Förminska två guldringar?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Förminska två guldringar?

    Vad kan det kosta, sådär på ett litet ungefär? Min förlovningsring och min vigselring har blivit för stora... I o f s kan det räcka att förminska den som sitter ytterst.
  2. 1
    Förminska två guldringar? Vad kan det kosta, sådär på ett litet ungefär? Min förlovningsring och min vigselring har blivit för stora... I o f s kan det räcka att förminska den som sitter ytterst.
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2
    Mina två ringar är också för stora, så jar har satt min gamla förlovningsring ytterst Billigast så

    Jag har frågat här en gång, har för mig att det blev svar på runt 700 spänn, samt att alla inte går att förminska.
  4. 2
    Mina två ringar är också för stora, så jar har satt min gamla förlovningsring ytterst Billigast så

    Jag har frågat här en gång, har för mig att det blev svar på runt 700 spänn, samt att alla inte går att förminska.
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Uj, det är vad hela förlovningsringen kostade för 14 år sedan
  6. 3
    Uj, det är vad hela förlovningsringen kostade för 14 år sedan
  7. Medlem sedan
    Aug 2005
    #4
    Och det är alltså för en ring....

    Fast du...ta mig med en stor nypa salt. Jag ska leta upp mit tinlägg, jag kanske överdriver duktigt
  8. 4
    Och det är alltså för en ring....

    Fast du...ta mig med en stor nypa salt. Jag ska leta upp mit tinlägg, jag kanske överdriver duktigt
  9. Medlem sedan
    Aug 2005
    #5
    Det var det jag anade. Jag bara överdriver...

    Hittade gamla svar här att någon betalt 600 kr samt 400 kr för förminskning.
  10. 5
    Det var det jag anade. Jag bara överdriver...

    Hittade gamla svar här att någon betalt 600 kr samt 400 kr för förminskning.
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    OK, men där omkring kanske...
  12. 6
    OK, men där omkring kanske...
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7
    Tippar på en femhundring?
  14. 7
    Tippar på en femhundring?
  15. Medlem sedan
    Aug 1999
    #8
    några år sen jag jobbade i guldsmedsaffär men har för mig att det blev lite billigare att ta båda på en gång. Hur som helst blir det snyggare om du minskar båda och inte bara den yttersta
  16. 8
    några år sen jag jobbade i guldsmedsaffär men har för mig att det blev lite billigare att ta båda på en gång. Hur som helst blir det snyggare om du minskar båda och inte bara den yttersta

Liknande trådar

  1. Förminska ringar...
    By eiraeira in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-12-26, 18:18
  2. Förminska bröst
    By Anonym in forum Mammasnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-11, 08:50
  3. guldringar-sälja?
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-02-18, 12:32
  4. Förminska en bild?
    By maisy in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-01-20, 21:41
  5. Prog att förminska Mp3 med
    By Gnagarn in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-16, 10:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar