längesen
_1011 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    längesen

    jag var här och kikade. Hoppas allt är bra med era små.

    själv har jag en liten Hugo som på 7 månadersdagen lärde sig krypa, sätta sig upp själv, ställde sig vid möbler och traskar runt samt fick 2 tänder så här hemma är det high life. Jisses, nu får han allt lugn ner sig vill inte att han går tidigt, han får gärna vänta till ettårsdagen.

    halsfluss fick han i helgen och en begynnande lunginflammation och den sjukdomsutveckligen kom endast ett dygn ! helt sjukt, men han får medicin och är bättre nu men väldigt gnällig och mår illa av kåvepeninet, stackars liten.

    Nu är han 8 månader och jag börjar jobba om en månad. så var det slut på föräldraledigheten och pappan tar över tills han ska in på dagis i mitten på februari. Känns konstigt och sorgligt för nu var det ju allra sista gången jag var hemma med liten bebis men jag vet att han kommer ha det jättebra med sin far och jag har lyckats fått nytt jobb och ska börja på det vilket gör att det känns lite bättre!

    Men nu först några veckors ledighet hela familjen. Ska till danmark nu på fredag en vecka och där ska det regna hela veckan verkar det som men det är skönt ändå att åka bort.

    Ha en underbar fortsättning på sommaren allihopa !
  2. 1
    längesen jag var här och kikade. Hoppas allt är bra med era små.

    själv har jag en liten Hugo som på 7 månadersdagen lärde sig krypa, sätta sig upp själv, ställde sig vid möbler och traskar runt samt fick 2 tänder så här hemma är det high life. Jisses, nu får han allt lugn ner sig vill inte att han går tidigt, han får gärna vänta till ettårsdagen.

    halsfluss fick han i helgen och en begynnande lunginflammation och den sjukdomsutveckligen kom endast ett dygn ! helt sjukt, men han får medicin och är bättre nu men väldigt gnällig och mår illa av kåvepeninet, stackars liten.

    Nu är han 8 månader och jag börjar jobba om en månad. så var det slut på föräldraledigheten och pappan tar över tills han ska in på dagis i mitten på februari. Känns konstigt och sorgligt för nu var det ju allra sista gången jag var hemma med liten bebis men jag vet att han kommer ha det jättebra med sin far och jag har lyckats fått nytt jobb och ska börja på det vilket gör att det känns lite bättre!

    Men nu först några veckors ledighet hela familjen. Ska till danmark nu på fredag en vecka och där ska det regna hela veckan verkar det som men det är skönt ändå att åka bort.

    Ha en underbar fortsättning på sommaren allihopa !
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    Vilken duktig kille du har Min Meja har nu de senaste dagarna tagit några krypsteg!!!
    Håller tummarna att han kryar på sig jätte snabbt!!!!!

    Jag har samma känslor som dig, börjar oxå jobba om en månad och det var sista bebisen för mig med......men som du skriver kommer våra små ha det så underbart med sina pappor
    Ha en trevlig resa i Danmark
  4. 2
    Vilken duktig kille du har Min Meja har nu de senaste dagarna tagit några krypsteg!!!
    Håller tummarna att han kryar på sig jätte snabbt!!!!!

    Jag har samma känslor som dig, börjar oxå jobba om en månad och det var sista bebisen för mig med......men som du skriver kommer våra små ha det så underbart med sina pappor
    Ha en trevlig resa i Danmark

Liknande trådar

  1. längesen..
    By Fie84 in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 21:11
  2. längesen nu...
    By mammasmelvin in forum _0807 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-27, 11:57
  3. nu var det längesen
    By riesen in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-22, 00:09
  4. Var längesen jag var här...
    By Happy Me in forum Styvfamiljer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-12, 11:24
  5. längesen
    By minica in forum _04 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-03, 15:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar