Pigmentfläckar i ansiktet
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    Pigmentfläckar i ansiktet

    När jag solar får jag pigmentfläckar (typ fräknar) i ansiktet, och värst på överläppen, PANIK - det ser ut som att jag har mustasch! Hur fan ska jag göra för att undvika det?
    Det bästa med mig är att jag är så jävla rolig.
  2. 1
    Pigmentfläckar i ansiktet När jag solar får jag pigmentfläckar (typ fräknar) i ansiktet, och värst på överläppen, PANIK - det ser ut som att jag har mustasch! Hur fan ska jag göra för att undvika det?
  3. Medlem sedan
    May 2006
    #2
    Hmmmm använda högre solfaktor eller total sunblock där? Eller ha en bra foundation som döljer det när du solat klart...
  4. 2
    Hmmmm använda högre solfaktor eller total sunblock där? Eller ha en bra foundation som döljer det när du solat klart...
  5. Medlem sedan
    Nov 2008
    #3
    Gå ut och köp dig ett lypsyl med solskyddsfaktor och smäll på munnen vet jag. Det finns gratis på Pressbyrån.
  6. 3
    Gå ut och köp dig ett lypsyl med solskyddsfaktor och smäll på munnen vet jag. Det finns gratis på Pressbyrån.
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #4
    Har inget svar, men jag har samma problem, har också fått pigmentfläckar och mest på överläppen, mustaschkänslan är total ibland :O Inbillar mig att det försvinner när man bleknar i höst, men nu då liksom? Ufffaaaa....
  8. 4
    Har inget svar, men jag har samma problem, har också fått pigmentfläckar och mest på överläppen, mustaschkänslan är total ibland :O Inbillar mig att det försvinner när man bleknar i höst, men nu då liksom? Ufffaaaa....
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Har du provat några cremer mot detta? Jag har testat flera olika och de fungerar även om inte resultatet är slående. Just nu använder jag en från biotherm (en liten vit/turkos tub som heter white detox) Annars får du väl testa laser? Gå till en bra klinik för ett utlåtande. Och det bästa är givetvis att förebygga med hög solskyddsafktor men det vet du redan gissar jag
  10. 5
    Har du provat några cremer mot detta? Jag har testat flera olika och de fungerar även om inte resultatet är slående. Just nu använder jag en från biotherm (en liten vit/turkos tub som heter white detox) Annars får du väl testa laser? Gå till en bra klinik för ett utlåtande. Och det bästa är givetvis att förebygga med hög solskyddsafktor men det vet du redan gissar jag
  11. Medlem sedan
    Sep 2001
    #6
    Min syrra använder Clinique, de har nån kräm som motverkar fläckar. Annars är det väl spf 50 som gäller typ?
  12. 6
    Min syrra använder Clinique, de har nån kräm som motverkar fläckar. Annars är det väl spf 50 som gäller typ?
  13. Medlem sedan
    Dec 2015
    #7
    Kräm mot pigmentfläckar i ansiktet - http://shytobuy.se
  14. 7
    Kräm mot pigmentfläckar i ansiktet - http://shytobuy.se

Liknande trådar

  1. Pigmentfläckar
    By elsan in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2015-12-23, 08:59
  2. Pigmentfläckar
    By kian010319 in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2015-07-11, 08:55
  3. Svarta pigmentfläckar
    By jag in forum _1005 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2015-07-11, 08:54
  4. Pigmentfläckar
    By Helena_2E in forum _0912 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2015-05-19, 05:40
  5. Pigmentfläckar i ett ärr?
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-08, 14:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar