Känner mig hur fet ...
_1203 Marsbarn
  1. Anonym
    #1

    Känner mig hur fet ...

    ... och svullen som helst?!
    Redan dagen innan jag plussade satt jeansen alldeles för hårt om magen. Visst har jag gått upp lite det senaste pga en knäoperation som gjort mig sittandes men lugn, så här uppsvälld???
    3e graviditeten (2a barnet) kan man svälla redan så här tidigt (5+) ?

    Håller alla tummar å tår för att det går vägen!
  2. 1
    Känner mig hur fet ... ... och svullen som helst?!
    Redan dagen innan jag plussade satt jeansen alldeles för hårt om magen. Visst har jag gått upp lite det senaste pga en knäoperation som gjort mig sittandes men lugn, så här uppsvälld???
    3e graviditeten (2a barnet) kan man svälla redan så här tidigt (5+) ?

    Håller alla tummar å tår för att det går vägen!
  3. Medlem sedan
    Apr 2009
    #2
    hej... ja visst kan du svullna så... dessutom med andra barnet.. nu vet jag inte hur långt det e mellan dina grav... men när jag väntade 2an så kunde jag inte dölja min grav redan i vecka 8..... magen jobbar ju på jätte mkt nu i början o tarmar och allt sånt blir ju påverkade...
  4. 2
    hej... ja visst kan du svullna så... dessutom med andra barnet.. nu vet jag inte hur långt det e mellan dina grav... men när jag väntade 2an så kunde jag inte dölja min grav redan i vecka 8..... magen jobbar ju på jätte mkt nu i början o tarmar och allt sånt blir ju påverkade...
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    hej! jag är i vecka 11 nu (bf 24/1) och min mage var jättesvullen redan i vecka 5! jag blev rätt orolig och tänkte att jag aldrig kommer kunna undvika att berätta på jobbet förrän i vecka 12...men tack och lov så blir inte magen mer svullen nu än i vecka 5, utan den ser ungefär likadan ut på kvällarna. så nästa vecka är det dags att berätta för chefen
  6. 3
    hej! jag är i vecka 11 nu (bf 24/1) och min mage var jättesvullen redan i vecka 5! jag blev rätt orolig och tänkte att jag aldrig kommer kunna undvika att berätta på jobbet förrän i vecka 12...men tack och lov så blir inte magen mer svullen nu än i vecka 5, utan den ser ungefär likadan ut på kvällarna. så nästa vecka är det dags att berätta för chefen

Liknande trådar

  1. Urk - Känner mig låg :(
    By Lina_72 in forum _1007 Julibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-12-17, 14:53
  2. Någon som känner till, eller känner nån
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-01, 12:08
  3. Känner mej så dum men
    By patka in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-10, 14:19
  4. Hur känner ni?
    By Joa med Viggo in forum _05 Höstbarn
    Svar: 44
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 09:59
  5. Är det nån som känner som jag
    By ung77 in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-01, 12:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar