~Marie~ in forum _0605 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-26, 07:51
  5. Hoppas ni alla fick en
    By sandra & co in forum Mat & dryck
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-01, 14:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar