Blev väckt idag!
_0911 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Blev väckt idag!

    Vid 6.30 kom min man in i sovrummet och bad mig komma upp och ta med mig kameran. Gjorde som han sa och vi gick ner i källaren. Där låg vår katt med fyra små bebisar hos sig! Någon gång mellan 01-06 har hon fått dessa! Han hade lagt sig utan för korgen vi lagt fram till henne men det visade sig vara ett ganska smart ställe ändå. Hon hade nämligen lagt sig på ett par lakan som låg på en svart sopsäck. Det var med andra ord bara att kasta den sörjan nu och lyfta över dem alla i korgen istället.

    Den ena ungen var alldeles kall när jag lyfte över dem. Den låg inte hos henne utan hade kravlat iväg en bit. Men den var varm nu när jag var nere för en stund sedan och kände på den.

    En är skölpaddsfärgad, en svart/vit, en ljus orange med vitt och en mörkorange med vitt. Blir spännande att följa detta nu!
    Vill ni läsa min nystartade blogg så maila mig för adressen!
  2. 1
    Blev väckt idag! Vid 6.30 kom min man in i sovrummet och bad mig komma upp och ta med mig kameran. Gjorde som han sa och vi gick ner i källaren. Där låg vår katt med fyra små bebisar hos sig! Någon gång mellan 01-06 har hon fått dessa! Han hade lagt sig utan för korgen vi lagt fram till henne men det visade sig vara ett ganska smart ställe ändå. Hon hade nämligen lagt sig på ett par lakan som låg på en svart sopsäck. Det var med andra ord bara att kasta den sörjan nu och lyfta över dem alla i korgen istället.

    Den ena ungen var alldeles kall när jag lyfte över dem. Den låg inte hos henne utan hade kravlat iväg en bit. Men den var varm nu när jag var nere för en stund sedan och kände på den.

    En är skölpaddsfärgad, en svart/vit, en ljus orange med vitt och en mörkorange med vitt. Blir spännande att följa detta nu!
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    Naaaaa....men jösses så sött!!!! Älskar de där små liven!!!!! Lycka till =))
  4. 2
    Naaaaa....men jösses så sött!!!! Älskar de där små liven!!!!! Lycka till =))
  5. Medlem sedan
    Apr 2009
    #3
    Så sött! Älskar pissungar!
  6. 3
    Så sött! Älskar pissungar!
  7. Medlem sedan
    Nov 2005
    #4
    Åh, vad gosigt Ska ni behålla kissarna eller sälja?
  8. 4
    Åh, vad gosigt Ska ni behålla kissarna eller sälja?
  9. Medlem sedan
    Jan 2007
    #5
    Vi har två kvar och de får troligtvis stanna här båda två!
  10. 5
    Vi har två kvar och de får troligtvis stanna här båda två!

Liknande trådar

  1. 5.... blev jag väckt
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-11-04, 12:36
  2. Blev väckt idag!
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-07-05, 10:04
  3. Jag blev väckt..
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 10:10
  4. Så blev jag väckt...
    By MIA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-05-12, 11:49
  5. Jag blev väckt
    By Anonym in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-10, 23:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar