Helt ny
_1203 Marsbarn
  1. Fligan
    #1

    Helt ny

    Vetat om min graviditet i en vecka nu, den är efterlängtad. Allt känns overkligt men rätt fantastiskt, även om jag oroar mig och knappt kan lita på att det är nåt i min mage. Är i vecka 6-8 eller nåt, tycker att jag borde känna mer, ingen direkt trötthet eller illamående, mest bara jävligt ont i brösten och typ tjock runt magen, känns som jag lagt på mig just där. Ska på gruppinformation på MVC på fredag och har tid för inskrivning på MVC först den 17 aug. Plöjer böcker om graviditet för fullt.
  2. 1
    Helt ny Vetat om min graviditet i en vecka nu, den är efterlängtad. Allt känns overkligt men rätt fantastiskt, även om jag oroar mig och knappt kan lita på att det är nåt i min mage. Är i vecka 6-8 eller nåt, tycker att jag borde känna mer, ingen direkt trötthet eller illamående, mest bara jävligt ont i brösten och typ tjock runt magen, känns som jag lagt på mig just där. Ska på gruppinformation på MVC på fredag och har tid för inskrivning på MVC först den 17 aug. Plöjer böcker om graviditet för fullt.
  3. Anonym
    #2

    Är det verkligen så ?

    Alla säger att man "bajsar " eller liknande när man föder barn ? är det verkligen så ?
    Jag tycker ju det verkar väldigt äckligt o har bara 5 veckor kvar tills den lille ska ut...
    Blev lite orolig just..
  4. 2
    Är det verkligen så ? Alla säger att man "bajsar " eller liknande när man föder barn ? är det verkligen så ?
    Jag tycker ju det verkar väldigt äckligt o har bara 5 veckor kvar tills den lille ska ut...
    Blev lite orolig just..
  5. Anonym
    #3
    det där hamnade helt fel, är ny så har itne lärt mig detta. ber om ursäkt !
  6. 3
    det där hamnade helt fel, är ny så har itne lärt mig detta. ber om ursäkt !

Liknande trådar

  1. helt ledig, helt skumt!
    By UngMamma89 in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-10-13, 10:54
  2. Helt öde, helt tomt
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-07-07, 15:49
  3. Helt ny här
    By sara_90 in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-04-28, 18:29
  4. Helt, helt slut...
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-12-09, 11:56
  5. Är det helt fel
    By Zofii in forum Träning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-05, 10:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar