Griniga gossar
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Griniga gossar

    Ja ni tycker väl jag är för tjatig som kommer med inlägg stup i kvarten men det skiter jag i! Haha!

    Ungarna är griniga till tusen idag. De minsta alltså. När de suttit i 2,5 timmar framför TV´n, tyckte jag att det var dags att gå ut en sväng. En av grannarna hade dessutom en stor grävskopa i sin trädgård så det fanns ju saker att titta på. Men jösses vilket utbrott Jakob fick. Han fick ju vackert följa med ändå men han skrek som han brukar i sina 30 minuter. Lagom kul. Sakarias gillar ju att vara utemen även han var grinig efter bara ett kort tag. Så vistelsen ute blev kortare än jag hade tänkt mig.

    Går och trampar i allt grus på golvet och tänker att jag borde dammsuga. Men det kan man ju göra sen....
    Vill ni läsa min nystartade blogg så maila mig för adressen!
  2. 1
    Griniga gossar Ja ni tycker väl jag är för tjatig som kommer med inlägg stup i kvarten men det skiter jag i! Haha!

    Ungarna är griniga till tusen idag. De minsta alltså. När de suttit i 2,5 timmar framför TV´n, tyckte jag att det var dags att gå ut en sväng. En av grannarna hade dessutom en stor grävskopa i sin trädgård så det fanns ju saker att titta på. Men jösses vilket utbrott Jakob fick. Han fick ju vackert följa med ändå men han skrek som han brukar i sina 30 minuter. Lagom kul. Sakarias gillar ju att vara utemen även han var grinig efter bara ett kort tag. Så vistelsen ute blev kortare än jag hade tänkt mig.

    Går och trampar i allt grus på golvet och tänker att jag borde dammsuga. Men det kan man ju göra sen....
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Inte lessnar vi, det är bra att du håller "oss" vid liv. Ibland orkar jag inte läsa hela dina långa inlägg men då skummar jag

    Inte kul med barn som skriker, det slår liksom an något i en som gnager på nervsystemet.
    Jag MÅSTE och dammsuga. "Tack" för att du påminde mig.
  4. 2
    Inte lessnar vi, det är bra att du håller "oss" vid liv. Ibland orkar jag inte läsa hela dina långa inlägg men då skummar jag

    Inte kul med barn som skriker, det slår liksom an något i en som gnager på nervsystemet.
    Jag MÅSTE och dammsuga. "Tack" för att du påminde mig.

Liknande trådar

  1. Vad använder era 95 gossar...
    By Anonym in forum _95 Alla barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-01-06, 01:14
  2. Griniga gubbar!!
    By housewife in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-06-06, 10:55
  3. Vad har era 95:a gossar...
    By anonymt namn in forum _95 Alla barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-05, 13:58
  4. Tre gossar
    By Lemuy in forum Många barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-20, 13:37
  5. Gossar små...
    By -Jools- in forum Singelmingel
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 21:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar