tant röd....
_1203 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2009
    #1

    tant röd....

    kommer smygande idag... suck! jag som va helt säker på graviditet denna gång.. men men ska börja med pergotime nu... lycka till alla andra som väntar .kram på er
  2. 1
    tant röd.... kommer smygande idag... suck! jag som va helt säker på graviditet denna gång.. men men ska börja med pergotime nu... lycka till alla andra som väntar .kram på er
  3. Anonym
    #2
    Hej på dig! åååå vad tråkigt! Själv är jag också osöker på vad detta är som jag har i magen. Är det ägglossning eller ett liv. Önskar dig lycka till i framtiden!

    Kram
  4. 2
    Hej på dig! åååå vad tråkigt! Själv är jag också osöker på vad detta är som jag har i magen. Är det ägglossning eller ett liv. Önskar dig lycka till i framtiden!

    Kram
  5. Medlem sedan
    Apr 2009
    #3
    nu vet jag inget alls.... blöder litegranna.. men enl bm sek så tog jag ett grav test... o det visar svagt positivt..?? jag får ju koncentrera mej på att se det,men det finns ändå där...?
  6. 3
    nu vet jag inget alls.... blöder litegranna.. men enl bm sek så tog jag ett grav test... o det visar svagt positivt..?? jag får ju koncentrera mej på att se det,men det finns ändå där...?
  7. Medlem sedan
    Jul 2011
    #4
    hej!

    graviditetshormoner finns kvar i kroppen ett tag efter missfall, två veckor efter mitt missfall visade blodprovet på mycket låga halter av graviditetshormoner..
    efter två månader började kroppen återställa sig igen men det kan ju vara olika hos kvinnor.

    styrkekram till dej
  8. 4
    hej!

    graviditetshormoner finns kvar i kroppen ett tag efter missfall, två veckor efter mitt missfall visade blodprovet på mycket låga halter av graviditetshormoner..
    efter två månader började kroppen återställa sig igen men det kan ju vara olika hos kvinnor.

    styrkekram till dej

Liknande trådar

  1. Tant brun, tant grön och tant
    By MYZOXE! in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-07, 18:41
  2. Tant på G?
    By Vilma-Lia in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-08, 21:30
  3. Tant på väg
    By Gabbi in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-22, 13:34
  4. Tant Röd?
    By Clownis in forum _0506 Junibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 10:47
  5. Det var nog tant f*n
    By J in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-18, 11:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar