Ångest!!
_1111 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2011
    #1

    Ångest!!

    Ja, här kommer mitt bidrag av självömkan

    Usch, har sån ångest för att behöva börja jobba på måndag. Nu är min 5 veckors långa semester slut och istället för att känna mig utvilad så är jag tröttare och ömmare än någonsin Huvudvärken är värre än någonsin och fogarna är riktigt elaka mot mig.
    Dessutom så är ju fortfarande semestertider och jag kan inte söka HP förrän tidigast v.33 när kontorsfolket kommer tillbaka från semester. Känner lite smått panik över att det ska behöva ta sån tid och att jag ska behöva söka i sista sekund.

    Ska till bm nästa gång den 9/8. Ska återigen ta upp allt elände för henne så får jag väl boka in ett nytt läkarbesök. Kan inte gå tidigare för min bm har semester tyvärr

    Aja, nu har jag fått skriva av mig Tack!
  2. 1
    Ångest!! Ja, här kommer mitt bidrag av självömkan

    Usch, har sån ångest för att behöva börja jobba på måndag. Nu är min 5 veckors långa semester slut och istället för att känna mig utvilad så är jag tröttare och ömmare än någonsin Huvudvärken är värre än någonsin och fogarna är riktigt elaka mot mig.
    Dessutom så är ju fortfarande semestertider och jag kan inte söka HP förrän tidigast v.33 när kontorsfolket kommer tillbaka från semester. Känner lite smått panik över att det ska behöva ta sån tid och att jag ska behöva söka i sista sekund.

    Ska till bm nästa gång den 9/8. Ska återigen ta upp allt elände för henne så får jag väl boka in ett nytt läkarbesök. Kan inte gå tidigare för min bm har semester tyvärr

    Aja, nu har jag fått skriva av mig Tack!
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Låter som att du har det jobbigt, läste nåt du skrivit förut om huvudvärken också. Kan du inte skynda på HP ansökan iaf? Prata med din chef tycker jag. Kram!
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~
    Mamma till Elin född 080207. Bebis i magen, bf 8/11.
    Blogg från Elins första år:
    www.nogg.se/leyse
  4. 2
    Låter som att du har det jobbigt, läste nåt du skrivit förut om huvudvärken också. Kan du inte skynda på HP ansökan iaf? Prata med din chef tycker jag. Kram!

Liknande trådar

  1. Ångest!
    By Pinsamt rädd in forum Resesnack
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-01-20, 21:36
  2. Pust! ångest ångest
    By Mustardseed in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-16, 15:15
  3. Ångest!
    By Vågar inte in forum Känsliga snack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 11:57
  4. Ångest
    By Snart41 in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 15:30
  5. ångest ångest ågest...
    By -jenna- in forum Känsliga snack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-09, 09:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar