*ot* som ni kanske känner till...
_1004 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    *ot* som ni kanske känner till...

    så ska vi flytta till hus den 1 augusti. men vi har inte fått lägenheten såld än! känner paniken komma för tänk om den inte blir såld nu innan vi åker till skåne, åker den 9 juli på kvällen. jag vill inte! *suck*

    trodde det skulle gå lätt att sälja men tydligen inte. har varit två visningar och sammanlagt har två tittat. alltså det är inte klokt. visserligen finns det lite kvar att renovera men det är väggarna i sovrummen och köket. resten är fint förutom möjligen diskbänken i köket.

    felet har väl varit priset från början. men vi värderade lägenheten hos en annan mäklare i våras och han sa också 750000 för vår trea som dessutom ligger i stans finare område. man kan säga att det är solsidan av stan. sen finns det andra bra områden men dom slår nog inte haga. jaja, nog om det. vi skulle lagt oss lägre från början men vi litade ju på vad mäklaren sa. det är liksom inget överpris. en fyra i huset mitt emot gick på över miljonen.

    iaf så har vi sänkt priset en gång med 55000 kr och nu ska vi sänka igen så vi kommer begära 645000 kr. och mäklaren ska lägga ut oss som ett nytt objekt. får hoppas det lossnar nu då innan alla går på semester och inte bryr sig om lägenhetköp utan väntar till augusti.

    så, snälla ni. håll tummarna för att vi ska få lägenheten såld! mår dåligt på detta nu.

    ha en fortsatt skön sommar! kram
    eva_b m linnea&elin
  2. 1
    *ot* som ni kanske känner till... så ska vi flytta till hus den 1 augusti. men vi har inte fått lägenheten såld än! känner paniken komma för tänk om den inte blir såld nu innan vi åker till skåne, åker den 9 juli på kvällen. jag vill inte! *suck*

    trodde det skulle gå lätt att sälja men tydligen inte. har varit två visningar och sammanlagt har två tittat. alltså det är inte klokt. visserligen finns det lite kvar att renovera men det är väggarna i sovrummen och köket. resten är fint förutom möjligen diskbänken i köket.

    felet har väl varit priset från början. men vi värderade lägenheten hos en annan mäklare i våras och han sa också 750000 för vår trea som dessutom ligger i stans finare område. man kan säga att det är solsidan av stan. sen finns det andra bra områden men dom slår nog inte haga. jaja, nog om det. vi skulle lagt oss lägre från början men vi litade ju på vad mäklaren sa. det är liksom inget överpris. en fyra i huset mitt emot gick på över miljonen.

    iaf så har vi sänkt priset en gång med 55000 kr och nu ska vi sänka igen så vi kommer begära 645000 kr. och mäklaren ska lägga ut oss som ett nytt objekt. får hoppas det lossnar nu då innan alla går på semester och inte bryr sig om lägenhetköp utan väntar till augusti.

    så, snälla ni. håll tummarna för att vi ska få lägenheten såld! mår dåligt på detta nu.

    ha en fortsatt skön sommar! kram
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Håller tummarna att ni får den såld snart.
  4. 2
    Håller tummarna att ni får den såld snart.
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    Tack snälla du! Ja får hoppas det går vägen nu. Med sänkt pris och annan text och lite nya bilder så...
    Ska ha visning på måndag.
  6. 3
    Tack snälla du! Ja får hoppas det går vägen nu. Med sänkt pris och annan text och lite nya bilder så...
    Ska ha visning på måndag.
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    var visning igår och först var det ingen anmäld så jag brydde mig inte om att finstäda. men tre kvart innan den utsatta tiden för visning ringde mäklaren och sa att det var någon som ville komma och titta. fick bråttom att röja undan och komma ifrån lägenheten. puh!

    det visade sig vara två som tittade för sin mammas räkning. dom var ute efter en lägenhet på första våningen med tvättstuga i samma hus. då är ju denna lägenheten perfekt! jaja, iaf så skulle dom prata med henne och förhoppningsvis ger dom besked denna veckan. *hoppas, hoppas*
  8. 4
    var visning igår och först var det ingen anmäld så jag brydde mig inte om att finstäda. men tre kvart innan den utsatta tiden för visning ringde mäklaren och sa att det var någon som ville komma och titta. fick bråttom att röja undan och komma ifrån lägenheten. puh!

    det visade sig vara två som tittade för sin mammas räkning. dom var ute efter en lägenhet på första våningen med tvättstuga i samma hus. då är ju denna lägenheten perfekt! jaja, iaf så skulle dom prata med henne och förhoppningsvis ger dom besked denna veckan. *hoppas, hoppas*

Liknande trådar

  1. *ot* som ni kanske känner till...
    By eva_n m linnea&elin in forum _1005 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-07-27, 10:12
  2. Någon som känner till, eller känner nån
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-01, 12:08
  3. Kanske känner lite fladder nu...
    By Älsklingsfrö in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-10, 15:01
  4. sonen kanske känner på sig något?!
    By xxxx in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-26, 07:00
  5. Känner jag kanske...
    By Freddy dag 20 av 24-28 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-22, 17:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar