Konstant molvärk
_1203 Marsbarn
  1. Anonym
    #1

    Konstant molvärk

    Är ju än så länge väldigt tidigt, borde vara typ vecka 4+ ? men har sån konstant molvärk... blir väldigt trött av det eller är det annan kanske blandad trötthet
    Har tidigare missfall i bagaget, innan sonen, så jag räknar inte med nånting men hoppas så klart.

    Känner ni igen molvärken? Är det bra typ?
  2. 1
    Konstant molvärk Är ju än så länge väldigt tidigt, borde vara typ vecka 4+ ? men har sån konstant molvärk... blir väldigt trött av det eller är det annan kanske blandad trötthet
    Har tidigare missfall i bagaget, innan sonen, så jag räknar inte med nånting men hoppas så klart.

    Känner ni igen molvärken? Är det bra typ?
  3. Medlem sedan
    May 2011
    #2
    Oja, det är livmodern som växer. Helt normalt, men visst blir man lite nojjig. Jag har haft turen att inte haft några problem alls under mina grav, men jag är lika nervig varje gång ändå. :/
    Och tröttheten verkar variera väldigt från graviditet till grav. Den här ggn var jag såååå trött, men sen visade det sig iof att jag hade sköldkörtelbrist vilket jag fick medicin mot, och då blev jag mer eller mindre mitt vanliga jag.
    Lycka till och våga vila när du är trött.
  4. 2
    Oja, det är livmodern som växer. Helt normalt, men visst blir man lite nojjig. Jag har haft turen att inte haft några problem alls under mina grav, men jag är lika nervig varje gång ändå. :/
    Och tröttheten verkar variera väldigt från graviditet till grav. Den här ggn var jag såååå trött, men sen visade det sig iof att jag hade sköldkörtelbrist vilket jag fick medicin mot, och då blev jag mer eller mindre mitt vanliga jag.
    Lycka till och våga vila när du är trött.
  5. Anonym
    #3
    Tack för svaret! Det behövde jag Märkligt hur man glömmer på 3 år...
    Ska försöka följa rådet om vila nu när semestern börjar nästa vecka :0)
  6. 3
    Tack för svaret! Det behövde jag Märkligt hur man glömmer på 3 år...
    Ska försöka följa rådet om vila nu när semestern börjar nästa vecka :0)
  7. Medlem sedan
    Jun 2011
    #4
    Var känner du din molvärk någonstans (magen)?
  8. 4
    Var känner du din molvärk någonstans (magen)?
  9. Medlem sedan
    Apr 2008
    #5
    Buken, som mensvärk men konstant nu i över en veckas tid...
  10. 5
    Buken, som mensvärk men konstant nu i över en veckas tid...
  11. Anonym
    #6
    Det har jag oxå just nu...brukar aldrig ha det 1,5vecka innan Bim..så jag håller tummarna på att mensen ej kommer på tisdag
  12. 6
    Det har jag oxå just nu...brukar aldrig ha det 1,5vecka innan Bim..så jag håller tummarna på att mensen ej kommer på tisdag
  13. Medlem sedan
    Jun 2011
    #7
    Jag har också börjat få lite mensvärk som sträcker sig mot sidorna och ryggen.. har även fått lite ljusbrun strimma när jag är på toa, men jag är ff väldigt trött så jag hoppas att det växer något där inne... vill inte ha mens!!!!
  14. 7
    Jag har också börjat få lite mensvärk som sträcker sig mot sidorna och ryggen.. har även fått lite ljusbrun strimma när jag är på toa, men jag är ff väldigt trött så jag hoppas att det växer något där inne... vill inte ha mens!!!!
  15. Medlem sedan
    Apr 2011
    #8
    vi får hålla tummarna
  16. 8
    vi får hålla tummarna
  17. Medlem sedan
    Jun 2011
    #9
    Har också sjukvärk i magen som strålar ner i ljumaskarna och bak i ryggen, det har jag inte känt i mina tidigare graviditeter och inte heller gången innan då jag fick MF men jag ser det som något positivt, att det växer och förbereds därinne :-) Har inte inskrivningssamtal föränn i v8-9 pga av att jag åker på semester men det borde väl inte vara några problem trots att jag kommer göra KUBtest och moderkaksprov etc. Grattis till er andra som också plussat!
  18. 9
    Har också sjukvärk i magen som strålar ner i ljumaskarna och bak i ryggen, det har jag inte känt i mina tidigare graviditeter och inte heller gången innan då jag fick MF men jag ser det som något positivt, att det växer och förbereds därinne :-) Har inte inskrivningssamtal föränn i v8-9 pga av att jag åker på semester men det borde väl inte vara några problem trots att jag kommer göra KUBtest och moderkaksprov etc. Grattis till er andra som också plussat!

Liknande trådar

  1. Konstant äta-sug...
    By Örebrobon in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-06-18, 16:15
  2. Konstant molvärk
    By FaithMom in forum _0806 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-18, 13:05
  3. Konstant yr
    By Beckis m 2 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-07-02, 23:49
  4. Är det nån mer som gnäller konstant???
    By Arga mamman in forum _0312 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 08:29
  5. Har varit konstant...
    By mammaria79 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-12, 19:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar